woensdag 25 november 2009

sneak sneak sneak peek

De nieuwe serie stempels (7 stuks!), dessinpapier (2 blocs), een sjabloon en nog iets heel leuks wat ik al heel lang in de collectie wilde hebben, komen in het nieuwe jaar. De stempels heb ik al binnen en ik ga vandaag beginnen, samen met Frences, om er voorbeelden mee te maken voor de nieuwe Marianne. Spannend!!!
-----------
The new set of stamps (7!), printed paper (2 blocs), a template and something very special, will be out the beginning of the coming year. I received the stamps already and today, together with Frences, I will start making examples for the new issue of the Marianne magazine.

9 opmerkingen:

Larissa zei

Dat is flauw! Zo kan ik helemaal niets zien. :(
Ik ben weer heel erg benieuwd! :)

Frences zei

O, ik wil de rest niet jaloers maken ;), maar ze liggen dus ook hier in mijn scrapruimte en ze zijn zoooooo gaaf!! Ben er druk mee aan de slag, maar kan gewoon niet kiezen welke stempels ik moet gebruiken, ik mag wel kaarten maken van 1 meter bij 1 meter, want kiezen is echt moeilijk.... Ach maak ik er gewoon meer en showen we die op een andere manier, hihi. Dames, dit wordt echt een supermooie serie!!

Liefs Frences

Ria Zonnestraaltje zei

ohhhhh dat is zoo niet eerlijk!! Ik wil er ook mee spelen ;)
ben erg benieuwd naar wat er gaat komen ;)

hugs Ria

Manon zei

ziet er veelbelovend uit. Hopelijk komen ze heel gauw :P

Sigrid Klingenberg zei

Ik zie alleen een beertje en wat letters. ;)) JAMMER! hahahaha
Maar ............ ze zullen wel weer heel erg leuk zijn.
Zal alvast maar weer een nieuwe map gaan kopen zodat ik ze weer netjes kan opruimen. ;))
Ik zal ze allemaal wel weer willen hebben.

Groetjes

Sigrid

marije zei

ja ik ben ook heel benieuwd!! zag ik daar een alfabet? love it!!
Ik heb trouwens weer wat stempels van je gebruikt op een hele leuke kaart! ik zet hem er zo op!

Inge zei

Dit berichtje maakt mij heel nieuwsgierig:))
Groetjes, Inge

Anoniem zei

ik ben héééééél benieuwd!!!!


Tine

Wybrich zei

super Eline!
ze zullen vast wel weer heel erg mooi zijn!