vrijdag 14 juni 2013

The winner & I'm back in school


De winnaar van het Mollie Makes boekje 'Feathered Friends' is geworden..... Marian!
Gefeliciteerd Marian, email je even je adres door?

Verder is het hier op mijn blog een beetje rustig en dat heeft een rede; ik ben weer naar school! Nou niet echt, maar ik doe een geweldige online cursus die heel intensief is en met veel leeswerk en huiswerk. Voor wie benieuwd is wat het inhoudt zo'n online cursus, kijk eens hier: Make art that sells door Lilla Rogers.

De eerste week was het onderwerp 'dessins voor stoffen'. En de opdracht was erg leuk; maak een jaren 50-60 dessin van paddenstoelen en vintage Pyrex ovenschalen!! Iets waar ik zelf nooit op zou komen, maar het was toch leuk om te doen! Hieronder laat ik het resultaat zien.
En nu ga ik snel verder met mijn nieuwe huiswerk: een bloemen-en-zaden print maken voor op serviesgoed. Hoe leuk is dat?! Tot snel...of iets later.
{The winner of the Mollie Makes book 'Feathered Friends' is ..... Marian! Gongatulations Marian!!

I'd like to explane why it's a bit quiet on my blog at the moment, that's because I'm back in school! Not really school, but I'm doing this wonderful e-course full of stuf to read and listen to, and a lot of homework. If you like to know what I'm doing, look here;
Make art that sells by Lilla Rogers.


The first week the subject was 'pattern design for fabric'. And the assignment was funny; make a vintage pattern of mushrooms and vintage pyrex casseroles!! Something I never had thought about, but it was such fun. Here is my homework for that week. Now I'm off to do my homework for this week; designing dinnerware with flowerprints.} 

7 opmerkingen:

Happy in red zei

Wat een geweldige stofontwerpen! Ga je deze stoffen ook verkopen? Want dan plaats ik alvast een bestelling hoor ;-)
Esther.

Judith zei

Gefeliciteerd, Marian!

Leuk voor je Eline, dat je bezig bent met een cursus.
Weet je wat je blogtitel mij even deed vermoeden? Dat je aan het ontwerpen bent voor schoolmaterialen. Is dat niet een idee? Ook al ga ik niet meer naar school, zou ik zeker schriftjes, pennen etc van jouw lijn willen aanschaffen (-:

Interesse? smile

Succes met je cursus, je stof ziet er super uit! Nog een idee: als theedoek of keukenschort.

Fijne dag,
groetjes van Judith

Margot zei

dat klinkt als een erg leuke cursus!

Miranda V zei

Ik dacht net als Judith dat je aan het ontwerpen was geslagen voor een school-lijn. Maar dit is ook leuk hoor. ;-) Goed dat je nog bij wilt leren en deze intensieve uitdaging bent aan gegaan. Ik zag vandaag in Noordwijk een prachtig rekje vol fleurige kaarten bij de Blokker! Dus ook al ben je zelf niet zo actief met Bloggen, ben je toch nog overal en nergens te zien. :) Succes en veel plezier ermee! Leuk dat je dit deelde.

Unknown zei

Heel leuk!
Ben ook heel benieuwd naar de uitwerking van die volgende opdracht!

Marian zei

Ik heb het vogelboek binnen, lag vanmiddag in de bus. Vind het helemaal te gek. Ik heb al diverse leuke projectjes gezien. Nogmaals dank je wel, vind het zo leuk dat ik heb gewonnen.

Vera zei

He wat cool!