zondag 28 februari 2016

Weggever winnaar


Er wordt een beestjes-feestje gegeven! Want de winnaar van de hele set stansmallen is geworden:
En ik zag dat Marjolein ook het bericht op haar Facebook gedeeld had, dus ook de bonus gaat mee in de envelop. Gefeliciteerd Marjolein! Geef je mij je adres door? 
Iedereen DANK dank dank voor alle geweldig leuke en enthousiaste berichtjes, het waren er meer dan 350! Ik waardeer dat zeer. 
De afgelopen dagen ben ik weer druk aan het tekenen geweest voor een hele serie nieuwe diertjes. En ze worden weer erg lief en leuk, al zeg ik het zelf. Nog even geduld, de eerste set zal in juli in de winkel liggen.

16 opmerkingen:

femke zei

Ten eerste de felicItaliƫ aan Marjolein voor het winnen van de set.

Heey Eline,
jammer dat we nog tot juli moeten wachten op nieuwe diertjes want ik vind ze erg leuk. Het wachten zal het zeker waard zijn want ik vind ze steeds schattiger worden.
Misschien in de toekomst een koe, zou mooi bij het varkentje passen of een grappige luiaard (lekker iets totaal anders). Ben benieuwd wat voor beestjes je weer gaat verzinnen.

Ik loop nog wat achter maar bedankt voor al die leuke beesten die je al ontworpen hebt!!!

Groetjes Femke

Valerija zei

Congratulations Marjolein.

Christine zei

Marjolein,

van harte gefeliciteerd!!!
Ik weet hoe fantastisch leuk het is om de weggever te winnen en strakjes in je brievenbus te vinden.
Heb er al zoveel mee gedaan en geniet er nog steeds met volle teugen van.
Heeeel veel plezier ermee en Eline, super alweer zo'n weggever.

Anoniem zei

Gefeliciteerd Marjolein en Eline, bedankt voor deze kans!!!
Heel benieuwd naar alle nieuwe diertjes...:-)
Creatieve groetjes, Gaby

Creanita60.blogspot.nl zei

Gefeliciteerd MArjolein met je fantastische prijs!
groetjes Anita

Miranda K zei

gefeliciteerd. wat een prijs joh! en nieuwe diertjes in de maak.. ho maar.. ik kan nu al niet meer kiezen. groeten miranda k

Original handmade by Janneke zei

Gefeliciteerd Marjoleine!!
Ik ben heel benieuwd naar je nieuwe creaties Eline ;-)

Groetjes Janneke

Anoniem zei

Gefeliciteerd Marjolein! Wat lees ik .... nieuwe diertjes?! :D Whoehoe! Ik kan niet wachten!
Groetjes Chantal

Miranda V zei

Marjolein, van harte met je pretpakket! Veel plezier er mee! Wauw, wat ongelofelijk veel reacties! Gaaf, dat geeft maar weer eens aan hoeveel mensen je diertjes graag in hun bezit willen hebben. Wat een leuk nieuws dat er weer nieuwe diertjes aan zitten te komen, ik ben reuze benieuwd. Voorlopig ben ik nog wel even zoet met de hertjes, apen en dino's... vooral die apen houden mij bezig met al hun streken. ;-) Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog, ik ben zo trots! Groetjes, Miranda

Unknown zei

Marjolein, Gefeliciteerd en heel veel plezier met deze superleuke diertjes!
Eline, je maakt mij vreselijk nieuwsgierig!! Ik kan bijna niet wachten!!
Lieve groetjes, Gelinda

Made by Nicolette zei

Wauw wat een fantastische prijs om te winnen! Gefeliciteerd Marjolein. Ik ben benieuwd naar de volgende serie Eline, ze zijn allemaal fantastisch.

Groetjes Nicolette

Made by Nicolette zei

Wauw wat een fantastische prijs om te winnen! Gefeliciteerd Marjolein. Ik ben benieuwd naar de volgende serie Eline, ze zijn allemaal fantastisch.

Groetjes Nicolette

GerJanne zei

Gefeliciteerd voor Marjolein! En Eline ik ben ontzettend benieuwd welke dieren je hebt gekozen...en dan duurt juli nog wel lang hoor.....
Groetjes GerJanne

Margaret zei

Marjolein gefeliciteerd met dit geweldige cadeau. Dat wordt echt genieten.
En Eline bedankt voor het bieden van de kans. Het pakketje staat op mijn verlanglijstje. Want de beestjes zijn echt zo leuk.

Groetjes, Margaret

Petra L zei

Dank je Eline voor de kans deze schitterende set te winnen en gefeliciteerd Marjolein met deze geweldige prijs.

Lieve groet, Petra

made by ineke zei

ben benieuwd naar je nieuwe dieren. kan me niet voorstellen dat ze nog leuker zijn dan die er al tekoop zijn
je varken en ook je hert is zo geweldig
complimenten
ben groot gebruiker van je hahahah

groetjes ineke