dinsdag 20 april 2010

about me, x 10

Van Renate kreeg ik een tijdje geleden een award met de vraag of ik eens 10 dingen over mijzelf wil vertellen die jullie waarschijnlijk nog niet weten. Nou daar gaat hij dan:

1. Ik heb 18 jaar lang in Amsterdam gewoond en mis de stad nog steeds erg, hoewel ik de vieze lucht daar kan missen als kiespijn.

2. Ik heb mode-academie gedaan en heb altijd in de kinderkleding gezeten.

3. Ik heb nooit een vaste baan gehad, maar heb altijd ge-freelanced. Ik kan gewoon niet voor een baas werken en ik vind dat je niet van 9 tot 5 creatief kan zijn; creativiteit is iets dat komt en gaat. Dus als je je tijd zelf in kan delen is dat veel praktischer.

4. Ik heb een LAT-relatie, mijn lief woont om de hoek.

5. Ik heb zelf geen kinderen, maar ben wel stiefmama.

6. Ik ben dol op koriander, en op (bijna) alles waar koriander inzit. Jammer genoeg houd ik helemaal niet van koken, maar ik heb wel eens een Thaise kookcursus gedaan, enkel en alleen voor de koriander.

7. Ik ben heel begaan met het milieu en alles wat daar bij komt kijken. Ik koop bijna alleen maar biologische producten, doe aan recyclen en eet heel weinig vlees. Ik geef vrij veel uit aan goede doelen, vooral alles wat met dieren en natuur te maken heeft.

8. Ik ben gek op tuinieren en heb een volkstuin. Ik doe veel vrijwilligerswerk op het tuinenpark; ik organiseer lezingen en zit in het bestuur.

 9. Ik ben in China geweest en in Nepal en in Guatemala. Ik ben erg geïnteresseerd in andere culturen en vooral traditionele klederdracht.

10. Ik ben bezig met een boek. Yes!!
did you know

{Renate gave me a blog-award and asked me to tell you 10 things about myself that you probably don't know. Well here goes:

1. I've lived in Amsterdam for 18 years and I'm sill missing everything about the city... everything but the atmospheric pollution there.

2. I finished the fashion-academy and have always designed children's clothes.

3. I've never had a 9 to 5 job. I worked as a freelancer ever sinds I finished the academy. I think that people cannot be creative from 9 to 5; creativity is something that comes and goes. When I can plan my days myself it is much more efficient.

4. I have a 'LAT' relationship (living-apart-together), my love lives around the corner.

5. I myself haven't got any children, but I'm a stepmum.

6. I love coriander, and love everything with coriander in it. I don't like to cook, but I did this thai cooking course just for the coriander.

7. I think the environment is very important. I buy almost everything bio, I recycle and I hardly eat meat. I donate a lot to corses for animals welfare.

8. I really love to garden and I have a beautiful allotment garden. I also do a lot of voluntary work there.

 9. I've traveled to China, Nepal and Guatemala. I'm very interested in different cultures, and I especially like the colourful traditional costume.

10. I am making a book. Yes!!}

2 opmerkingen:

Unknown zei

Dat zijn inderdaad 10 nieuwe dingen die ik nog niet wist!

Top! :-)

Inge zei

Wat leuk om te lezen Eline. Enne....een boek? Spannend:)
Groetjes, Inge