woensdag 2 november 2011

Eline's Winterhuis agenda


November wordt een drukke maand voor ons. 
We beginnen met de Flavourites live! beurs waar Petra (Petra's blog) en ik een standje hebben. Als je in de gelegenheid bent dan 'MOET' je echt naar deze beurs in Amsterdam komen. Het is de leukste beurs die ik ken. De leukste webshops van Nederland hebben daar een kraampje. Heel veel variatie en ook veel creativiteit. Ik ga elk jaar kijken en dit jaar staan we er zelf!! Een kraam vol met Eline's Winterhuis boeken en -materialen en natuurlijk veel originele werkstukken om eens aan te voelen en goed te bekijken. Klik hier voor de Flavourites catalogus, die er ook al zo mooi uitziet. Dus zien we jullie 18, 19 of 20 november? Van 10.00 tot 18.00 uur. De Overkant, Ketelstraat 2, Amsterdam-Noord.

Dan is er nog de Margriet Winterfair waar we 2 dagen aanwezig zijn, samen met Tirion, de uitgever. Maandag 21 november geeft Gepke (Gepkes blog) de hele dag 'Eline's Winterhuis workshops' en op woensdag 23 november doet Petra (Petra's blog) dat. Ikzelf zal daar hoogst waarschijnlijk ook bij zijn. Een uitleg van deze twee workshop-dagen volgt nog.

En dan als laatste hebben we op woensdagmiddag (en begin van de avond) 30 november.... tromgeroffel.... tadaaa:
Ons eigen Eline's Winterhuis Kerstfeestje!!!
Waarvoor iedereen uitgenodigd is. Morgen zal ik de uitnodiging met alle details op dit blog plaatsen. Maar houd in ieder geval de 30ste 's middags vrij voor een kopje thee met iets 'kersterigs' en een 'meet and greet' met alle medewerksters (+ de fotograaf) van de beide Eline's Huis boeken! Yes!

{A very short translation. This post is about the fairs that we will attend in November.
18, 19 and 20 November Petra (Petra's blog) and I will be on the Flavourites live!
A lovely fair in Amsterdam. This fair is my personal favourite!
Than November 21 and 23; Gepke (Gepkes blog) and Petra will do Eline's Winterhouse workshops during these two days on the Margriet Winterfair in Utrecht. I will be there to assist :)
Than November 30... this will be a special day... than we will celebrate our Eline's Winterhouse Christmas party. More about this event tomorrow!}

3 opmerkingen:

Unknown zei

O wat klinkt het allemaal gezellig en erg druk.Daar zijn de maanden voor..Flavourites Live heeft me ook benaderd..maar het is zover weg.En kerstmarkt in de buurt komt dan beter uit! Ik lees jouw verslag wel en wie weet volgende keer...Ik wens je veel succes. groetjes Nicole*

Thea zei

Klinkt allemaal heel gezellig en leuk, maar ik woon niet echt in de buurt. Heel veel succes en plezier met alles.
Gisteren je winterboek ontvangen en ik vind hem schitterend!! Ook al blader ik er misschien alleen maar in.

Groetjes Thea

Karlina zei

Leuke allemaal!
Ik moet even zeggen dat ik een lichte teleurstelling ervoer toen ik dit berichtje las, ik had de titel gelezen, en dacht, een Elines winterhuis AGENDA?? Die wil ik hebben :-) haha maar het gaat 'maar' om afspraken.
Misschien een iedee, een Elines huis agenda??