maandag 5 september 2011

...and the winner is....

Tjeeeee 408 reacties op mijn blog en nog eens 3 op de mail! Niet te geloven, ik weet niet wat ik meemaak, en ook zulke lieve berichtjes allemaal. Net een nummer getrokken (iets later dan gepland, er kwam een heerlijk weekendje Friesland tussendoor). De Giveaway gaat naar nummer: 108
{The Giveaway goes to number: 108}




En de winnaar is: Connie Aben!
{and the winner is: Connie Aben!}






Gefeliciteerd Connie, kan je mij je adres doormailen?
Iedereen heel hartelijk dank voor het meedoen en voor jullie fijne reacties.
Trouwens, een hele mooie giveaway op het blog van Georgianna! Je kan een van haar geweldige kalenders winnen.
 {Congratulations to Connie!
By the way, there is a lovely giveaway on Georgiannas blog! She gives away her beautuful calendars.}

Photo Georgianna Lane

11 opmerkingen:

Desirée-ScrapDees zei

tja weekendjes friesland gaan voor hé hihi, gelukkig had je lekker weer!
En helaas geen prijs, maar proficiat aan de winnaar en bedankt voor de verloting!

Judith zei

Met dit weer van het afgelopen weekend was het vast heerlijk vertoeven in Friesland?!
Een indrukwekkend aantal reacties. We wachten allemaal in spanning op je winterboek (-: Dat wordt weer een super succes. Leuk, trouwens dat er nu ook stansjes bij zitten, Eline.

Gefeliciteerd met je gave prijs, Connie!

Groetjes
Judith

Marie-Anne zei

Gefeliciteerd Connie, veel plezier met je prijs.

Marie-Anne

Corine zei

Fijn hoor, een heerlijk weekendje Friesland :)..als je net zulk mooi weer als hier had..en nu ja..weekendjes weg zijn altijd leuk, toch?!

Hiephiephoera voor de winnares

Fijne avond!

Georgianna zei

Thank you so much, Eline! I'm looking forward to giving away calendars to your readers! :)

Miss Tatty zei

tja lekker een weekendje weg
en dan met dat weer
dat is nog eens geluk hebben.
jammer dat ik niet gewonnen heb
maar gefeliciteerd aan de winnares
en bedankt voor de verloting
en die lieve reacties heb je verdiend hoor.

groetjes Leonie

Marjanne zei

ik was nèt weg uit Friesland, wordt het mooi weer...
Ik heb je nieuwe papier en stempels inmiddels binnengekregen via Kippers, het is weer SUPER!!

Maia zei

Proficiat Connie!
Ja veel reakties hoor zo zie je hoeveel mensen van je werk houden leuk om te horen en zien toch?
Geniet van een fijne week,
Lieve groetjes Maia

Mirella zei

ooo... gefeliciteerd Connie!!

Wauw wat veel reacties zijn er geweest zeg (ik heb ook een giveaway op mijn blog, maar zoveel reacties heb ik niet hoor ;-) )

Karlina zei

Gefeliciteerd Connie!

Het Knuter Huuske zei

Van Harte Gefeliciteerd :)

Groetjes van Ivonne