woensdag 16 april 2014

Feestjes


Afgelopen zondag had ik twee feestjes; 
Als eerste reed ik naar het leuke pand Seinwezen hier vlakbij in Haarlem voor het FortFestijn. Elke keer is dit weer een feestje met alle gezellige bloggers en ontzettend leuke spulletjes te koop. Miepje is ook erg blij dat ik daar een mooi kleedje kocht bij Sandra.

Na een gezellige lunch met Gepke en haar dochter zijn Petra en ik snel doorgereden naar Bussum. Daar in de kleurrijke showroom van Rice was het boekfeestje van Arda's Leuks met Lapjes. Arda had een stuk of 15 creatieve bloggers uitgenodigd om gezellig met elkaar leuke dingen met lapjes te maken, heerlijke taartjes te eten en heel veel te babbelen. En we kochten natuurlijk ook wat mooie Rice-producten met grote korting.
Wat een feestdag!




7 opmerkingen:

Ann zei

Visiting your blog makes me want to move to the Netherlands Eline!

Janina - Elke dag zaterdag zei

Ja was leuk zondag bij Arda, ik geniet nog steeds een beetje na!

confetti lab zei

Ik ben het helemaal met Janina eens... wat was dat leuk! Leuk om je in het echt te zien.
Fijne dag!
Groetjes,
Liza van Confetti lab

Een dotje wat zei

Het was een fijne middag in Bussum! Leuk je te ontmoeten. Mooie foto's heb je gemaakt ook.

Groetjes, Marieke

Daphne zei

Kijk die pootjes van Miepje eens.....
Je ziet haar genieten!!!!!!

Wat een leuke gezellige foto's, het ziet er idd erg kleurrijk uit.
Fijne paasdagen.

Vera zei

He wat een leuke uitjes heb je weer beleefd :) leuk dat ik even mee mocht genieten van al het moois!

groetjes

vera

Unknown zei

Wat heerlijk zulke feestjes, ziet er echt TOP uit! Groetjes Lisanne
draad en praat...