vrijdag 14 april 2017

Portret


Eind vorig jaar liet ik wat foto's maken door fotograafvriend Edwin. Eigenlijk zomaar voor de lol. En lol hadden we. De meeste zijn niet geschikt voor publicatie (ahum), maar een paar wilde ik hier wel even showen. Ed was zelf niet zo blij dat ik die 'muppetfoto's' van mijzelf uitkoos, ze zijn daarom ook nog onbewerkt, maar ik vond ze wel erg vrolijk.
En natuurlijk een echt portret ("Nee niet lachen met je mond, lachen met je ogen!") waar ik erg blij mee ben. In zwart-wit:




14 opmerkingen:

Gina zei

Mooie foto's Eline ! Groetjes, en alvast een fijn Paasweekend! Gina

Judith zei

Hele mooie foto's geworden Eline.
Groetjes van Judith

Valerija zei

Wonderful photos Eline. You are really pretty women.
Have a great weekend.
Groetjes Valerija xx

Angelique zei

Wow, wat een prachtige foto's.
Fijn paasweekend.
lieve groetjes Angelique

Original handmade by Janneke zei

Lieve Eline,

Wat een prachtige foto's en zo puur, je straalt helemaal!!
Lachen met alleen je ogen is heel lastig, maar toch zie ik dat het je gelukt is.
Ik wens jou alvast hele fijne paasdagen toe!

Liefs Janneke

Creanita60.blogspot.nl zei

Mooie en leuke foto's!
fijne Paasdagen!
Groetjes Anita

Yvestown zei

Wat zijn ze leuk! En zo leuk nu ik jou ook net gezien heb, thuis kom en dat ik je dan weer zie!!!

monique zei

Mooie foto's Eline! En ik vind die kleurenfoto's juist ontzettend leuk, want die geven je heel goed weer!

O, en nog bedankt voor je tip van de Creative life beurs! Ik heb er een workshop gevolgd bij Judith van Splendith (nog zo'n goeie tip) en ben nu dus ook gevallen voor de floristpaperbloemen!

Groetjes,

Monique Felix

Irene zei

Om trots op te zijn, zo mooi en leuk Eline!

xx Irene

GerJanne zei

Oh dat lijkt me heel gaaf met een fotograaf die je ook echt kent. Dan zou ik het minder spannend vinden. EN die foto's zijn prachtig!
GerJanne

Denise zei

Wat een prachtige foto's van je, super mooi!!

Rimmie zei

Wat een prachtige foto's Eline!
Volgens mij heb je je roeping gemist ;-)

Groetjes

Rimmie

Marleen zei

Hele gave foto's Eline... de zwart/witte blijft mijn favoriet.
Lieve groetjes, Marleen

Studio Wien-art zei

Eline, wat een MOOIE foto's!!!