zaterdag 12 juli 2008

Fotoalbum

Mijn website www.elinepellinkhof.nl bijgewerkt. Er staat eindelijk het lang geplande fotoalbum op, onder de knop 'Art Gallery'. In dit fotoalbum staan een heleboel werkstukken, vooral kaarten, waarbij gebruik is gemaakt van mijn knipvellen en/of stencils. Erg leuk om te zien wat iedereen zoal met mijn beestjes en babies doet.
Als iemand nog leuke, vernieuwende of bijzondere creaties op foto heeft... struur maar door!
via info@elinepellinkhof.nl
Je naam wordt erbij vermeld.


Hieronder een aantal voorbeelden uit het album.



Jeannette Bron en Liza van Weijen maakte plaatjes van kaarten met mijn kruissteek- borduurstencils. Ikzelf ben dol op kruissteekjes. En ik ben ook heel blij dat de kruissteekmallen er gekomen zijn en dat ik er goede reacties op krijg.


Joke Aardoom maakte een heel boekje; een zelfbedacht verhaaltje voor haar kleinkind met al de plaatjes van mijn konijnen aan zee als illustraties. Ze maakte speciaal voor mij een tweede exemplaar.


Caroline Dalman maakte deze watervalkaart met de plaatjes uit het Eline's babies boekje.
Ik vond haar site toevallig op internet, ze maakt mooie kaarten!

Geen opmerkingen: