dinsdag 16 november 2010

Kreadoe...

....pfffft zaterdagmiddag is niet het beste moment om naar de Kreadoe te gaan. Maar ik wilde toch even kijken hoe het met de Eline's Huis spulletjes ging daar. Dus gezellig samen met stiefdochter Dora met de trein naar Utrecht. De enorme Pipoos stand was voor de helft versierd met allerlei leuke Eline's Huis projecten, echt heel leuk om te zien. Ze deden ook workshops met de stof. En na navraag bleek het boek al een tijdje uitverkocht te zijn! Evenals de stempels en het Roses-are-red papierbloc.

De stand van Pipoos
Bij Hip Handwerk was het boek ook uitverkocht en ik hoorde dat er zowat gevochten werd om het inkijkexemplaar... Goed nieuws voor mij dus.
Dora heeft nog een mooie mozaïek gemaakt met stukjes glas en tegen sluitingstijd liepen we weer met de drommen mensen terug naar het station. Moe maar voldaan.

Ik heb al een heel aantal reacties gekregen voor gast-designer. Binnenkort ga ik alles eens rustig doornemen. In ieder geval dank voor de leuke mailtjes!

{Last saturday I visited the bigest craftsfair of Holland. I just wanted to see how the Eline's Huis book and materials were doing. Pipoos, a Dutch crafs-shop, had a big stand with all kind of Eline's Huis projects. They sold out the book and the stamps, so that's good news for me!

Thank you for your nice emails and reactions on my guest-designer call. I will check all of your blogs soon.}

2 opmerkingen:

wilmi zei

Oh, je bent er dus wel geweest.. Ik dacht toen ik al die spulletjes zag bij de pippoos stand, misschien is Eline er zelf wel bij.. maar niet op donderdag dus ;)
succes met het (uit)zoeken van een lid voor je designteam. Ben erg benieuwd. Ik moet zeggen, ben nog nooit zo enthousiast geweest over een boek en alles wat daarbij hoort als nu. Echt alles is te gebruiken en zoveel combinaties zijn mogelijk, onuitputtelijk, die inspiratie die je ervan krijgt. (zucht...)
dus eh..bedankt!

Tante Jip zei

Wat zag de stand er mooi uit zeg! Dat geeft dan vast wel een lekker gevoel als je ziet hoe al je spulletjes zo uitgestald staan en het ook door iedereen zo goed ontvangen wordt.