zondag 15 mei 2011

More post!

Vorige week ontving ik weer hele leuke post; van Nancy en Nicole kreeg ik een envelop vol met pakjes. Het leek wel sinterklaas zoveel had ik uit te pakken. Allemaal leuke spulletjes die ze zelf hadden gemaakt, als dank voor de stofjes die ik ze had gestuurd. Hartelijk dank dames, ik ben er erg blij mee. En ik ga binnenkort laten zien wat jullie met de Stenzo-stofjes aan het maken zijn.

{Last week I again received very lovely post. I got an envelope of Nicole and Nancy, full of little presents they made theirselfs. Thank you ladies! I really appriciate it.}

Made by Nicole
Made by Nancy

3 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Dat is nog eens verrassingspost!

Leuk!

Groetjes, Collie

Anoniem zei

Lief dat je het op je blog hebt gezet! Ik ben blij dat je blij bent met de spulletjes die Nancy en ik voor je gemaakt hebben! :)
*gaat nu weer met de Eline-stofjes spelen* ;)

Unknown zei

Heel er graag gedaan! ;-)