dinsdag 28 oktober 2014

agenda november 2014


In november kan je me op twee plekken vinden en ik zou het leuk vinden als je langs zou komen voor een babbeltje. Ik neem dan ook zeker (een deel van) het poppenhuis mee om te laten zien. Poppenhuisboekjes zijn te koop en kunnen gesigneerd worden. De mini-meubeltjes van dichtbij bekeken. Vragen gesteld. En praatjes gemaakt. Gezellig!

• Zaterdag 8 november 2014 ben ik bij Pipoos Dordrecht van 13.00 tot 16.00 uur.
(Visstraat 100-102, 3311KX Dordrecht) Hier neem ik zeker een heel groot gedeelte van de poppenhuismeubeltjes mee en ik signeer boekjes.

•Zondag 30 november 2014 sta ik op de Yvestown Winter Fair in Lommel, BelgiĆ« van 11.00 tot 17.00 uur. In de gezellige tent in kerststijl in Yvonnes grote tuin wil ik het hele poppenhuis tentoonstellen. En natuurlijk boekjes verkopen. Meer informatie hierover volgt.


4 opmerkingen:

marmarel zei

Te ver weg voor mij, ik woon in het hoge noorden. :-) Maar ik ga naar de Krea Doe, daar heb ik ook heel veel zin in. De agenda staat op mijn verlanglijstje voor Sinterklaas.
Veel succes!
Groetjes, Marijke

De hobbydroom zei

Dat klink reuze gezellig! ik denk ook niet dat ik erbij zal zijn. Al zou ik je poppenhuis erg graag in het echt bewonderen! Maar ik wens je alvast heel veel plezier deze twee leuke dagen!!

Lieve groetjes, Mandy

Maartje zei

Leuk, ik ga je zien bij de Pipoos!

Vera zei

owww wat leuk!
ik hoop ff langs te waaien :D