maandag 11 oktober 2010

Doe@ding Spijkenisse 8 oktober

Vrijdag 8 oktober stond ik (als een soort generale repetitie voor de boekpresentatie van de volgende dag) op de hobbybeurs van Doe@ding in Spijkenisse. Voor het eerst met het Eline's Huis boek en alle bijbehorende materialen. Zo leuk de eerste reacties te horen. Nou en die waren positief zeg! Heerlijk.

En ik werd geholpen door twee fantastische meiden; Gemma en Nicolette. We hebben het zo gezellig gehad. En ondertussen nog veel verkocht en boeken gesigneerd. Ik moet er nog wel erg aan wennen; dat ik echt fans heb. Leuk!
En als dank kreeg ik van Marlous van Doe@ding een Eline's Huis boek van chocolat!

{Friday october 8, I was at a craft fair by the shop Doe@ding in Spijkenisse. For the first time I could show my new book and matching products to an audience. And I had help from Gemma and Nicolette, two lovely ladies.}

4 opmerkingen:

Judith zei

Hallo Eline,
Nou, daar ben ik weer, en weer als eerste die reageert...
Wat leuk bedacht de taart met de afbeelding van je prachtige boek!
En fijn voor jou, en je team, dat er al zo veel exemplaren zijn verkocht. Maar dat is ook niet zo verbazingwekkend - je hebt weer geweldige dingen bedacht!
Je boek is een feest om te bekijken - laat je gerust vieren. Je hebt het verdiend!!!
Groetjes en succes en plezier de komende tijd.
Groetjes van Judith

Marjanne zei

Ja zeg wen er maar om fans te hebben, er zullen er steeds meer bij komen als je zo doorgaat! Het loopt als een trein, geniet ervan!

marina zei

Hoi Eline

Heb je de taart al op?
Hij ziet er mooi uit,net als jouw boek,ik heb al het prachtige papier gekocht,en de stempels zullen wellicht nog volgen,haha.

groetjes

Marina

anita01 zei

Och Eline,

Wat bijzonder leuk om je bij mijn warme groetjes tafel te ontmoeten...enig gewoonweg. En tja ben ook bij jou gaan kijken en och in het echt ziet alles er nog mooier en romantischer uit , die fan's verdien je hoor en ik ben er 1 van. Geniet ervan....

En wat een bjoetie van een *taart*
Ja Marlous heeft wel smaak he hi,hi,...heerlijk!

Warme groetjes,
Anita.