vrijdag 2 september 2011

pixels

Ik kwam op het idee door Annagre die een roos van mij had omgezet in pixelhobby. Ik kocht een plastic pixelplaatje en 7 kleurtjes pixels (bij Pipoos) en ging aan de slag met het patroon uit het Eline's Huis boek. Leuk resultaat toch?
De kleurtjes die ik gebruikt heb: rood 480, fuchsia 491, roze 220, lichtroze 223, donkergrijs 234, lichtgrijs 108, ecru 271.

{I saw the pixelrose of  Annagre and had an idea. I bought a piece of pixelhobby-plastic and 7 colours pixels and used the rosechart out of the Eline's House book. And this is the result.
Colours I used: red 480, fuchsia 491, pink 220, light pink 223, dark grey 234, light grey 108, ecru 271.}



19 opmerkingen:

Vera zei

wat een schatje is het geworden!!
echt een leuk idee zeg :)
weer es wat anders dan werken met papier en stofjes! gisteren hebben we je nieuwe spulletjes binnengekregen en gelijk een prominent plekje gegeven, er is al wat van verkocht zelfs! maar hoe kan het ook anders, het is leuk!!!!!

groetjes

vera

Judith zei

Eline, wat een fantastisch idee!
En zie ik daar in dat gezellige hoekje al werken uit je nieuwe boek...?

Lila Lime zei

Ah, ik krijg nog een goed idee voor als ik weer eens samen met mijn kinderen met de strijkkralen knutsel.
Leuk!

Belinda zei

Ik had zo'n idee ook al eens Eline, toen ik op een rommelmarkt een grote hoeveelheid ministeck zag liggen. Geeft vast ook een heel leuk resultaat! (ik heb het spul gekocht voor 3 euro, maar ben er nog niet aan toegekomen ;-)
Groetjes, Belinda

mums zei

Het ziet er heel mooi uit!
Ik ken 'pixels' zoals jij ze hebt helemaal niet.
Het lijkt een beetje op het systeem van strijkkralen en idd op ministeck....
Waar koop je het eigenlijk?
Ga je er nog meer mee doen?
Fijn weekend!
Maaike

Helga Teunissen zei

Heel leuk, en ook mijn eerste idee is dat het lijkt op ministeck en strijkkralen, maar dit is toch wel mooier, veel "vollere" uitstraling.

Antoinette van Schaik zei

Wat leuk, daar ga ik eens een sleutelhanger o.i.d. mee maken, met het .... of met het schattige ....,

groetjes,

Antoinette

Katherine zei

Beautiful! What a creative idea... now you've inspired me!

Corine zei

Owh, wat leuk! Ik heb er zelf nog nooit van gehoord joh..ja wel van pixels..maar dan in een andere vorm/definitie....en het heeft wel wat weg van de bekende ministeck..ik geloof wel dat dit wat boller/voller oogt...leuk!

Ik zal eens gaan rondsnuffelen op google...

Anoniem zei

Dag Eline, ik vindt je stijl echt fantastisch en deze creatie is ook al zo mooi. Je hebt er erg mooie kleuren voor gebruikt, prachtig resultaat!

Groetjes
Wendy

Planet Fur zei

Leukleuk (mooie bos bloemen ook!) Ministeck weer helemaal van nu, zo zie je maar: alles komt weer een keer terug!

Justine zei

Heel erg leuk idee! Het is echt prachtig, super mooi!
Groetjes Justine

Marjanne zei

wat mooi Eline! en ik heb zojuist je nieuwe stempels en papier binnen het kriebelt haast onweerstaanbaar....

Bregit zei

Wat een leuk idee, ziet er erg gezellig uit!

Anoniem zei

What a very cozy sitting corner you have there! I love the hanging ornaments..

Dicky zei

Het ziet er erg leuk uit. Groetjes Dicky

hokje zei

Weer eens wat anders dan borduren. Zie ook allerlei andere leuke ideeën voorbij komen zoals ministeck en strijkkralen, dus wie weet...

Fijne dag!

Unknown zei

Ziet er erg leuk uit, wil nog steeds wel die wandschildering van je maken...ook zo'n geweldig idee!
Greta

gonnabe40 zei

lovely idea and i love the whole look of the room.creates a happy feel.
:)