vrijdag 24 mei 2013

Wenskaarten bij Blokker


Een paar maanden geleden, toen ik midden in het maken van een nieuw boek zat, kreeg ik 'out of the blue' een telefoontje; of ik maar even 40 wenskaarten wilde ontwerpen voor Blokker. Blokker verkocht nog geen kaarten en het kaartenbedrijf dat mij benaderde had een voorstel gemaakt waar ze wel wat in zagen. Dus ging ik aan de slag. En nu staan er in 400 (grotere) Blokkers door het land kaartenmolens met door mij getekende vrolijke, felgekleurde, vierkante wenskaarten. Echt heel leuk om te doen.

{A few months ago I was asked to design 40 postcards for a big chain of shops in the Netherlands called 'Blokker'. And I did!}



35 opmerkingen:

Carolien zei

Wat een vrolijke kaarten! Ik ben benieuwd of ze hier ook te koop zijn, ben bang van niet.

Annemiek zei

Hele gezellige en mooie kaarten !
Daar wordt je zeker blij van als je er daar 1 van op de mat vindt ...
Mooie ontwerpen , mijn complimenten !

Mii Stitch zei

They are all so sweet!! I've even spotted a cute little owl :)
Do you know if they'll be available in the UK too?

Colinda zei

Wat zijn ze leuk!!! Die heerlijke vrolijke kleurtjes zullen goed opvallen in de winkel!! Een gezellig weekend, Colinda

Miranda V zei

Wat een gevarieerde, vrolijke kaarten! Heel leuk! Tof dat ze bij de Blokker komen, ik vermoed dat deze kaartjes vele mensen zullen aanspreken.

Rowan.x zei

Super leuke kaarten!

Sanne zei

Wat een eer dat je dat mocht doen, zeg! Het zijn erg gave kaartjes geworden, helemaal Eline!

Liefs Sanne

Poesie Oh Hi! zei

Wat ontzettend leuk dat je dat mocht doen en wat zijn ze mooi geworden zeg! Lekker vrolijk!

Jolanda zei

Wow wat een leuke opdracht! Ik ga ze zeker kopen en als ik ze verstuur even aan je denken:)

Erica ♥ zei

Wat een geweldige kaarten en wat leuk
dat je dit voor een landelijk
concern mocht ontwerpen ☼

Grtjs Erica ☺

Judith zei

Geweldig leuk, Eline! Zowel het feit dat je gevraagd bent om kaarten te ontwerpen voor Blokker alsook de kaarten zelf. Heel vrolijk. Die gaan vast als warme broodjes over de toonbank.

stipjesendatjes@gmail.com zei

Wowwat leuk!

Cinderella zei

Ze zien er super vrolijk uit
Liefs en een fijn weekend
Cinderella

wilmi zei

Mooi zeg! Ik denk dat ik me niet kan inhouden als ik ze tegenkom...

Crea-roosje zei

He wat leuk dat je die mag ontwerpen,ze zijn super leuk geworden!
Echt jou stijl!
groetjes esther

Anoniem zei

Wat een enige kaarten!

Gerd@ zei

Super leuke kaarten ik ga gelijk morgen bij onze Blokker kijken ..

Groetsssss en een fijn weekend ..

Gerd@

Mama Maai zei

Wouw, dat is nog eens een opdracht. Ik ben fan van je stijl. Ik vind ze leuk en ik ga ze halen :-)

Bea zei

So beautiful, like a firework!
:)Beate

Gery zei

Wow, Eline, wat zien ze er schitterend uit!!!
Zal toch eens even op zoek moeten gaan naar zo'n grotere Blokker.
Leuke, zonnige en ook lieve kaarten heb je nooit te veel.
Wat een inspiratie had je, geweldig.
Groetjes Gery

Wybrich zei

Super leuk Eline!
Ik heb ze in het echt gezien, ben naar de Blokker geweest. Een prachtige serie kaartjes, mooi formaat en de binnenkant is ook erg leuk!

Frences zei

Wauw, wat zijn die mooi geworden zeg, prachtig!! Wat een leuke opdracht!

x Frences

CurlyViv zei

Wat een leuke kaarten! Komt er ook een kaartenbox van? Binnenkort maar eens bij de Blokker langs gaan om mijn kaartenbox bij te vullen.

Jacoba zei

Vrolijk en kleurig, ik ga kijken of ik ze kan vinden! (en dan kopen natuurlijk ;-)) ).

Mariella zei

Hele leuke kaarten! Ik hoop dat onze Blokker groot genoeg is....

Unknown zei

Wat een heerlijke fleurige kaarten! Super!

ahmed zei

Dankzij heel goed mogelijk, kunt u terecht op mijn

bescheiden blog

شبكة انت والعالم
شبكة انت والعالم
شبكة انت والعالم
شبكة انت والعالم

angeleef zei

Wauw, wat een eer zeg! Gefeliciteerd!!
Maar dat kan ook moeilijk anders met zo'n prachtige kaartjes!
Ik zie ze ook al helemaal voor mij in de Blokker. Ze passen er perfect!
Groetjes
**Evi**

Marjanne zei

ze zijn prachtig zeg!wat een verdient succes!!

Nathaly zei

Jee, wat gaaf Eline! En 40 van zulke mooie kaarten. Ze zijn stuk voor stuk prachtig. Nathaly

Yolanda zei

Wat een superleuke, vrolijke en kleurrijke kaarten!! Groetjes Yolanda B)

Yolanda zei

Wateen superleuke, vrolijke, kleurrijke kaarten!! Groetjes Yolanda B)

Aya zei

Wat een geweldig mooie kaarten, is er ook eindelijk iets voor als je zelf even geen tijd hebt en toch iets echt moois wil sturen.
Lieve groetjes Aya

mollymell zei

They are so beautiful.

Nicole zei

Deze zijn echt heel erg leuk geworden! Ik ga zeker langs de Blokker om er wat te kopen! :) Groetjes Nicole