zaterdag 23 augustus 2014

Villa Augustus Dordrecht


Afgelopen donderdag en vrijdag ben ik meegenomen door mijn lief voor een overnachting op één van mijn favoriete plekken in Nederland, namelijk Villa Augustus in Dordrecht.
Niet alleen is Villa Augustus een heel geweldig hotel en restaurant, ook is de tuin groot en schitterend en verbouwen ze er allerlei groenten, kruiden en fruit in de mooi aangelegde moestuin en kassen. Overal staan verse bloemen en er zijn wat winkeltjes vol met inspirerende boeken, leuke spulletjes, vers brood, groente en taart. Kortom een aanrader!
We sliepen in de lantaarnkamer, een kamer bovenin de toren met een heel eigen uitkijkplek met 360 graden uitzicht over Dordrecht. Wat een heerlijke luxe....
Hieronder een impressie.


















15 opmerkingen:

Unknown zei

Ow, wat een mooi plekje zeg! Bedankt voor het delen en de tip, Eline!

Vera zei

Te gek Eline!Mooi he Dordrecht!zo te zien was je haast in mn voortuin hihi.
Zit ik ook vaak op dat bankje,zo'n mooi zicht!
Fijn dat je genoten hebt!!
Mooie zonnige foto's

Liefs vera

Georgianna zei

Fantastic photos, Eline! I'm so happy you got to stay there and see all the interiors and details! I like it even better with the softer light in the garden that you captured here.

That was such a special day we had there. Thank you for taking me!!

Hope all is well. Super crazy busy here going through all my trip photos and organizing calendars and collections. I have to get some posted!

much love,

G

Christine zei

De tuin is om te knuffelen, het eten om te zoenen en voor de omgeving komen je ogen ogen tekort. Eline, Dordt is zo leuk. Heel veel Eline inspiratie op de foto's enne, wellicht heb je het door al het villa moois net gemist, maar ik heb naar je gezwaaid vanaf balkonia dordt centrum.
Heerlijk dat je zo genoten hebt!

Willy zei

Een fantastische plek om te verblijven, al is het maar voor een kop koffie zoals wij deden tijdens een pauze op weg naar onze vakantiebestemming. Bij het zien van je foto's geniet ik weer even mee. Dank je!

Cinderella zei

Wauw Eline da`s nog eens een schitterende verrassing .
En ik heb genoten van alle moois op je foto`s
Liefs Cinderella

Vlijtige Lies zei

Leuk om dit mooie foto verslag te lezen. Voor ons is het bijna 'gewoon'omdat het zo heel dichtbij is. Maar op deze manier zie je het eens uit een andere hoek! Prachtig verblijf,heerlijk eten,mooie tuin en de stad op loopafstand.

Unknown zei

Heerlijke plek en mooie foto's!

Eva (Creativity and Chocolate) zei

Echt zo'n mooie plek. Ga er binnenkort toevallig even rondkijken met een vriendin. Had nog nooit echt de kamers van het hotel gezien. Heel mooi!

Mieke zei

Was laatst in Dordrecht voor de tentoonstelling van Willem de II maar heb dit allemaal gemist..
Een heel bijzondere plek !!! dank voor de inspirerende foto's.

De hobbydroom zei

Wauw dit lijkt wel een sprookje! Schitterend zeg...en wat een uitzicht! Helaas zal ik hier wel niet kunnen verblijven ivm mijn rolstoel denk ik. Maar anders wist ik het wel! Bedankt weer dat je dit met ons wilde delen.

Lieve groetjes, Mandy

Lucinde | Lucilight zei

Mooi zo'n kamer met uitzicht!!! Ik ben weleens in de tuin geweest maar had het nog nooit van binnen gezien :) Erg mooi daar.

confetti lab zei

Wauw... nu weet ik zeker dat ik er ook een keer naar toe wil.

Nellie zei

What a beautiful place. I've eaten in the restaurant and walked through the gardens. Just Lovely.

Judith zei

Jij blogde al eerder over Villa Augustus en nu ook wederom verleidelijke foto's! Wij gaven dit weekend een overnachting in dit schilderachtige hotel cadeau. Stiekem zou ik de bon het liefst zelf willen inwisselen (-: