zaterdag 4 april 2009

Nu ook donkere babietjes...

... in mijn winkeltje!

6 opmerkingen:

marije zei

jaaaaaa en nu nog mixjes net als m'n dochter. donkere krullen, karamel kleurige huid en blauwe ogen

Saskia zei

Ooooh.... wat leuk zeg!!!

Wat een prachtige blog!!

Groetjes,
Saskia

Marjanne zei

Harstikke goed een gekleurd babietje!! dat miste ik echt! Ik heb zelf al een van je stempels ingekleurd voor mijn zwarte neefje, en voorzien van zwarte krulletjes. Te zien op mijn blog on de de categorie "cartes bébés" Ga je er ook knipvellen van maken?

Caroline zei

Wat zijn ze schattig !!! Ik heb een baby "van jou" in Zweden gespot ;-)
Kijk hier maar even:
http://paradises.blogg.se/index.html

Unknown zei

Ohhh wat schattig!

Heb een poosje geleden je vintage stempels aangeschaft en ben er zeer blij mee! heb er al een aantal kaartjes mee gemaakt (zie mn blog) :D

Larissa zei

Hoi Eline

Wat schattig die donkere babietjes! Erg lief!
Ik heb mijn engelse vriendin alvast wat afdrukjes van je babies gestuurd (ze had nog wat problemen met het bestellen). Ze heeft er een geweldig project mee gemaakt.

Liefs,
Larissa