woensdag 18 mei 2011

My stamps in an English magazine!

Toen Marije mij erop attendeerde dat er een artikel van 3 bladzijden in het Engelse blad Craft Stamper stond, waarin mijn stempels gebruikt waren, wist ik nog van niks. Gelukkig kon ze mij wat foto's doormailen. De gestempelde 'merklap' vind ik een geweldig idee. En ik ben dus enorm blij en vereerd dat deze stempels ook hun weg naar de UK gevonden hebben. Marije maakte ook een mooie gestempelde merklap.

{My stamps are featered in the English Craft Stamper magazine. I really like the idea of a stamped sampler. Marije, who showed me the magazine, made one herself.}

Two pages of the Craft Stamper magazine
Made by Marije

8 opmerkingen:

Tessa Tegendraads zei

Oooh dat is een leuk idee... volgens mij heb ik ook zo;n set in huis, een even kijken ;-) heb ik vanmiddag wat te doen :-D

xx Tessa

Unknown zei

Dat moet ontzettend leuk zijn om te zien!!! En je huis blijft gewoon super! Je mag het alleen de komende jaren niet veranderen nu natuurlijk ;-) Of juist wel..

Marjanne zei

Je bent inmiddels wereldberoemd! En dat is welverdiend. ik krijg steeds vragen of je boek ook in het Frans uitkomt... Inderdaad een erg leuk idee die gestempelde merklap.

Dicky zei

Het moet voor jou zeker leuk zijn om te zien dat je stempels wereldberoemd zijn. Ik heb ze ook en vind ze super. Die gestempelde merklap vind ik helemaal geweldig. Groetjes Dicky

Lenet zei

ooo die merklap is echt super!!

marije zei

graag gdaan hoor! leuk dat je mijn werk ook laat zien, bedank!

Annemarie en Merit zei

geweldig dat ze daar overzee ook je stempels hebben ontdekt!!
Maar dit kon toch eigenlijk niet uitblijven,je stempels, stofjes en scrappapieren zijn GEWELDIG leuk!!!

Georgianna zei

Dear Eline, Fantastic! I'm so happy to see your stamps in an English magazine. Soon they will be all over the world! Wishing you a happy weekend. xo