zaterdag 12 juni 2010

Book update 2 -buttons-

Van een oudtante heb ik een tijd geleden haar knopenblikjes gekregen, vol met ouderwetse parelmoeren knoopjes. Deze knoopjes gebruik ik vaak op kaarten of bij andere projecten en ik wilde ze dan ook heel graag in het boek gebruiken. En we hebben ze gevonden, die echte parelmoeren knoopjes, zo leuk! Ik heb er een mooie verpakking bij ontworpen en zo komen ze dan in de winkel. Ze zijn echt heel fijn om mee te werken. Echte Eline knoopjes.

Gepke, van de winkel Your Zoap, gaat het boek en de bijbehorende materialen in oktober zeker verkopen. Via haar site kan je je nu al inschrijven op het boek.

{Years ago my very old aunt gave me her collection of mother of pearl buttons. I love them and use them a lot on cards and other projects. My wish was to use those buttons for the book. And we found them! They will be for sale in this cute package that I've designed.

Gepke, who is the owner of the Your Zoap shop, will be selling the book and matching products in October. If you like you can already sign in for the book on her site.}

13 opmerkingen:

Katinka zei

hoe verzin je het weer....het is wederom helemaal leuk en ja hoor, helemaal Eline! Kan haast niet wachten totdat alles in de winkels ligt!

Succes!

Groetjes
Katinka

CorianneDesign zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
CorianneDesign zei

Ohhhh wat een leuke verpakking is dit al geworden.... echt helemaal Eline ; )
Ik moet er bijna een dweil bij gaan halen, omdat ik niet kan stoppen met kwijlen, hahaha :P

Is 't al OKTOBER !?!?!?!?

knuffel Corianne

Marieke zei

Alleen om de verpakking zou je het al aanschaffen!! Ziet er weer super uit!

Anoniem zei

Leuk, leuk, leuk!
Die verpakking - zo liefelijk!

Ben zooo benieuwd naar het boek (-:

Groetjes,
Judith

Helga Teunissen zei

zoals alle reacties zeggen: echt eline en een verpakking met inhoud om van te smullen.

Anoniem zei

ooooooooh zoschattig!!!

Tine

Manon zei

ohw echt gweldig... we kunnen niet wachten!!!
Groetjes Manon

byPetra zei

Wat een jummie verpakking! En knoopjes natuurlijk ;-)

Gepke zei

Hi Eline, wat ziet dit er ook al weer fantastisch uit. Er wordt zo leuk gereageerd op de vooraankondiging van je boek; er zijn al heel veel geïnteresseerden. Gaaf hé? Veel sterkte maar vooral veel plezier met de verdere voorbereidingen de komende dagen. Bedankt voor je berichtje. Lieve groetjes, Gepke

Anoniem zei

Hoi Eline,

Wat komen er toch weer veel leuke nieuwe artikelen aan ! Kan haast niet wachten totdat we ermee aan de slag kunnen gaan. Toppie voor het mooie designpapier. Ik hoop echt dat je boek (en je artikelen) een groot succes wordt.

Groetjes, Sandra

Marianne zei

Ooh, ik zit al helemaal te waterdanten, hopelijk is het boek ook snel in belgie te verkrijgen, ik ben echt reuzebeniewd.

scrappy jen d zei

Lieve Eline,
Je snapt het al, he?
Ik heb direct met Gepke gemailt en ze heeft me op de lijst gezet, want DIT BOEK is gewoon en "MUST HAVE"!
Dat moet gewoonweg op mijn tafel liggen! Ik kijk er al reikhalzend naar uit! Zo te zien en te lezen gaat het een echte bestseller worden! Die schattige knoopjes doen me aan mijn Friese opoe denken! Met haar zwarte mouwschort en die paarlemoeren knoopjes!
LIeve groetjes, Jen.