woensdag 17 november 2010

GAATJESKARTON nieuws

Goed nieuws! Ik heb een Nederlandse webwinkel gevonden die het gaatjeskarton verkoopt. Het gaatjeskarton is ietsje grover dan wat ik gebruikt heb, maar daardoor wellicht iets makkelijker in gebruik (let er wel op dat de werkstukken dan iets groter worden dan mijn voobeelden in het Eline's Huis boek). Op dit karton borduur je 6 kruisjes op 1 cm en op het fijne karton dat in in Frankrijk gekocht heb 7 kruisjes per cm.
De webwinkel is Naald en Draad. Ze hebben het gaatjeskarton NU op hun site staan! Het is er in diverse kleuren.


{Above some information about where to buy Carton Perforé in the Netherlands. If you are interested please email me.}

7 opmerkingen:

CorianneDesign zei

Hey SUPER Eline !! = )
Bedankt voor je speurwerk, ik was zelf ook al gaan Googlen maar had nog niks gevonden =/

Knuffel Corianne

Anneke zei

Bedankt Eline!
Groetjes Anneke

Marjanne zei

Zo dat is dan een stuk goedkoper dan hier!! Ik heb 4 € per vel betaald in een winkeltje hier in de buurt!

Wendy van Eldijk zei

Hier ben ik heel blij mee, ik kon het nog niet vinden maar had er wel plannen voor. Bedankt voor de tip!

Carolien zei

Hallo allen

Er zijn ook een aantal groothandels die ze verkopen, alleen moet je ze dan in grote getale afnemen. Zo heeft www.dekvankinderen.nl een pakket van 100 stuks voor slechts 31,25 op hun site staan. Ik heb er alleen niet zo veel nodig, maar mocht je een keer een workshop geven of iets dergelijks, kun je er misschien juist meer gebruiken.

Groetjes Carolien

Carolien zei

Nogmaals ik: zie ook www.ltcleiden.nl. Daar kun je pakken kopen van 10 vel voor 4,15 euro.

Succes

Meg zei

Hallo, gaatjeskarton is ook verkrijgbaar bij Heutink.nl voor 0,49 per stuk (ongeveer A4).