maandag 14 september 2009

Pipoos Emmen, zo gezellig!

Ik heb zo'n geweldig gezellige dag gehad bij Popoos in Emmen, ik zit nog na te genieten.
Ten eerste voelde ik me net een bekende Nederlander, want ik werd opgewacht op het station door Nora (de eigenaresse van de winkel) én Frences. En in de winkel zelf stond ook al een heel clubje dames op ons te wachten.

Het is bijna de hele dag erg druk geweest en we hebben met iedereen en vooral met elkaar veel zitten babbelen. Iedereen uit Emmen die nu voor het eerst op mijn blog komt kijken, van harte welkom! Ik heb zoveel leuke reacties gekregen dat ik bijna naast m'n schoenen ben gaan lopen :)

Werk in uitvoering. Zo leuk; ik ben fan van Frences, zij is fan van mij, en nu hebben we elkaar eindelijk ontmoet.

Deze scrap is ter plekke door Frences gemaakt.

We hebben het heel leuk gehad. Nora en alle andere medewerksters van de Pipoos bedankt!
Op Frences' blog nog meer foto's.
--------------------
En als laatste iets heel anders, kijk eens naar dit kaartje, zo schattig: toddlerfairy

5 opmerkingen:

Carla zei

Super dat jullie het zo leuk gehad hebben jammer dat Emmen zo ver is anders was ik ook even om het hoekje komen kijken

Terry zei

Wow zeg Eline, dat had ik toch moeten weten dat je bij de Pipoos in Emmen was, hihih ik woon in Odoorn en dat is vlakbij Emmen zeg. jammer dat ik de gezelligheid gemist heb hoor, had je graag ontmoet. Dank je wel voor het delen. Veel liefs terry

Frences zei

Ik vond het ook geweldig gezellig en heel fijn om je nu eens in het echie te hebben gezien. In de winkel waar het voor mij allemaal 10 jaar geleden begon met kaarten maken met jouw knipvellen, mallen en boekjes. Als iemand me vijf jaar terug had gezegd dat ik daar samen met jou zou zitten om een 10-jarig bestaan te vieren en als gast te zijn, had ik het never nooit niet geloofd.
Maar het was waar, het was leuk en zeker voor herhaling vatbaar ;)

Groetjes Frences

marije zei

en ik ben fan van jullie allebei! hahaha jammer dat emmen zo ver weg is! misschien nog een keertje in veenendaal bij pipoos!ik heb wel je nieuwe kerst stempels gekocht!!ze zijn heel mooi!

Wil zei

Frences leuk zeg en wat een leuke blog is dit zeg