maandag 29 november 2010

Eline's Huis inspiration

Hier nog een paar heel leuke werkstukken met de Eline's Huis materialen. Ik vind het zo geweldig om te zien wat er allemaal met mijn spulletjes gemaakt wordt!

 Een mooie theedoos en luciferdoos gemaakt door Linda.

 Deze vintage postcard maakte Wybrich.

Een kleine collage van Nicole.

Het stoffen mandje door Ellen.


 Judith maakte dit setje met kaarsjes en lucifers voor haar moeder


 
En een paar labels en kaarten door Inge.

{Some more samples of projects made of the Eline's House materials}

5 opmerkingen:

CorianneDesign zei

Geweldige creaties meiden !! = )

Knuffel Corianne

Ineke Original zei

Wat ziet alles er leuk uit! Ik vind je boekje een succes. Ga zo door!
veel liefs,
Ineke van den Akker

Jacqueline zei

I recently purchased these papers because of your beautiful blog with these projects! They are just beautiful!
I was even able to find these papers in France where I live - that is amazing! I couldn't find all the stamp sets though, so hope they will be renewing their stock soon!
Thanks for sharing!

Ellen de Boer zei

Wat leuk om mijn stoffen mandje hier terug te zien! Het was ook zo leuk om te maken. Ook altijd leuk om creatief van andere terug te zien, ziet er goed uit allemaal!

Groetjes Ellen

Wybrich zei

wat een schitterende dingen worden er toch gemaakt met je spullen!
leuk om mijn kaart hier te zien!