dinsdag 3 juli 2012

birthday cards




Vorige maand was ik jarig en ik kreeg een hele verzameling kaartjes. Deze twee wilde ik even laten zien. De kaart met de vogel maakte Arda. Ik heb meer dan 20 jaar geleden met Arda op de Academie gezeten en we hebben elkaar een paar maanden geleden weer ontmoet. Nu blijkt dat we bijna hetzelfde soort werk doen; allebei in de 'craft-business', dus dat is erg leuk natuurlijk.
Kaartje nummer 2 kreeg ik van Petra. En dit kaartje is niet alleen heel mooi in 'Eline-kleuren' maar Petra haakte er speciaal voor mij een hele bloemenslinger bij. Een grote verrassing!

{Last month it was my birthday and I received a lot of lovely birthday cards. I like to show you two of them. The first one is made by Arda. Arda and I studied at the same Academy about 20 years ago. A few month ago we met again and it turned out that we have similar jobs; we both work in the 'craft-business'.
The second card was made by Petra. A lovely card in real 'Eline-colours'. The big surprise was the beautiful crochet flower garland Petra made especially for me.}


6 opmerkingen:

Arda zei

leuk om alles zo te zien in je kaartenmolen! dank je ;-)!

Marjanne zei

wat een mooie kaartjes! véél te laat maar als nog gefeliciteerd.

Cinderella zei

Heel mooi al die verjaardagskaarten en ik hoop dat je ook een leuke verjaardag hebt gehad .

groetjes Cindy

Gery zei

Jarig zijn is al leuk, maar dan ook nog met zoveel en (waarschijnlijk vaak )eigengemaakte kaarten!!!
Dat is al een feestje op zich, toch??
Gefeliciteerd.
Groetjes Gery

little sweet things zei

Wat een mooie kaarten allemaal!
Het blijft toch leuk als iets zelf voor je maakt.
Toevallig heb ik op dit moment een sokjes slinger staan gemaakt met door jou ontworpen papier, misschien vind je het leuk om even te kijken?
Groetjes, Sas

Angeline zei

Allereerst nog Gefeliciteerd met je Bird-Day!Zoveel mooie kaarten en met vogeltjes,heel gezellig zo in die standaard en die gehaakte bloemenslinger erbij,dat is nog eens echt feest als je dat krijgt!

groetjes
Angeline
www.mijnplekkie.tk