donderdag 20 januari 2011

Villa Augustus, Dordrecht NL

 
 
 
 
 
 
 
 

Vorige week zondag, toen het zo lekker weer was, zijn mijn lief en ik naar Dordrecht gegaan. Ik wilde hem Villa Augustus laten zien; een hotel, restaurant en (groente)tuin. Villa Augustus is echt heel speciaal, heel inspirerend ingericht met overal verse bloemen, enorme kroonluchters met van alles eraan hangend. Je kan er logeren in een oude watertoren, groente en fruit komen uit eigen tuin en er zijn ook nog een paar winkeltjes bij het restaurant. Echt een aanrader. J maakte deze 'oude' foto's met z'n nieuwe app op de iPhone.

{Last weekend my love and I visited Dordrecht. I wanted to show him Villa Augustus, a hotel, restaurant and garden, that is so beautifull. He took the pictures with his new app on his iPhone.}

10 opmerkingen:

Helga Teunissen zei

Ik kan me voorstellen dat jullie hebben genoten! en vast ook heel lekker thee gedronken en een hapje gegeten ?!.....
Het is daar echt zo leuk.

Valerie zei

Het ziet er in ieder geval heel mooi uit.
Erg leuk die foto van het groente.

Karin zei

Tis daar echt super idd.

Groetjes karin

Marjanne zei

Ja apart gebouw he, mooie foto's ze gevn de aparte sfeer goed weer.

Ingrid Danvers zei

Ziet er mooi uit. Leuk ook die 'oude' foto's. Ben benieuwd welke app dat is.

CorianneDesign zei

Hey Eline, ja Villa Augustus ken ik ook wel ! = )
Ben er zelf ook wel eens geweest en we stuurde er ook mensen vanuit het reintergratiebureau naar toe als er vacatures waren ; )

Je had ook bij mij nog een bakkie kunnen krijgen, je was zo dichtbij, hahaha ; )

Maar de sfeer in Villa Augustus is echt heel apart... wel LEUK apart, haha.
Leuke foto's trouwens !

Vera zei

Ha Eline,

Wat een mooie foto's zeg! Mooi sfeertje... het is natuurlijk ook erg mooi in Dordrecht he ;)
Goed om te horen dat het een mooie dag was!
Villa augustus is erg speciaal en ze hebben er leuke en vooral lekkere dingen!

Voor jou een gezellige dag! Hier schijnt de zon :)

Groetjes

Vera

Struinkunst by Lisette zei

Wauw, wat gaaf!! En wat een stoere foto's zeg - bijzondere sfeer...

Manon zei

wow wat een plaatje! echt geweldig. Mooi ook in oude style fotograferen!
Groetjes Manon

Hipstagirl 2011 zei

Hoi Eline,

Leuk om meer Hipstamtics van de Villa te zien op internet :) Ik ga er geregeld even heen en maak dan steeds weer nieuwe Hipstamatics aldaar.

Op mijn Flickr-pagina heb ik er een heleboel in een Collectie geplaatst:
http://www.flickr.com/photos/hipstagirl-2011/sets/72157627354190927/

Vrolijke groeten,

Hipstagril 2011