zaterdag 12 juli 2008

Nieuwe plaatjes op mijn site

Ook heb ik de inhoud van mijn website wat aangepast. Er zijn nieuwe plaatjes bijgekomen en wat oude weggehaald. Hieronder een paar voorbeelden die ik graag wil laten zien.

Mijn eerste series baby badspeeltjes!!! Ik ben er erg blij mee. Ze staan allemaal op een rij op mijn vensterbank. Er zijn indiaantjes, riddertjes, kabouters en een kerstserie. Waar ze precies te koop zijn weet ik nog niet, dat is eventueel hier te informeren.


Twee voorbeelden van de Villa Happ collecties die ik ontworpen heb voor deze zomer (2008).
De groen-gele collectie is op het moment ook bij Wehkamp te bestellen.


Al wat ouder maar toch nog leuk om te laten zien; houten artikelen voor de babykamer. Lampjes, speeldoosjes en kapstokjes.

Natuurlijk de nieuwe Eline's Cuddly Babies knipvellen.


En er zijn 3 Pretty Paper Blocs uitgekomen bij Marianne Design.
2 met kerstdessins en een babybloc passend bij de 4 herdrukte babyknipvellen. Hierboven wat voorbeelden van dessins.

2 opmerkingen:

Terry zei

Ik vindt de nieuwe paperblocs prachtig hoor Eline...echt supers. Ik heb ze al vaak gebruikt.
groetjes terry

Frences zei

Wist niet dat die kleding door jou ontworpen was, gaaf!!!!!