zaterdag 18 december 2010

Giveaway!

JAAAAA!!! Feestje!
Omdat ik net van de uitgever gehoord heb dat alle 3000 Eline's Huis boeken nog dit jaar uitverkocht zullen zijn en er dus een TWEEDE DRUK komt, geef ik twee cadeaus weg!


Hoe doe je mee?

A. Laat vóór 31 december een reactie achter bij dit bericht en maak kans op een Eline's Huis boek.

B. Heb je het boek al en wil je toch meedoen, zet dan het YouTube filmpje van het boek op je blog EN laat een reactie achter. (Klik HIER en klik op DELEN of INSLUITEN.) Dan maak je kans op een groot Eline's Huis materialen pakket met stofjes, stempels en dessinpapier.

1 januari zal ik blind twee willekeurige namen trekken en bekend maken.


{YESSS! Party!
Because all of the first edition Eline's House books (3000!) will be sold out this year, I'm celebrating by giving away some presents.

What do you need to do:

A. Just leave a reaction in this post by December 31 and you can be the winner of a copy of the Eline's House book.

B. If you put the Eline's House YouTube film on your blog AND leave a reaction, you may win a selection of Eline's House materials (fabric, clearstamps and printed paper)
(Click HERE and click on SHARE.)

Januari the first I will choose two random names}

209 opmerkingen:

1 – 200 van 209   Nieuwer›   Nieuwste»
Gemma zei

Wow dat is groot nieuws, geweldig, ik waag graag een kansje heb al zoveel leuke dingen uit het boek voorbij zien komen op verschillende blogs, fijne feestdagen! Gemma

Tinke zei

Prachtig boek, dat wil ik zeker in de wacht slepen!

Boukje zei

Wow, super!! Gefeliciteerd met je tweede druk! Ik wil wel meedoen voor het boek :)
Groetjes Boukje.

Unknown zei

Oh, helemaal geweldig!! Ik wil zo graag de spulletjes uit het boek!! Het boek heb ik en ik ben er zo blij mee!!! Ik ga het filmpje van jou op mijn blog zetten en nu maar duimen!! En uiteraard gefeliciteerd!! Ik raad het boek ook bij iedereen aan!! Het is tenminste weer eens iets anders!! Echt, ik ben er zo blij mee!! Fijn weekend!! Groetjes, Nancy

Fenny zei

Wouw geweldig dat er een 2e druk komt!
Het boek heb ik, ik wil graag meedoen voor de spulletjes!
groetjes Fenny

Anoniem zei

Wauw, gefeliciteerd! :D
Super zeg! Ik doe graag mee voor het boek... :)

DebbieB zei

What a beautiful book! I am so happy that you have sold so many!

Jacqueline zei

Gefeliciteerd met de verkoop van 3000 boeken! Ik heb uw producten pas leren kennen van een blog en heb wat stempeltjes en papier al. Ik wilde na de kerst ermee kan spelen!
Bedankt voor de kans!

jose zei

Hallo, SUPPPPPPPPPPPER,
DIE WIL IK WEL
GROETJES Jose B

http://DEKAKADO.blogspot.com zei

Gefeliciteerd met het behaalde succes.
Natuurlijk heb ik je boek al en zal het filmpje op mijn blog zetten.
Ik had het boek al een keer op mijn blog geplaatst.
Ik hoop, 1 jan......
Fijne dagen gewenst.
ps.(ik wacht nog wel op dat ene mailtje van je. + of -)
Groetjes, Marleen.

marsha. zei

Gefeliciteerd met dit fantastische resultaat! Hij staat nog steeds op mijn verlanglijstje, dus... dit laat ik me niet twee keer zeggen!

Sandra zei

Gaaf ik doe zeker graag mee!!!
ben erg benieuwd...!!
gefeliciteerd met de 2de druk!

Marjolein zei

Ik heb het boek al op een aantal blogs voorbij zien komen, en ook wat er allemaal mee wordt gemaakt. Echt mooi! Zou het dus ook graag zelf willen hebben!
En gefeliciteerd met je succes!
~ Marjolein

Hetty zei

Gefeliciteerd met je tweede druk!!Natuurlijk doe ik graag mee om kans te maken op dat mooie boek.

Georgianna zei

Congratulations, Eline!! I was just at this moment showing your book to my husband. He was very impressed with it. We're both so happy that your first edition is sold out. It's a wonderful book.

I will be posting on my blog about it soon as discussed – I hope to do it before the 31st as I already have my copy and would love some materials.

Wishing you a very happy holiday!!! xo – g

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met de tweede druk!
Ik wil graag een kansje wagen op het boek.
Groetjes van Corien.

Carla D zei

Geweldig nieuws zeg!
Ik heb het boek en meer voor mezelf... uhh door de kerstman laten kopen. Wat had ik er al zo graag iets mee willen maken.... Nog eventjes ;o)
Maar ik wil natuurlijk wel meedingen naar die andere leuke spulletjes.

Enne... Ga zeker zo door.... Ik ben er heel blij mee, maar mijn portemonnee minder :-P

Groetjes Carla

Vera zei

WOW Eline, dat is SUpER NIEUWS!
Gefeliciteerd hoor :)
Het boek heb ik nog niet.. wilde het van mn verjaardagscentjes kopen, maar nu ik dit zie... wacht ik daar nog even mee hihi.

Echt heel leuk voor je hoor!

Groetjes

Vera

sollie zei

Het boek heb ik al en ik vind het super. Het filmpje staat op m'n blog.
Proficiat hé!
groetjes Isolde

Katinka zei

Wat een geweldig nieuws! Proficiat met de tweede druk! Ik heb al veel gelezen over je prachtige boek ,maar heb het helaas nog niet in mijn bezit *snik*!
En nou is dit natuurlijk een geweldige kans om er één te winnen...yeah!

Leuk dat je ons de kans geeft , hem te winnen!

Creatieve Groetjes
van Katinka

Hermiek zei

Ik heb het boek nog niet, alleen de stempels! Maar daar ben ik al heel gelukkig mee. Zou het leuk vinden om je boek te winnen! Ga zo door!
Groetjes Hermieke

Scrapbookdoll zei

Dat boek ziet er super uit, geen wonder dat het al is uitverkocht.
graag doe ik mee om er eentje te kunnen bemachtigen, wie weet
en gefeliciteerd met de goede verkoop
groetjes marie-anne

Meikoningin zei

Hoi Eline :)

Als expat ben ik nog niet in het bezit van jouw boek, maar ik heb het al op een heleboel plekken voorbij zien komen en ik wil het wel erg graag hebben ! Fijne feestdagen gewenst :)

Tineke van der Linden zei

Oohh...super zeg dat er al een 2e druk uitkomt!!! Een geweldig idee van je Eline om een boek weg te geven!! Ik doe graag mee, heb de meeste Eline's huis producten maar nog niet de stofjes en het boek. Het stond op mijn kijstje voor de Sint maar hij koos iets anders..
Groetjes, Tineke

Judith zei

Hallo Eline,
Gefeliciteerd met dit geweldige nieuws!
Wanneer komt je volgende boek... (-;
Eline's huis is zeker een aanrader.
Fijne feestdagen en veel groetjes van Judith
ps: filmpje staat op mijn blog (:

Anoniem zei

nou zeg ook hartelijk gefeliciteerd hier vanuit duitsland waar we verzinken in sneeuw en dus nauuwelijks het huis uitkomen, dus jouw boek, nou maar niet verder dromen,jammergenoeg nog nooit wat gewonnen! fijne kerst en en heel gezond en gelukkig 2010. misschien een leuk ideetje voor een nieuw boek, een zakdoekensofa, kijk maar even op min blog www.trenystaschen.blogspot.com groetjes trijnie wildeboer

Connie zei

Wauw, gefeliciteerd Eline! Wat te gek zeg! Kan me heel goed voorstellen dat je er trots op bent!
Graag wil ik kans maken op dit mooie boek, maar ook op dat pakketje! Filmpje staat inmiddels al op mijn blog! :o)

Annemarie zei

Ik wil graag een gokje wagen om dit boek te winnen. Op alle blogs komen ontzettend mooie dingen voorbij die naar aanleiding van jouw prachtige boek zijn gemaakt.
Groeten Annemarie
ps gefeliciteerd met je 2e oplage!!

Mariska zei

Zou heel graag kans maken op je leuke boek!! Dus ik doe mee...heb al veel creaties van je voorbij zien komen op verschillende blogs...je bent zeer inspirerend!!

Saskia ♥ Stipje ♥ zei

Als eerste Gefeliciteerd met je tweede druk.
ik wil heel graag meedoen.
lieve groetjes Margarita

Netty zei

Gefeliciteerd en wat een super leuk idee. Ik wil graag kans maken op het boek

Groetjes netty

titti73 zei

Impazzirei dalla felicità se potessi vincere una copia di questa tua meraviglia di libro. Spero che la fortuna sia dalla mia parte. Buon Natale e grazie per questa opportunità. Titti (www.atelierlavanda.blogspot.com)

marina zei

Hoi Eline

Van harte gefeliciteerd met het grote succes van je boek.
Graag wil ik kans maken op een exemplaar.

groetjes marina

Paula zei

Wat geweldig nieuws !! Wat moet dat een goed gevoel geven dat er al 3000 boeken zijn verkocht en er zeker nog veel meer bijkomen. Ik heb het boek nog niet maar wil wel graag een kansje wagen om het te winnen!! Zie in blogland zoveel moois eruit voorbij komen dat het toch wel kriebelt om er ook mee aan de slag te gaan !! Ik ga duimen en misschien begin ik het nieuwe jaar goed !! Groetjes en ga zo door !! Liefs Paula

Anita zei

Zo super Eline, dat gaat als een trein, maar ja wat wil je, alles is zo mooi.
Leuk dat je een candy gaat weggeven. Hou me aanbevolen.
Goed weekend

Gr. Anita

Ingrid zei

Hi Eline, Gefeliciteerd met de tweede druk van je boek! Heel gaaf en volkomen begrijpelijk. Het boek is voor mij echt een aanwinst, heerlijk om steeds weer te pakken :-) Ik heb je youtube filmpje op mijn blog gezet, maar ik heb op "insluiten" geklikt ipv op "delen". Zo kon ik het in mijn zijbalk zetten als html-gadget.
Bedankt voor alle heerlijke inspiratie en dat we in je feestvreugde mogen delen.
Hugs Ingrid

Marjanne zei

O wat ontzettend goed zeg!! Dat is pas een goed kerstcadeau de tweede druk van je boek,kan ook haast niet anders, het is een fantastisch boek!
Ik doe graag mee met de B optie!

@ddy zei

Dat zou leuk zijn dat ik het boek zou winnen, maar voor jou is het toch wel het leukste dat je boek zo'n groot succes is. Had je dit verwacht toen je er aan begon?
Groetjes Addy

Ella zei

Hi Eline,
Ik heb laatst je boek in de winkel staan bewonderen. Ik maak er graag kans op!
Groet, Ella

Petra zei

Wow dat is heel goed nieuws dat alle boeken al verkocht zijn voor eind van het jaar. Ik moet zeggen dat het boek ook helemaal super is hoor. Ik heb hem nog niet in mijn bezit, maar misschien dat ik op deze manier de gelukkige eigenaar kan worden.

Liefs Petra

Unknown zei

Wat een leuk kadootje Eline.
Ik zou graag een kans maken op dit schitterende boek van je.
Zoveel leuke ideeen met al die heerlijke materialen.

Ik wens je alvast hele fijne feestdagen met al wie je lief zijn.
Jose

Ellen de Boer zei

Hoi Eline,

Ik waag ook een kansje! Ik heb het boek al en vind er zulke leuke dingen in staan! Ik heb er al verschillende uit gemaakt. Gefeliciteerd met de 2e druk!

Groetjes Ellen

San zei

Geweldig. Ik heb het boek al verschillende malen langs zien komen en dat ziet er meer als gaaf uit. Dus wil ik graag een kansje wagen. Fijne feestdagen

groetjes san

Margreet's vilt en meer zei

Dat is nog eens een goed bericht zo vlak voor de kerst. Van harte gefeliciteerd! Het lijkt me fantastische om het boek in mijn bezit te hebben. Het staat al een tijdje op mijn blog te pronken.
Groetjes Margreet

Marlies zei

Het is een prachtig boek, met mooie dingen. Ik feliciteer je met je 2e druk.
Ik kijk er nu al naar uit.
Waag nu een gokje voor het mooie boek.
Fijne feestdagen en een creatief 2011
groetjes Marlies

Marlies zei

Het is een prachtig boek.
Gefeliciteerd met je 2e druk.
Ik waas graag een gokje voor dat mooie boek.
Ik wens je fijne feestdagen en een creatief 2011
groetjes Marlies

Laetitia zei

Hoi Eline,
Wat een goed nieuws, een 2e druk. Maar jouw spulletjes zijn ook zo mooi. Heb het op mijn verjaardagslijstje staan.
Succes en fijne feestdagen!

Jolanda zei

Gefeliciteerd met je 2de druk!! Zo'n mooi boek vol inspiratie heb ik nog niet in mijn kast maar komt er zeker nog!

Jolanda zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Denco zei

Gefeliciteerd met je tweede druk, het boek staat op mijn verlanglijstje dus wie weet!!

Vlijtig grietje zei

Hartelijk gefeliciteerd met je tweede druk.
Op naar de derde.

Groet van Saskia.

homemadebysylvia zei

Hallo Eline, Gefeliciteerd. Wat geweldig voor jou en je "dreamteam".
Ik vind het zo'n geweldig boek en ben er gelijk mee aan de slag gegaan.
Graag wil ik ook kans maken op de spulletjes.
Groetjes Sylvia

Desirée-ScrapDees zei

wauw! Echt goed joh! Ben sinds kort helemaal fan van je dingen en volg je via feeds, dus tuurlijk wil ik meedingen naar zo'n exemplaar!

Desirée-ScrapDees zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Desirée-ScrapDees zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Nickie zei

Wow een tweede druk. Gefeliciteerd!!!! Ik zou graag dit geweldige boek van je willen winnen. Zou een leuk begin van het hopelijk wat betere jaar dan het afgelopen jaar zijn ;)

Linda zei

Wow de 2e druk, van harte gefeliciteerd! Dat is nog eens leuk het jaar afsluiten.
Heb je boek al online bewonderd maar een echt exemplaar is natuurlijk veel leuker :-).

Anna zei

Ik kwam via via op je blog terecht! een hele tijd geleden toen ik nog kaarten maakte, gebruikte ik regelmatig knipvellen van je!
Dit boek ziet er super uit, ik zou het graag winnen dus ik doe graag mee!
Ik heb je video ook op mijn blog gezet, zodat mijn volgers ook je blog kunnen vinden en met je give-away mee kunnen doen!
ook nog gefelciteerd dat er een 2de druk uitkomt!!!

Lieve Groetjes en fijne dagen, Anna
http://artfulldelight.blogspot.com/

mattie zei

hoi .
ik ken je boek niet maar heb al wel veel leuke dingen er van voorbij komen .
dus ik dacht goh ik waag ook een kansje .
fijne dagen .
grt mattie

Margreet zei

Ik waag ook een gokje want dat mooie boek wil ik ook wel hebben. Please, pick me!!!!

Marjo zei

Ik heb het boek al en zou graag het pakket willen winnen. Ik weet alleen niet hoe ik het youtubefilmpje op mijn blog moet zetten. Ik heb het nu twee keer geprobeerd, maar, volgens mij, niet gelukt. Daarom gewoon het plaatje van je boek op mijn blog gezet. Ik hoop dat dat ook goed is. Groetjes Marjo

Pink Princess zei

OOK ik waag gewoon een gokje, wie weet :) Gefeliciteerd met de 2e uitgave ♥

Groetjes van marian

Unknown zei

Van Harte met je 2 de druk.
Graag doe ik mee met de Give away van het Eline pakket.
Het boek heb ik al en ook al wat uit gemaakt.
Heel veel succes en op naar druk 3.
Fijne Feestdagen alvast Groetjes Brigitte

Marjo zei

Toch gelukt om het filmpje op mijn blog te zetten. Groetjes Marjo

Alle mooie dingen zei

ik heb al diverse goede dingen gehoord van je boek.. dus ik zou heel graag mee willen dingen
van harte met de 2e druk!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Marjolijne zei

Dat is nog eens mooi nieuws, een tweede druk! Van harte gefeliciteerd, hoor!
Ik heb het boek helaas nog steeds niet maar wil het wel heeeeeeeeeeeeeel graag hebben dus ik ding graag mee ;-)
Fijne zondag en geniet maar lekker na van deze super verkoop!

Groetjes, Marjolijne

JAM@Oostende zei

Hoi Eline,
Wat een prachtig resultaat ! Ik wil graag een kansje wagen om jouw boek te winnen want ik heb het nog niet maar er zag op blogs al heel mooie creaties uit.
Heel fijne feestdagen, groetjes, Natasja

Mylene zei

gefeliciteerd met zoveel boeken! Ik wil ook heeeel graag een kansje maken op dit boek dus bij deze!

Groetjes Mylene

Lillibith zei

Helemaal geweldig zeg al zoveel boeken verkocht! Ik heb de mijne al vanaf het moment dat het in de winkel kwam, ik ben een groot fan!
Ik hoop dan ook kans te maken op de spulletjes en heb je filmpje op mijn blog gezet.

Nu maar hopen!
Fijne Feestdagen voor iedereen!
Groetjes Manuela

Soesa zei

Prachtig boek!!!!
Ben meteen fan!!!
En ook ik wil graag meedoen met de verloting. Hele fijne feestdagen en het allerbeste voor 2011!

Groetjes Soesa

Lita zei

Allereeerst, gefeliciteerd,toch een hele prestatie en dan,ik eb natuurlijk ook wel zin in zo'n boek,ziet er prachtig uit

groetjes en nog veel succes,Lita

Nora zei

Geweldig nieuws!! Ik kon niet wachten to de kerstman kwam toen ik voor het eerst het boek zag, ik ben meteen naar de boekhandel gerend om hem te halen. En ik heb er nog geen moment spijt van, ik heb er al veel inspiratie uit gehaald. Je filmpje staat op mijn blog want ik wil graag een kansje maken op het pakketje met lekkers ;o)

Lia zei

Wat goed zeg, zo snel een tweede druk! Gefelciteerd.
Het boek staat nog op mijn verlanglijstje, dus ik doe heel graag mee.

Groetjes,
Lia

Lian zei

Hallo Eline,

Gefeliciteerd!! Dat gaat goed zo en terecht want het is een super boek.

Ik doe graag mee voor de spulletjes, het boek heb ik al. Ik
heb geen blog waar ik het op kan zetten(weer een andere variant).

Bedankt voor je inspiratie!

Groetjes, Lian

Martine zei

Wauw! Ik vind het niet gek dat er al zoveel boeken zijn verkocht. Het is echt een super mooi boek! Ik heb het al, dus ik ding graag mee naar het pakketje materialen. Het filmpje staat op mijn blog! Nog heel veel succes gewenst en ik hoop dat er nog een vervolg op het boek komt. Groetjes, Martine

Twinkeltje zei

Helemaal geweldig dat boek. Ik zag het laatst op een Kerstfair maar kon het niet bemachtigen zo druk was het. Wie weet maak ik nu een kans. Fijne dagen en een gezond 2011. Gr. Twinkel.

Jacqueline zei

Gefeliciteerd! Het is ook een geweldig boek.
Ik krijg alleen een link op mijn blog, dus geen filmpje. Ik ga even kijken of ik het kan veranderen.
Groetjes,
Jacqueline

mieke zei

Wat leuk zeg, ik wil ook graag een kansje wagen.
Ik heb afgelopen week eindelijk ook je papier gekocht, stempels had ik al voor sinterklaas gekregen.Je kunt er echt onwijs leuke werkjes mee maken.

MooZ KaartenFabriekje zei

Geweldig dat er nu al een 2e druk komt!
En ook geweldig lief dat je ons hier een kans geeft een van de exemplaren te winnen.
Ik zou dan ook graag meedoen en een kansje wagen!

Alvast hele fijne kerstdagen en een goed 2011!

grts, Monique

Renate zei

Wauw je boek vind ik geweldig, dus heb je filmpje op mijn blog gezet.
Gefeliciteerd met je tweede druk.
Wil graag een kans wagen voor het pakket.

Groetjes Renate

Ineke Original zei

Wat fantastisch voor je! Nog een goed bericht. Ik krijg de hele serie!! Echt ALLES!! Je boekje en stempels zijn voor mij dan ook een schot in de roos!

Mirjam zei

Hallo Eline,

Gefeliciteerd met dit succes! En alvast een bijzonder 2011 gewenst.

Lieve groet van Mirjam Peppelman

Sunny zei

wat een prachtig boek ben zelf niet zo'n bedenken maar een copieer dus je boek is van harte welkom ziet er prachtig uit en daar mag je trots op zijn!!

Rutha zei

Het boek staat hier te pronken in de kast.Ik blader er héél vaak in om ideeen op te doen, ik vind hem echt gewéldig!! Dus ik ga ff jouw filmpje op mijn blog zetten, hihi!!

Lady MO@ zei

Hello!
Promis, un jour je ferai l'effort d'écrire dans ta langue. Mais en attendant de la maîtriser je m'inscrit en français. J'ai aussi mis en ligne la petite vidéo.
Et félicitations pour ce succès!

Sanne zei

geweldig ik ben helemaal verkocht aan de eline lijn het is gewoon zo schattig en het boek winnen is helemaal top heb nog nooit wat gewonnen dus misschien heb ik dit jaar toch nog een beetje geluk..

je maakt echt geweldig werk,,

liefs

Manon zei

wow wat een fantastisch nieuws! van harte gefeliciteerd!!!
Dit is je echt gegunt! ik heb je boek al doorgebladerd en ik vind hem fantastisch! helaas niet gekregen op mijn verlanglijstje!
Lijkt me super om hem te ontvangen je!
Liefs Manon

Petra zei

Geweldig zo'n kans, dus ik doe mee Nou;-)))))))

Petra Bokhout zei

Gefeliciteerd met je 2e druk super zeg.
Ik wil het boek wel heel graag hebben dus is dit mijn kans.
Hierbij wens ik je nog fijne dagen toe! Petra.

made by Mriek zei

Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd! Ik doe graag mee voor het materialen pakket, je boek heb ik al in mijn bezit ;-)
Vanavond staat je filmpje op mijn blog!
Liefs,
Mriek

Marleen zei

Oei,wat een leuke kans om toch kans te maken om je boek in mijn bezit te krijgen, ik had hem helaas niet van de sint gekregen!

Tamara Gaal zei

Van harte gefeliciteerd met je 2e druk! Geweldig zeg!
Ik zou het boek ook heel graag willen winnen!

Groetjes Tamara.

José zei

Hoi Eline.
Wat een mooi boek, daar ga ik voor.
Zo'n leuke dingen om te maken.
Fijne kerst.

Wendy zei

Wauw, ik maak heel graag kans op zo'n mooi boek!

Groetjes Wendy

Juliette zei

Joepieeee ik doe mee!! Volgensmij ben ik dan heel lang zoet met al die ideeen... heerlijk voor de ontspanning.
Liefs!
Juliette

Mirjam zei

Oh ik wil ook graag meedoen!!! Super!

Annis zei

leuk zeg! ik doe graag mee!

Judith zei

Wat geweldig! Bijzonder hoor!! Nou, ik doe heel graag mee! Ik wilde het boek zelf gaan kopen, maar mocht ik winnen, dan kan ik van dat geld natuurlijk van die mooie Eline's huis stempeltjes kopen! :)

Saskia zei

Gefeliciteerd met de 2e druk van je boek. Heb het even in kunnen zien en de eerste indruk was zeer positief. Ik loot dus graag mee!

Hartelijke groetjes,
Saskia.

*Astrids Atelier* zei

Hoi!
Ik zat even te googlen op 'borduurkarton' omdat ik de prijs van de velletjes in de webwinkel die jij aangaf erg hoog vond, en toen vond ik deze site:
http://www.gejo.nl/index.cfm?act=producten.artikelen&sid=44&aid=1&hid=5 Misschien iets voor anderen ook!?
Groetjes Astrid

Dorinde zei

Wauw, super dat er een tweede druk komt!
gefeliciteerd hoor!
Het lijkt me ook een super gaaf boek, en het staat al een tijdje op mijn verkanglijstje...........

groetjes,
Dorinde

José zei

Super hoor, dat je al zo veel boeken hebt verkocht. Ik vind het ook een heel mooi boek, met veel tips en voorbeelden. Ik zelf heb het nog niet, maar heb het ingkeken bij mijn vriendin. Als ik hem bij jou niet win, ga ik er zeker één kopen, dus van de tweede druk heb je er dan ook al weer één verkocht. Veel succus met de verkoop.....
Groetjes José

Unknown zei

2e druk, dat is echt groot nieuws! Ik waag graag een kansje voor het boek.

Goede feestdagen toegewenst,
Tineke

Shirley zei

Gefeliciteerd met de goede verkoop van je boek! En wat een schitterende candy heb je voor ons Eline... De video staat op mijn blog hoor.
Groetjes, Shirley

Monique Liedtke zei

Gefeliciteerd!!! Je boek is dan ook geweldig!!!

Tara zei

Jaaa! Het lijkt mij ook leuk om mee te doen! Lees je blog vaak en ben nu zelf ook een blogger!
Gefeliciteerd met de goede verkoop van je boek. Het ziet er ook fantastisch uit!

Blauwe Druijffjes zei

Leuk, leuk, leuk!
Ik waag ook een gokje en doe graag mee!
Sandra

Gerdine S zei

Wow, dat is een groot succes! Gefeliciteerd! Het boek staat op mijn verlangslijstje voor mijn verjaardag in januari, maar eerder krijgen is natuurlijk ook leuk!

Linda zei

Ik doe graag mee!

Bettina zei

Wat een leuke giveaway! Het boekje is zo leuk. Staat wel op mijn verlanglijstje. =)

Carolien zei

Dus ze vliegen de deur uit?! Ik doe graag mee voor een exemplaar, hoor er zoveel leuks over!
Groetjes Carolien

JuffrouwX zei

Gefeliciteerd met je 2e druk. Graag maak ik kans op een exemplaar ! Groeten, Vera

Lila Lime zei

O, wat een prachtig boek! Ik doe graag mee.

A la Sascha zei

Wow, gefeliciteerd zeg! Ik zou vreselijk graag je boek winnen, bedankt voor deze kans! groetjes Sascha

Lydia zei

Al veel over je gehoord op allerlei blogs en ze hebben gelijk: Het is geweldig hier. Ik doe ook mee voor je boek, ik heb hem nog niet. Groetjes Lydia

Moois van mie zei

ik doe graag mee !!!
Lijkt me ene tof boek !

mirjam zei

wat een gave candy
ik heb het boek gevraagd voor kerst nu nog hopen dat ik hem krijg of anders hoop ik hem te winnen
want heb hem al inmogen bladeren van iemand anders en hij is heel gaaf

Marianne zei

ik waag ook een kansje!
het lijkt me zo'n gezellig boek :-) volgens mij word ik daar heel vrolijk van!!

groetjes,Marianne

mevrouw verburg zei

oww wat een boel reacties al... ook mevrouw verburg doet heeel graag mee! op naar de 250!

Unknown zei

Wauw wat een leuke give-away, ik doe graag mee voor het boek :-)
Gefeliciteerd met je tweede druk!

@ngela zei

wauw! zo'n prachtig boek zou ik graag willen hebben! Ik denk dat ik het helemaal stuk zou lezen. Hmmm.. even afwachten of ik hem hier win en anders toch maar zelf kopen. Want ik moet hem hebben! ;)

liefs angela

bobbeez-8r1id zei

super joh, een 2e druk al, en ik heb hem nog niet eens aangeschaft ;-) Ik doe graag mee met de give-away voor het boek

Marjo zei

Wauw wat geweldig voor je!
Ik waag graag een gokje voor het boek!

sneksniltje zei

Het moet echt wel een superbijzonder mooi boek zijn, als ik al die mensen zo enthousiast hierover zie op hun blog. Dus doe ik heel graag mee voor dit boek. Het zou reuzeleuk zijn mocht ik zo'n tof boek kunnen bemachtigen via de give-away en anders heb ik er een kado-ideetje bij, voor als ik jarig ben of zo...
vele groetjes, sneksniltje

Heidi zei

Hallo Eline,

gefeliciteerd met de verkoop van zoveel boeken!!!
Ik wil ook graag meedoen aan deze giveaway. Ik krijg al zin om aan de slag te gaan bij het zien van het filmpje op outube, geweldig.

groeten,
Heidi

Patricia zei

Hoi Eline, gefeliciteerd!
Je boek is ook echt geweldig!! ik heb hem al bij een vriendin mogen bewonderen. Het zou natuurlijk geweldig zijn als ik er zelf ook 1 zou hebben...dus ik doe mee!!
Groetjes Patricia

Kaatje zei

Je boek staat nog op mijn verlanglijstje, dus ik doe zeker mee!!! Proficiat met je succes, super leuk!

Unknown zei

Gefeliciteerd!!! Lekker gevoel dat je boek zo goed wordt ontvangen.

Afgelopen tijd zie je echt een Eline-hype onstaan in blogland, leuk is dat om te zien. Graag wil ik ook mijn huis een touch of Eline geven. Dus ik ding graag mee met deze leuke give-away.

Lieve groet,

Marieke
http://gewoonmarieke.blogspot.com/

Loes zei

gefeliciteerd!
graag doe ik mee :-)
op naar de volgende 3000!

groetjes,
Loes

twink zei

wat een reacties ! ik doe graag mee voor A. goede dagen en veel nagenieten van alle boekpresentaties. groet twink

Nicole (MLBV crafting) zei

Wat een leuk boek daar wil ik wel een gokje voor wagen.
Aan al deze reacties te zien word je boek in ieder geval een groot succes.
Groetjes, Nicole

Inge zei

Wat een geweldig nieuws, Tweede druk!

Ik zou wel graag je boek willen winnen!

x Inge

Angèle zei

Dat is echt nieuws van harte Eline!
Je geweldige stempels en prachtige stof heb ik al, maar op je boek heb ik alleen hier een blikje kunnen werpen. Dank je wel om de kans er eentje te winnen.

Groetjes, Angèle

Anoniem zei

Gefeliciteerd!
Wat een heerlijk nieuws!
Vooral ook omdat er zoveel mensen zijn die samen met je blij zijn!
Heel veel creatieve inspiratie toegewenst voor 2011.
En ja... Ik doe net als iedereen graag mee aan je superleuke actie!
Groetjes Margreet

Anoniem zei

Gefeliciteerd! Wat een heerlijk nieuws!
Ook omdat er zoveel mensen blij zijn met je boek!
Ik wens je veel creatieve inspiratie voor 2011!
En ja... Ik doe graag mee met deze superleuke actie!
Groetjes Margreet

Marie-Anne zei

Wow dat gaat hard zeg! Gefeliciteerd.

Groetjes,

Marie-Anne

Josefien zei

Ik zou ook graag mee willen doen aan de giveaway. Ik heb het boek ingekeken bij een kennis en ben helemaal verkocht. Er staan ontzettend leuke projecten in!!
Marjo

Renske zei

Ooh gaaf dat boek!!! Ik waag een kansje!

Succes met de actie!

Groetjes, Renske

Marian zei

Gefeliciteerd met de tweede druk, maar vind het ook niet meer dan logisch hoor. Het is zo'n geweldig boek, dat verdient echt een tweede druk. Je moet er toch niet aan denken dat al die mensen die het boek nog niet hebben, het niet eens meer kunnen kopen omdat het al uitverkocht is. Ik wil heel graag een kansje wagen in deze give-away. Ik heb het boek natuurlijk al, ben bezig met borduren op papier... wat een gepriegel, maar zooo leuk! Maar ik zou het boek graag weg willen geven aan mijn nichtjes die heel creatief zijn. Een paar weken geleden zijn door brand in huis al hun scrapspulletjes verloren gegaan. Zo jammer... En daarom doe ik graag mee!! Groetjes, Marian

Paulientje zei

Wow, wat een geweldig nieuws. Het boek heb ik helaas nog niet in mijn bezit, maar hopelijk komt daar snel verandering in.

Irene Jongbloed zei

Leuk, en wat een geweldig nieuws voor je een 2e druk.
Graag doe ik mee met deze verloting.
Fijne kerstdagen en een gezond 2011
Irene

Yvonne Rijk zei

Wow dat super voor je Eline dat het boek zo goed verkoopt. Ik word nu toch ook wel nieuwsgierig. Heb in iedergeval al wel een hele collectie stempels van je maar het boek is nog niet in mijn bezit dus laat ik een kansje wagen. En als ik het zo zie bij de reacties ben niet de enige die kans wil maken op het boek.
Ik kan bijna niet wachten wat voor leuks je volgend jaar weer in petto hebt voor ons creatievelingen.

Groet van Yvonne Rijk.

Edmée zei

Ik ben helemaal onder de indruk van je prachtige boek! Moeder en schoonmoeder zijn inmiddels druk in de weer met je ideeën, ik kan natuurlijk niet achterblijven.
Gefeliciteerd met je tweede uitgave!

Groetjes Edmée

Patricia zei

Hoi Eline,
Hiep hiep hoera, Van harte gefeliciteerd met de goede verkoop van je boek en dat er een 2de druk komt. Hier in Apeldoorn is je boek niet te vinden. Overal uitverkocht, dus wie weet na de 2de druk. Of een klein kansje met de Giveaway. Echt super gaaf dat je dit voor ons wil doen.
Graag zou ik een gokje willen wagen want iedereen wil toch een boek van jou. De Giveaway staat in mijn sidebar. Succes met de verloting.

Liefs Patricia
http://kaartenshoppatricia.blogspot.com

theeleuten zei

Super hoor , zoveel verkocht al!!
Ik sluit aan in de lange rij om mee te doen....

Groetjes Evelien

Karlina zei

Joepie! Wat leuk zeg! Hier wil ik wel heeel graag kans op maken. Ik heb het boek al dus ik ga het filmpje op mijn weblog zetten.
Enne: gefeliciteerd dat het boek zo'n succes is!!

Groetjes Karlina

Unknown zei

Heel mooi nieuws
Ik ben aan het "sparen" voor je boek dus ik doe graag mee
En als ik niet win koop ik het boek in januari
Fijne feestdagen
Groetjes Gea

hokje zei

Wat super dat er een tweede druk komt; het is dan ook een fantastisch mooi boek, ik doe dus graag mee om dit boek te winnen...

Fijne feestdagen,
Miranda

ykke zei

JAJAJAJAJA!!!

Ik ben 4 januari jarig en het boek staat op mijn verlanglijstje!
Gefeliciteerd met je tweede druk.

Mirella zei

O wat zou ik dat boek graag willen hebben en krijgen natuurlijk.
Ik vind dat je zo'n leuke dingen maakt en mooie inspiratie geeft.
Dus bij deze wil ik ook een kans!!!!
groetjes Mirella

Mirella zei

O wat zou ik dat boek graag willen hebben.Dus bij deze wil ik ook een kans!!
groetjes Mirella

Anoniem zei

Ik vind jouw boeken geweldig.Ik wil ook een kans wagen om een boek te winnen.
groetjes Mirella

Bobo zei

Ha Eline,
Gefeliciteerd! Wat leuk dat we allemaal voor 1/3000e hebben bijgedragen aan dit succes.
Ik wil graag meedingen naar de spulletjes, het filmpje staat op mijn website.
Groetjes

http://bobos-creaties.webklik.nl/page/home

rita zei

Gefeliciteerd met je tweede druk! Hartstikke goed zeg.
Ik lees je blog al een tijdje en het boek lijkt mij hartstikke leuk, dus ik wil graag een gokje wagen.Ik wens je in ieder geval hele fijne feestdagen en alvast een heel gelukkig en goed nieuw jaar! Groetjes Rita

creanja zei

ik ben helemaal weg van eline's huis, ik ben vanalles aan het maken! kom er nog een boek? ik hoop het!

Woon - Geluk zei

Wat super gaaf voor je! Van harte gefeliciteerd! Ik ben helemaal fan van je boek en doe graag mee met de give away! Ik ga voor het boek want die wil ik heel graag hebben!
Groetjes Cindy

R zei

Het boek lijkt me zo leuk, maar helaas nog niet kunnen aanschaffen, dus ik zou graag meedoen!!

Fijne feestdagen!

Mascha Zimmerman zei

Een leuke giveaway Eline!
Succes met je boek!
Gr Mascha

Annelies zei

Van harte gefeliciteerd!
Op de Krea Doe heb ik voor het eertst kennis met je gemaakt!
Ik zou het heel leuk vinden om mee te doen. Mocht het niets worden, is dit boek kopen het eerste wat ik ga doen in het nieuwe jaar!
fijne feestdagen

Yvonne zei

Het boek is al van voor naar achter gelezen en andersom. Ook al veel dingetje uit gemaakt, heerlijk al die ideeën. Mijn boekje is wel heel speciaal omdat ik voor in het boek van alle medewerkers/designers een handtekening heb. Nu ook nog kans maken op een leuk pakket maakt het helemaal top!
Groet, en nog gefeliciteerd met het behaalde 3000! Yvonne s

Elza zei

Dat is prachtig dit wil ik zeker ook wel.
Gefeliciteerd met de tweede druk.
Groetjes ELza.

Verona zei

gefeliciteerd met het succes van U boek
Natuurlijk wil ik ook graag een kansje wagen
Fijne kerstdagen en een goed 2011

Haakmuts zei

O, wat zou ik graag dit geweldige boek winnen, zou er super blij mee zijn,'k heb er al zoveel mooie dingen van voorbij zien komen.

Unknown zei

absoluut prachtig boek, dus ik waag zeker mijn kans.

prettige feestdagen!
Natasja

Jetty zei

Van harte gefeliciteerd! En wat een geweldige actie maak je er van. Je staat op mijn blog hoor. Het lijkt me geweldig om een materialenpakketje te winnen.

Angela zei

wauw....ik doe mee....en begin alvast met duimen, wat een super give away, ben zo benieuwd naar je boek!!!

groetjes angela

Wendy zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Wendy zei

Wat een superrrr nieuws gefeliciteerd maar het is dan ook een prachtig boek.

Ik ga voor het pakket en heb het youtube filmpje op mijn blog neergezet.http://scrapbookandmore.blogspot.com/2010/12/elines-huis.html

Fijne feestdagen Groetjes Wendy

Nicole zei

Ik heb het boek al een aantal keren doorgebladerd en vind hem super! Ik wil dus graag meedoen!

Yvonne zei

Wat geweldig! Gefeliciteerd, hoor! Ik heb het filmpje van het prachtige boek op mijn blog gezet en maak graag kans op het materialenpakket! Yvonne

Ria zei

Jaaaaaaaaaaaa..... leuk daar doe ik aan mee,
groetjes,Ria Brinks

Marian zei

wauwwww.....ik heb het boek vanmiddag doorgebladert...niet gekocht..( :( portemonnee alwéér leeg ivm kerst..)maar staat hoog op mijn wishlist..:)

dussssss...

groetejs,Marian

Anoniem zei

Regelmatig kom ik op je web sneusteren naar mooi en toofe dingen.
Maar in mijn regio van Belgie kan ik je spulletjes zo goed als niet vinden.Zéér spijtig is dat!!!

MariaDL
Mechelen Belgie

Truus zei

Wat een mooi boek. Ik wil graag meedoen voor het boek.

Truus

Anke zei

Gefeliciteerd met zoveel verkochte boeken. Het is ook prachtig. Ik heb er in de winkel al naar gekeken en wil graag mee doen met je candy.
liefs Tessa

An zei

Wauw, dat is wel heel erg succesvol! Maar ik had ook eigenlijk niet anders verwacht! Gelukkig heb ik het boek al en hoef ik niet te wachten op de herdruk! Het filmpje staat op m'n blog!

Groetjes,
An

Sow Cute! zei

Gefeliciteerd met het goed verkochte boek! Het boek is al helemaal geweldig... Ik had het boek zelf ook willen bestellen, maar toen hoorde ik dat wij (ik en mijn vriend) een huisje kon konden krijgen! Dus het geld wat ik voor het boek wilde besteden ging op naar het huisje... Dus ik zou heel graag een pakket willen winnen :-D Dan kan ik zelf nog het boek kopen en de spulletjes goed gebruiken! Liefs Romana

Catharina Maria zei

Gefeliciteerd met dit mega nieuws voor jou !
Het zit bij mijn hobby materiaal in onze Kip caravan en hoop er deze vakantie een hoop leuke dingen uit te maken .
Dus vanuit Spanje waag ik ook een kansje oop jouw materialen pakket .
Liev groet ♥RINI♥

Teesty zei

De tweede druk, wauw gefeliciteerd hoor!!
Ik wil zeker meedoen! Ik heb het boek al dus ik doe mee voor de andere prijs!
Heb ook het youtube filmpje op mijn blog gezet. Helemaal top.
Ik heb net dit weekend voor het eerst met klei figuurtjes gemaakt nu nog een leuke sleutelhanger van maken :)
Liefs Thalia

Catharina Maria zei

Het is mij gelukkig gelukt hier in Spanje , de video staat op mijn blog ;-)
Heb er gelijk mijn eigen verhaaltje aan vast geplakt met de goede afloop over een brandje in onze caravan .
Lieve groet ♥RINI♥

manomij zei

I am over in holland for the new year and was hoping to buy your book there.. but now it is sold out sniffff...wel done! Ik hoop datik win!
Manon X

Anoniem zei

Congratulations on your success with your wonderful book. It is beautifully done. I would love to buy one if I knew where or how?
Andrea
adayinthegarden@comcast.net

Ilona zei

Prachtig dat het boek zo is ingeslagen! Gelukkig heeft de Kerstman er voor mij ook een weten te vinden. Het filmpje prijkt dan ook op mijn blog, om iedereen lekker te maken voor de tweede druk. Ik hoop dat dat net zo'n storm zal lopen voor je. Wat een leuke actie, deze giveaway, dankjewel voor de kans om te winnen!

Anoniem zei

het is niet zo gek een tweede druk, Er staan zoveel waanzinnige leuke dingen in, ik had het ook wel onder de kerstboom willen vinden. Maar moet er helaas nog even voor sparen.
dus ik wil wel een kansje wagen om het te winnen.

Groetjes Ellie

tineke zei

wat lijkt me dat geweldig als je spulletjes zo goed verkopen! gefeliciteerd met het succes. Ik wilde het boek gaan reserveren bij de bieb, maar krijgen van jou persoonlijk is nog veel leuker natuurlijk..
ik heb van de week nog de stempel van het meisje met de vogeltjes gekocht.. Erg schattig!

groetjes, tineke

Rosa Creatie's zei

Gefeliciteerd, Dat is toch prachtig nieuws dat zo veel mensen je boek mooi vinden.. Ook ik loot graag mee voor je boek, helaas lag hij niet onder de kerstboom

Elinemien zei

Wauww ik wil dat boek ook wel toevoegen aan mijn collectie!

Margriet Verbeek zei

Wat een leuke actie!!
Het boek heb ik al vanaf oktober en er al heel wat uitgeknutseld!! Ik hoop dat er gauw een vervolg op komt.
De stofjes zou ik wel heeeeel erg leuk vinden.
Groeten van Margriet

Wendy van Eldijk zei

Super dat je 2 boeken weg wilt geven! Het is een geweldig mooi boek, ik heb het bij mijn schoonmoeder gezien. En ik zou het zelf ook heel graag willen hebben. Ik zag er prachtige dingen in staan.
Wendy

Adriana zei

dit is nog eens een leuk kado :)
zou graag een gokje wagen om het boek te winnen:)
groetjes adriana
je film staat op me blog, kom je kijken:)
zou het leuk vinden als je een bericht achter laat, en nog leuker als je mij ook wil gaan volgen:)
http://cardsfromproudgranny.blogspot.com/

Lia zei

Whauww, dat is super, ik doe graag een gokje wagen voor het boek.
Te gek dat er nu al een 2e druk komt.

groetjes Lia

Struinkunst by Lisette zei

Gefeliciteerd!!! Dat is super nieuws zeg!

Christa zei

Hoi Eline , ik vind het super voor je ! Dat is toch geweldig als je boek zo'n succes is....Ik heb hem nog niet , maar ik heb er al zoveel leuke creaties uit gezien. Ik wil hem heel graag hebben. Dus doe ik graag mee aan deze gave give away. Misschien heb ik geluk en krijg ik nog een verlaat kerstkadootje voor mezelf ?? Creatieve groetjes van Christa.

Renate zei

Goed nieuws zeg!
Ik heb het boek nog niet maar al wel het prachtige papier.
Groetjes, Renate

Renate zei

Ik waag ook maar een gokje, heb het boek nog niet maar het mooie papier heb ik al ingeslagen.
Succes met de verkoop van je tweede druk, mocht ik hem niet winnen dan heb je van de tweede druk er al vast 1 verkocht.
Groetjes, Renate

Juicybear zei

Dat is gaaf zeg, en het boek ziet er ook prachtig uit dus ik doe graag mee.

Anette zei

Van harte gefeliciteerd. En wat leuk dat je een verloting doet. In januari ga ik een demo doen bij Pipoos in Groningen met jouw "huis"lijn, maar het boek heb ik nog niet.....duimen dus maar.

by Ieke zei

Wat een goed nieuws!

Je boek staat op m'n verlanglijstje, dus misschien ga jij me wel heel erg blij maken!

Ben benieuwd!

Anoniem zei

Prachtig boek! En wie niet waagt die niet wint :-)
groetjes van Greetje

Suzanne zei

Wow, wat een geweldige give-away. Daar wil ik zeker wel kans op maken! Ik heb je stempels al en vind het geweldig om nog MEER met Eline's huis te gaan doen!

Liefs Suzanne

«Oudste ‹Ouder   1 – 200 van 209   Nieuwer› Nieuwste»