woensdag 27 mei 2009

Award!!

Vandaag heb ik een Blog-award gekregen! Ik kreeg hem van Marije, dank je wel Marije, wat een verrassing! En dat terwijl ik niet zo vaak zelf aan het kaartenmaken ben... Nu is het de bedoeling, als ik het goed heb begrepen, dat ik de award doorgeef aan een stuk of 5 blogs die mij inspireren. Nou daar gaan we dan:
-Ten eerste
Frences, zij maakt zulke mooie scraps en projecten, en ze gaat een hoofdstuk maken in de komende kerst-Marianne.
-Twee;
Larissa, mooie less-is-more kaartjes.
-Nummer 3: een Engels blog waar ik altijd heel geïnspireerd door raak; kunstenares Geninne.
-Als vierde, bijna té mooi deze werkstukken van Bibbi.
-En als laatste, ik weet niet of ik dit blog een award mag geven, want het is een ander soort blog dan de voorgaande, maar ik word hier altijd zo blij van: Bloesem.
-Voor de zekerheid ook maar een nummer 6 dan: een Scandinavisch blog van
Anita. Mooie werkstukken met vaak duidelijke uitleg.
Dit was leuk zeg. En eigenlijk zou Marije ook een award van mij moeten krijgen, maar die heeft er net een gekregen, en we moeten niet overdrijven... maar Marije, je hebt een geweldig blog!!

2 opmerkingen:

Larissa zei

Bedankt Eline! Heel lief dat je aan me hebt gedacht. Ik had wat problemen met internet dus ik kon niet eerder reageren.
Ik heb trouwens de Marianne gekocht en nogmaals heel erg bedankt voor het noemen van mijn blog!

Liefs,
Larissa

Anita Hagen zei

Hi Eline

Thank you so much for your kind mail and thank you sooo much for this plesent award. Thank you thank you thank you!

O my godness so much fantastic and beautiful things you have made. I am so glad you sent me your address so I can follow your blog. I guarantee I'll get back to visit.

Have a nice weekend!

Hugs from Anita