maandag 20 juli 2009

aan het werk...

...aan nieuwe toddler stempels.

6 opmerkingen:

Wybrich zei

zou best wel willen weten wat voor moois je daar aan het maken bent!

Jenine zei

Ook ik ben wel erg benieuwd wat voor moois er gemaakt wordt!!

Vast weer iets super gaafs!!

Wybrich zei

dat is leuk, nieuwe Toddlers!!

Larissa zei

Oei spannend hoor! Ik ben weer benieuwd. De schatjes die je voor kerst hebt gemaakt zien er in ieder geval geweldig uit!

Liefs,
Larissa

Marjanne zei

Ik ben ook heel benieuwd wat je aan het maken bent.
Eline ik wilde je vragen, ik heb je buttons met een schattig donker babietje gezien en ik vroeg me af of je met dat schatje geen knipvel kan maken. Je vindt helemaal niets met donkere kindjes,de ene allochtoon die je op knipvellen ziet is zwarte piet. Of denk je dat er niet genoeg vraag naar is?

sylvia zei

De nieuwe kerst toddlers heb ik gezien in de nieuwe Marianne, nu is mijn vraag wanneer komen de stempels in de winkel? Ik vind ze erg schattig.

groetjes Sylvia