zondag 7 februari 2016

Valentijn bij DaWanda


Zelf heb ik niet heel veel met Valentijnsdag, maar toen Lotte van DaWanda mij vroeg om eens op de DaWanda site naar hun Valentijns-items en -tutorials te kijken, werd ik toch wel heel vrolijk.
Deze eerste quote vond ik echt briljant:

De doos met boodschap komt van Schnurzpieps.



Verder zag ik nog deze banner. In de winkel van Renna Deluxe nog veel meer inspirerend stempelspul.

Oh, en deze zelf te borduren hartjesketting is ook gaaf.
Op de DaWanda site staan ook een heleboel tutorials. De uitleg van deze Valentijn-zelfmakers hieronder vind je hier



En deze laatste is ook erg leuk (misschien wel leuker) om op een schriftje met kraft-omslag te borduren! Of op je zelfgemaakte Valentijnskaart. Zie hier hoe je dat doet.

Alle foto's in deze post zijn afkomstig van de DaWanda site

6 opmerkingen:

Colien zei

Geweldig, wat leuk!

Anoniem zei

Leuke ideeën!!!
Creatieve groetjes, Gaby

monique zei

Wat een leuke ideetjes, ik dacht eigenlijk dat da Wanda een soort verkoopsite was, geen idee dat je er ook zoveel inspiratie op kunt doen. En die eerste tekst (in dat doosje) is inderdaad geweldig!

Groetjes,
Monique

Rimmie zei

HARTstikke leuke ideeën.
De tekst is echt super!

Groetjes

Rimmie

Unknown zei

Wat een leuke ideeën staan er op de site. En de geweldige tekst verwoord precies waarom ik een hekel heb aan falentijnsdag. (Comerciele onzin).
Groetjes sabine

Alet Venhuizen zei

Wat leuke ideeën zeg!