woensdag 13 oktober 2010

Book info

Nu het Eline's Huis boek een aantal dagen in de winkel ligt komen er een paar kleine puntjes aan het licht. Hier voor de zekerheid even een uitleg:

A. Er is een cijfertje weggevallen bij de kleurnummers van de DMC garens op blz 116; Beige moet nummer 3032 hebben (in plaats van 303).

B. Let op dat je bij stofprojecten overal naden aanknipt. Dit staat wel in de tekst, maar ik kan me voorstellen dat dit nog wel eens vergeten kan worden.
Als je bijvoorbeeld Petra's stoffen mandjes gaat maken (blz 61) knip dan de vierkantjes van 7 x 7 cm plus naad. Dit wordt dus 8 x 8 als je een halve cm naad aanknipt en 9 x 9 cm bij 1 cm naad. Voor degenen die toch de lapjes 7 x 7 cm hebben geknipt zullen we binnenkort een aangepaste beschrijving op onze blogs zetten. Dan wordt het mandje wat kleiner, maar kan je de geknipte lapjes toch gebruiken.

C. De linnen stof Aina naturel van Ikea is niet meer te koop is.Ik ben druk bezig een alternatief te zoeken. Houd dit blog in de gaten voor nieuw verkoopadressen voor linnen.

D. Nog iets wat Helga zag, en ik zelf helemaal overheen gekeken heb; op blz 117, patroon J het geborduurde randje. Hier staat het woordje RED één hokje te hoog. Dus als je dit wilt borduren alleen het woordje RED 1 hokje lager borduren. Sorry!

{Sorry, not in English, but this is some information about the Dutch text in the book.}

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hee Eline, ik heb de stof gehaald in Haarlem; is voor mij wel 45 minuten rijden... Een paar dames bij mij in de buurt ook blij mee gemaakt dus ik ging met heel wat meters Ikea uit! Daarna nog heerlijk gewinkeld in het centrum van Haarlem. Gewoon een gezellige dag er van gemaakt. En dat allemaal door jouw boek haha.
XXXNicolette

Marjanne zei

o ja die beige dmc kon ik inderdaad niet krijgen, nu weet ik waarom, bedankt voor deze correctie!