zaterdag 21 februari 2015

Re-styling website Marianne Design


In 2011 ontwierp ik de eerste versie van de website van Marianne Design. Maar na vier jaar was de site toe aan een re-styling. De eerste website was iets te fel en te strak in vergelijking met de huidige stijl van Marianne Design. Dus ontwierp ik een nieuwe versie:



Ook maakte ik wat 'buttons' en kreeg het Marianne Design Challenge blog een make-overtje in dezelfde stijl.

Marianne is al jaren een heel fijne opdrachtgeefster voor mij en ik ben heel blij met de samenwerking. Als je van kaarten-maken houdt of 'iets met papier hebt' moet je zeker eens gaan kijken op de vernieuwde website!

10 opmerkingen:

Mirjam zei

Ik had de restyle al gezien, op het Marianne Design Challengeblog. Ik vind het echt super wat je gedaan hebt! De kleuren passen zo mooi bij elkaar en het past inderdaad goed bij de stijl van Marianne.
Ook geniet ik van alle producten die je voor MD hebt ontworpen, geweldig! Hopelijk ga je nog een poosje door!
Groetjes,
Mirjam

Miranda V zei

Ik had de site al bewonderd, heel gaaf! Mooi, subtiel gebruik van kleuren en de 'tapejes' als tabjes en de 'lettertang' teksten zijn erg leuk! De buttons zien er ook top uit!

Christel zei

Mooi geworden zeg!

Irene zei

Natuurlijk al gezien en bewonderd Eline, ziet er werkelijk super uit allemaal!!

xx Irene

Marjanne zei

super

Anoniem zei

Prachtige websites! Mooie kleuren, mooie details in 1 woord top!
Groetjes Chantal

Colien zei

Heel leuk en lekker speels met die tape-tabjes!
grtz.Colien

Linda Visser - van der Velden zei

Wow mooi zeg! Heel stijlvol en het straalt een knutsel-gevoel uit!

Maria V zei

Een genot om naar te kijken. Helemaal 2015. Het kleuren gebruik vind ik ook heel erg mooi.

Margaret Marion zei

Je hebt er echt een prachtige website van gemaakt. Helemaal in stijl van Marianne Design én toch ook van deze tijd.

Groetjes, Margaret & Marion