donderdag 18 februari 2010

Design Team 2

Naast Frences en Inge ben ik erg blij dat ook Peet in mijn kleine Design Team zit! Peet maakt kaarten in een totaal andere stijl; niet gescheurd of gekreukeld, maar juist heel netjes en precies, met de mooiste handgemaakte stiksels die je ooit gezien hebt. Ze gebruikt mooie, subtiele kleurencombinaties. Echte kunstwerkjes.

{I'm very happy that Peet is a member of my small Design Team, as well as Frences and Inge. Peet makes cards in a totally different way; not torn or wrikled, but very crisp and clear. She embroiders by hand the most beautiful stitches and uses subtle colourcombinations. Real works of art.}


Zoek de verschillen! Dezelfde stempel gebruikt, maar een heel ander kaartje. Deze is weer van Inge. De ronde bloem is een echte 'Inge-bloem', zo simpel maar zo decoratief.

{The same stamp used in a very different way. This one is fron Inge. The round flower is a typical 'Inge-flower', very simple but very decorative.}

2 opmerkingen:

Twinkeltje zei

Een heel mooi en lief kaartje, jeetje zo ver ben ik nog lang niet. Maar ik zag dat jij, Eline, ook een andere foto van jezelf hebt geplaatst.... Moooooi !!!

anita01 zei

Och heerlijk al die verschillende creaties van kaartjes, ze vullen elkaar heel mooi aan en dat geeft weer kriebeltjes, ben met een kaartje bezig, en weer een hele andere techniek. Nee nog niet op mijn blog maar komt er wel aan...
Speel graag met mijn inktjes.

Warme groetjes,

Anita.