donderdag 8 juni 2017

......... :)


Wat was het een heerlijke dag!

16 opmerkingen:

GerJanne zei

Neeeee! Ben je 50 geworden! Van harte gefeliciteerd Sarah! Jammer dat ik dat niet wist, dan had je en gepaste kaart gekregen! Hopelijk had je een fijne dag met allen die je lief zijn en liefhebben.
Lieve groet,
GerJanne

Angelique zei

Van harte gefeliciteerd Sarah, kan nog net. Ik hoop dat je een heerlijke dag hebt gehad. Wat leuk zo'n geboorte-lap en wat een mooie geboortedatum.
lieve groetjes Angelique

Nelleke zei

Dag Sara! Van harte gefeliciteerd. Welkom mij de club. Hij. Groetjes. Nelleke

Nelleke zei

Hihi

Nancy Soetaert zei

Gefeliciteerd met je bijzondere verjaardag. Grappig, ik dacht dat je veel jonger was dan ik (nog een paar maanden 50...)

Rhodé zei

Nog van harte gefeliciteerd, Eline!

Irene zei

Wat zien ik nu???
Happy happy belated 50th B-Day Eline!!
Wat zie je er fantastisch uit maar ze zeggen dat de 50 van nu de 30 van toen was en dat ga ik nu bijna geloven hihi!
Ik hoop dat je een heerlijke dag hebt gehad met al je dierbaren en nu op naar de volgende 50!!!

Liefs xx Irene

Myriam zei

Gelukkige verjaardag!
Hopelijk had je een fijne dag, geniet van je tweede jeugd. :)

Crealientje zei

Van harte gefeliciteerd met je 50e verjaardag.
Wens je een fijn feestje toe.
Fijn weekend en groetjes Crealientje.

Marjoleine zei

Nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Maria V zei

Ook via deze weg nog van harte gefeliciteerd. En 50....is de nieuwe 30. Vooral doorgaan met genieten en ik hoop dat jouw feestje vandaag ook zeer geslaagd was.

Linda Visser - van der Velden zei

Alsnog van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je een leuke dag gehad hebt! Groetjes, Linda

Eri zei

Nog van Harte Gefeliciteerd met je 50ste verjaardag! Ik zag het nu pas!
Groetjes, Eri

Aartje zei

Een beetje mosterd na de maaltijd (die mosterd past misschien wel bij zo'n mijlpaal) maar alsnog van harte gefeliciteerd met je 50e verjaardag.
Groeten, Aartje

Creanita60.blogspot.nl zei

Nog van harte gefeliciteerden en zo te lezen heb je een top dag gehad.
Groetjes anita

Wies zei

Nog van harte gefeliciteerd met je 50ste verjaardag. Zo te lezen en op de foto's te zien heb je een hele gezellige dag gehad, waar je met plezier op terug kunt kijken.
Groetjes, Wies