zaterdag 17 juli 2010

Book update 7 -photoshoot-

Hierbij even een update van de photoshoot van vorige week.
Ik was al 2 dagen in Lelystad bezig geweest om alle spullen te brengen en om de styling te doen. Gepke (YourZoap) van de loods waar we gingen fotograferen was geweldig; alles mocht van z'n plaats en ik mocht al haar spullen gebruiken. Wie haar winkel wel eens gezien heeft weet het, ze heeft heel veel spullen, dus soms was het een beetje lastig om de juiste plekken voor de foto's te vinden. Maar het is gelukt allemaal.
We hadden al om 8 uur afgesproken in Lelystad. Ik had de fotograaf (Joost de Wolf) al telefonisch gesproken en hem wat voorbeelden laten zien via internet van wat ik een mooie manier van fotograferen vond.
Gelukkig kon hij zich daar goed in vinden, en zelfs het fotograferen van een boeketje bloemen uit de tuin was geen probleem voor hem, integendeel.
Van wat ik gezien heb op het kleine schermpje van z'n camera werd ik helemaal enthousiast. Hij moest zich wel in bochten wringen om de fotolampen goed te plaatsen en soms was ik hem kwijt; lag hij ergens op de grond of zat ingeklemd tussen kastje en muur om maar de juiste hoek te krijgen.

Maar ik ben in ieder geval HEEEL enthousiast over de hele dag en ik denk dat het schitterende foto's worden. Nu m'n huis weer inrichten; ik had veel van m'n eigen spullen mee voor de styling. M'n auto zat op de terugrit zo vol dat er niets meer bij kon. Om 7 uur was ik weer thuis, moe maar voldaan.

{Last week we did the photoshoot for my new book. As you can see Joost (the photographer) was realy flexable working in the store of Gepke in Lelystad.
We worked together brilliantly and I'm very happy with all that he showed me in the little screen of his camera.}

7 opmerkingen:

Helga Teunissen zei

Wat een geweldige fotograaf, hij moet dus wel lenig zijn geweest ! En het ziet er ook wel heel grappig uit, kan me voorstellen dat je hem af en toe niet meer kon vinden :-)

Het zonnetje in huis zei

Hallo Eline,

hihi, als fotograaf moet je ook al eens iets over hebben blijkbaar.
Maar ik ben benieuwd naar wat jij zo blij bent, spannend.

groetjes, jaimie

Joan Ottevanger zei

Ja soms moet je er wat voor overhebben als fotograaf zie ik.Maar de fotos zullen prachtig geworden zijn.Kan niet wachten tot je boek uitkomt.

CorianneDesign zei

Hahaha... geweldig meid, uhhhh toen jullie klaar waren met de photoshoot.... toen zijn jullie Joost toch niet vergeten he... hahahahaha =P

Liefs Corianne

Anoniem zei

de foto is wel grappig!

Ben héél benieuwd naar het vervolg!

Groetjes

Marieke zei

oh maar dan had je wel een heeeele leuke locatie! Vind die winkel echt een paradijsje!

Ben erg benieuwd naar het resultaat!

Gert-Jan zei

Soms zie je wel eens op tv dat de
Paparazzi in een vuilnisbak of in struiken verstopt zit.
Maar bij jou hebben ze gewoon het lef om binnen achter je tafeltje te gaan liggen.

Dan moet een fotootje van je wel heeeel veel opleveren HAHA

Gert-Jan