donderdag 31 mei 2012

Amsterdam & Haarlem

Gister een heerlijke 'vakantiedag' gehad samen met Georgianna Lane uit Seattle. Ik ken Georgianna van de online cursus Blogging Your Way en ze was heel even in Nederland. We gingen naar Prinseneiland en de Jordaan in Amsterdam, hadden lunch in mijn tuin en 's middags bezochten we de oude straatjes in de binnenstad van Haarlem. Het was heerlijk zonnig en prima weer voor Georgianna om vele foto's te maken, want dat is uiteindelijk haar vak. Ik maakte er maar één die dag. Deze.

{Yesterday me and Georgianna Lane from Seattle had a lovely day together exploring Holland. I know Georgianna from the e-course Blogging Your Way and she was in the Nederlands for a short visit. We went to the Jordaan in Amstrdam, had our lunch in my garden and we saw the old buildings and lovely streets in the centre of Haarlem. It was nice and sunny, the best time to take lots of photos. That's what Georgianna does, she takes lots and lots of beautiful photos. You can see that on her blog. I took just one. This one.}



3 opmerkingen:

petra zei

Klinkt als een gezellige dag! Bijzonder om elkaar eens te ontmoeten lijkt me. Wat een prachtige foto. Ik kan de rozen bijna ruiken...Fijne dag!!

...C o w R o a d... zei

Ik las al op haar blog dat ze jouw kant op kwam. Wat leuk dat je haar ontmoet hebt! :-)

Judith zei

Met een 'vreemde' kijk je weer heel anders naar de dingen, die in het dagelijkse leven zo gewoon lijken.

Ik kan me voorstellen dat zij prachtige foto's heeft gemaakt van de mooie steden. En lunchen in jouw heerlijke tuin voelde vast als vakantie voor jou!

Dan kun je met recht zeggen: Life is beautiful!

Groetjes,
Judith