maandag 22 augustus 2011

Eline's Winterhuis THE NEW BOOK

Nou, dat is een hele poos geleden dat ik geblogd heb... tja, er moest even een boek afgemaakt worden. En het is AF! De eerste week van augustus hebben Antoinette, Hanny en ik heel wat uurtje besteed aan de puntjes op alle i's. (Trouwens Antoinette heeft nu ook een blog, heel leuk om even te kijken! Het eerste Eline's Winterhuis artikel is van haar hand en staat in het nieuwe nummer van het blad 'Mijn Creatieve Hobby', en is te zien op Antoinettes blog.)
Het boek is heel erg mooi geworden en zo ontzettend vol dat we er echt niks meer bij konden proppen. De paar projecten die niet meer pasten komen binnenkort op een van de blogs van mij of de dames van de 'Eline's Huis ploeg'.
1 oktober is de geplande datum; dan moet het boek te koop zijn in de winkel. We zijn zo benieuwd. Het was echt heerlijk om te maken. En hierbij wilde ik de hele ploeg nogmaals bedanken voor al de inzet en het geweldige werk wat er verzet is. Dus Frences, Inge, Gepke, Petra, Hanny, Antoinette, Helga, Jeannette en natuurlijk Joost de fotograaf, en Ria van het Smidshuis waar we fotografeerden, jullie zijn KANJERS!
Hieronder een paar kleine tipjes van de sluier...
























It's been a few weeks, but I'm back now. And the new book is FINISHED! The first week of August Hanny, Antoinette and me were very busy with all the finishing touches. (By the way, Antoinette has her own blog now, it's very nice, take a look!) 
The book Eline's Winterhouse looks so great and it's so packed with ideas and photos, we hardly could fit everything in. A special thank you to the 'Eline's Huis bunch'; Frences, Inge, Gepke, Petra, Hanny, Antoinette, Helga, Jeannette and Joost the photographer, and Ria of het Smidshuis where we took the photos, you all ROCK!

18 opmerkingen:

José zei

Ben heel benieuwd..... Als ik zo naar de foto's kijk ziet het er weer leuk uit. Kan niet wachten!
Groetjes José

Vera zei

Superdepuper :)
Ziet er weer heerlijk sfeervol en warm uit! Wij willen (lees ik wil heeeeeeel graag ;)) met de winteretalage al jouw leuke spulletjes gaan gebruiken :)
Maar de rest is vast ook zo om hoor als ze al dit moois zien!

Groetjes,

Vera

ps: een luciferdoosje versierd met jouw papiertjes :)

http://creavera.blogspot.com/2011/08/sew-cute-shadowbox.html

Linda! zei

Ben heel benieuwd zeg ! Het ziet er superleuk uit allemaal !!

Martine zei

Oh, spannend!! Ik kan haast niet wachten!!
groetjes, Martine

Kaatje zei

JAAAA, ik wil, ik wil!!!! Nu nog maar even wachten....

Anoniem zei

dit ziet er weel heel betoverend uit!

groetjes

Tine

Swasie zei

Nou ik kan niet wachten. Heb net je andere boek bemachtigd en moet deze editie ook zien...super!
Groetjes Francoise

Helga Teunissen zei

Ik kan ook niet wachten tot ik het boek weer echt in handen heb....ik vond het zo fijn dat ik weer deel mocht uit maken van het team, en zeker om te mogen werken met jouw fantastische creaties !!
Liefs,
Helga

Judith zei

... nu ook met uiltjes, zie ik. Die hebben mijn hart veroverd de laatste tijd. Leuk dat ik ze ook in je gezellige tweede boek tegen kom!
Groetjes, Judith

Iris (Irideeën) zei

wow! Wat goed dat het af is, zal een voldaan gevoel geven.
x Iris

Wendy Schoonhoven zei

Wat ziet dat er allemaal al ontzettend leuk uit zeg. Kijk met verlangen naar het boek en de nieuwe collectie uit. Heb nog wel iets leuks weten te maken met één van de stoffen van de vorige collectie, staat toevallig nu op mijn blog....

Margreet's vilt en meer zei

Spannend! Het ziet er nu al top uit. Succes met de voorbereidingen.

Unknown zei

Wow.. kan niet wachten!! ;-)

Pleuntje zei

Het lijkt me best wel spannend voor jouw en je team.
Maar aan belangstelling volgens mij geen gebrek.
groet petra

CorianneDesign zei

Ik kan ook bijna niet meer wachten, spannend !! ; )

Silvia zei

Ben reuze benieuwd naar je nieuwe boek en bijbehorende materialen. Heb het boek al bij de hobbywinkel in bestelling staan. :)

gr. Silvia

Tanja zei

awesome pics and blog. greetings from Finland.
Tanja

Juliette zei

this is looking great! congrats!!