dinsdag 25 november 2014

Yvestown Winter Fair


Zo leuk! De Yvestown Fair heeft nu ook een winterse editie. En die is al komende zondag 30 november. Kom je ook langs voor de gezellige kerstsfeer. Ik neem het hele poppenhuis mee met lichtjes erin! En ik verkoop de poppenhuis boekjes daar natuurlijk ook. Nu maar duimen dat het niet 10 graden vriest op zondag...

Speciaal voor de Yvestown Winter Fair installeerde ik verlichting in het poppenhuis. Ik kocht de peertjes aan hele dunne snoertjes bij Nalladris en het was een heel secuur werkje maar het resultaat is erg knus. (Deze inrichting is gedaan door een hele speciale styliste, namelijk mijn nichtje Toyah van 11. Eigenlijk wel erg leuk met de eettafel eens aan de linkerkant onder het raam.)

2 opmerkingen:

Marleen zei

Super leuk met de verlichting!!!
Vast veel plezier op de fair.
Groetjes, Marleen

SOYZ zei

ziet er erg leuk uit Eline, schattig met die lampjes erin. En de styling is prachtig hoor, denk dat mijn Lola zich ook wel zou vermaken met dit huis :) Veel plezier op de Yvestown winterfair. Gaat me helaas niet lukken, lijkt me echt een keertje leuk. x