woensdag 1 oktober 2014

Woonbeurs


Gister ben ik met Arda naar de Woonbeurs in de Amsterdamse RAI geweest. Vooral rondgekeken in de huizen die de woonbladen ingericht hadden. Veel nieuwe inspiratie opgedaan en veel moois gezien. Hieronder een selectie van m'n foto's.

VT Wonen:




De lambrisering is van behang!


101 Woonideeën:


Geweldig idee voor vlaggetjes-slinger




Betonlook behang
At Home:

Trend: plantjes als accessoires in kastjes







 Karwei:

Het huis van Karwei was een verrassing, hele mooie kleuren en collages aan de muur






6 opmerkingen:

kreamade zei

Wat leuk om zo even mee te genieten! gr. Hennie

De hobbydroom zei

Dankjewel Eline dat wij zo op deze manier heerlijk mee kunnen genieten van al het moois wat jullie eergisteren gezien hebben! Echt wat een schitterende foto's. Ik geloof gelijk dat je heel veel inspiratie op hebt kunnen doen. Het ziet er echt fantastisch uit!!

Lieve groetjes, Mandy

Christel zei

Mooie foto's, inspirerende beurs. Ben benieuwd wat jouw werk gaat inspireren van alles wat je gezien hebt.
groet, Christel

Cigale zei

Eline, wat ik zo leuk vind van jouw foto reportages is dat het niet uitmaakt op welke plek je fotografeert, je foto's zijn altijd heel erg "Eline". Super als je zo goed je eigen stijl uit kunt dragen.
Groet,

Janina - Elke dag zaterdag zei

Haha, ik was net op de blog van Arda en kom de Woonbeurs nu bij jou tegen. Ik ben er niet geweest, maar leuk om mee te genieten door jullie mooie foto's!

Vera zei

kicke toch weer zeg!
leuk dat je ons even liet mee genieten ;)