woensdag 3 november 2010

Hip Handwerk


Eline's Huis boek op de homepage van Hip Handwerk, met een hele leuke recensie:

Geschreven door Eline Pellinkhof. Een vrolijk boek vol frisse en romantische zelfmaakideeën. Als je houdt van thema's als vlinders en vogels, hartjes, bloemen en rozen dan zal dit boek je zeker aanspreken. Leuk aan dit boek is dat uiteenlopende technieken en materialen de revue passeren en ook op een verrassende manier gemixt worden. Van haken tot gips en van stempels tot kruissteekjes. De uitgave is ook bijzonder mooi vormgegeven.

2 opmerkingen:

Nora zei

Daar ben ik het helemaal mee eens! Ik heb hem intussen ook in huis en telkens ik erin kijk ontdek ik wel iets nieuw. Een inspirerend boek!!
Proficiat!

Margreet's vilt en meer zei

Het boek staat op mijn lijstje, hopelijk komt het eind van het jaar met de feestdagen ;-).
Gr. Margreet