vrijdag 11 december 2009

Heel druk, maar weinig te laten zien...

Niet veel nieuws te showen, helaas, behalve dan het geweldige boek dat ik van Sinterklaas kreeg; 'Papercraft'. Een prachtig boek vol met papierkunstenaars.
----------
Very busy, but not much new things to show here at the moment, except maybe this new book, a present from 'Sinterklaas'. It's called Papercraft, and it is a beautiful book full of
artists paper projects.
Verder ben ik met 101 dingen tegelijk bezig (what's new?!), onder andere een website voor een vriendin, dessins voor stoffen (yes!), een groot project samen met Marianne Design en Tirion, en natuurlijk mijn eigen lijntje. En misschien als alles goed gaat, ga ik ook nog geboortekaartjes ontwerpen die online te bestellen zijn.... Daarover heb ik binnenkort een gesprek.
Dan nog wat minder goed nieuw, gister met Jetje naar de dierenarts geweest en ze kan nog maar heel slecht zien en wordt waarschijnlijk blind. Sneu he? Gelukkig kent ze de weg in huis goed en doe haar oren en neus het nog heel goed.

Fijn weekend!
-----------
At the moment I'm working on 101 projects at the time (What's new?!); a website for a friend of mine, prints for fabrics (yes!), a very big project with Marianne Design and Tirion, and of course my own Eline-line. And maybe I will be designing baby cards for a online printer.
Yesterday I went to the vet with Jetje, and it seems she is nearly blind, so that was a shock. Luckely she knows her way around the house, and her nose and ears are still OK.
Have a nice weekend!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Jammer ja, wij hadden vroeger (heel lang geleden) op de boerderij waar ik geboren ben ook een blinde kat. Lotje genaamd, ze wist zich wonder boven wonder goed te redden!!
Door jou verhaal moet ik ineens weer aan haar denken!!

Groetjes en een heel fijn weekend.

Marjanne zei

Wat een drukte... Succes met al je projecten! Een aai voor Jetje!