zaterdag 24 januari 2015

Kleurplaat


Het zal jullie wel opgevallen zijn dat er de laatste tijd overal in elke boekwinkel kleurboeken voor volwassenen te koop zijn. Even tijd voor jezelf met een kopje thee, je fijnste kleurpotloden en even geen stress maar mindfull in het hier en nu bezig zijn. 
Ik ga nu iets uitproberen en als jullie het leuk vinden laat het dan weten en dan kan ik het vaker doen. Ik plaats hieronder namelijk een kleurplaat. Deze is te downloaden en uit te printen. Klik daarvoor op de kleurplaat zelf en volg de instructies bij Flickr. 

Het uilendessin heb ik ooit gebruikt voor een kaart. Toen zag hij er zo uit:


13 opmerkingen:

Irene zei

Eeeeeeenig maar ik zie dat ik me dan wel bij Flickr moet aanmelden want anders weinig pijltjes om te downloaden. Ik heb nu rightclick and safe gedaan en dan kan ik hem groter/kleiner maken in Word of mag dat niet??
Ga zeker een keer al die leukerds inkleuren en dan.......link naar jou??

xx Irene

Greco-Crochet zei

Helemaal leuk. Dus daar maak je een heleboel mensen blij mee. Dankjewel voor deze leuke kleurplaat in ieder geval.
Groetjes, Marion

femke zei

heey eline,

super leuke kleurplaat. als ik weer zwarte inkt heb dan ga ik die uitprinten en inkleuren!!!

van mij mag je dit wel vaker doen :D

groetjes femke

Antoinette van Schaik zei

Het is je gelukt! Wel via een omweg, geloof ik... Mooie plaat, prettig weekend, A

Marguerite zei

Zo lekker ontspannend.
Kleur ook graag.

Vera zei

Supervrolijk istie :)
Misschien ook leuk als behangetje...?

Groetjes,

vera

Anoniem zei

Oh wat fantastisch ... uiltjes :) Ik vind dit echt ontzettend leuk! Ik zou graag meer van uw kleurplaten zien en die zal ik zeker gebruiken en verwerken in mijn creaties! Ik heb deze al gedownload. Bedankt!!
Groetjes Chantal

Christel zei

Wat een leuke!! Super bedankt!
groet, Christel

Petra L zei

Hartelijk dank voor deze leuke kleurplaat Eline :-)


Lieve groet, Petra

Jacqueline zei

O, wat leuk!!!
helaas doet mijn printer raar!!
morgen nog maar eens proberen!
alvast super bedankt!!
Groetjes,
Jacqueline

Unknown zei

Ik had van de uilenstempels al wat 'kleurplaatjes' gemaakt, maar zo is het erg leuk!

Bedankt!

Marleen zei

Wat gaaf!!!
Groetjes, Marleen

Georgianna zei

It's fantastic! I love it. And I love all the treasures you sent me. Enjoying them so much! x