zaterdag 7 november 2015

Wol wol wol



Twee weken geleden was ik uitgenodigd voor de 'Lana Grossa garenproeverij' georganiseerd door Lisanne van Draad en Praat en de winkel Knotten in Delft. Eén hele middag met veel haakbloggers en een tafel vol met bollen wol in alle kleuren en 'smaken' en natuurlijk thee en lekkers. En hoewel ik niet een echte haakster of brei-mevrouw ben, kan ik het waarschijnlijk niet laten om de breipennen uit de mottenballen te trekken. Zo'n pluizige grijze sjaal wil ik wel hebben voor de winter. De Lana Grossa wol die we meekregen om uit te proberen is schitterend, zo zacht en zulke mooie kleuren. Dus ik ga aan de slag, één recht, één averecht...





6 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat ziet er knus en gezellig uit!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Miranda V zei

Ik doe niets met bolletjes wol, maar ik vind de kleuren van de bolletjes echt prachtig. Zo mooi zacht van kleur!

Unknown zei

Was genieten!! Super dat je erbij was en ik kijk nu al uit naar je breiwerk!!
XX Lisanne

Christel zei

Wat een prachtige wol! Laat je het eindresultaat zien?
groet,Christel

Anoniem zei

Wat een prachtige bollen wol! Ziet er ook zo gezellig uit op de foto's :)
Groetjes Chantal

Vera zei

Die kleuren zijn om op te vreten!
Heel mooi!
Ist al gelukt met je sjaal?