maandag 10 juli 2017

Eline's diertjes zomerkaarten


Ik zag weer zoveel leuke en grappige en mooie kaarten voorbijkomen de afgelopen tijd. Hier even een paar voorbeelden.
Eerst natuurlijk de fantastische 'Marleen-kaarten':







Op Instagram vind je ook vaak leuke voorbeelden van over de hele wereld.

Deze is van de Italiaanse Sara

Uit Japan; Alchemist.manamu

Alchemist.manamu

Alchemist.manamu

Alchemist.manamu

Ook uit Japan; Scrapbooking_craftmom

Scrapbooking_craftmom
Als laatste een mooi canvas dat Irene maakte voor de geboorte van haar eerste kleindochter

6 opmerkingen:

Marleen zei

Hey... wat leuk weer om zo veel van mijn kaarten hier weer voorbij te zien komen. Ook de andere kaarten zijn geweldig leuk, zo veel verschillende stijlen en zelf uit Japan. Echt heel gaaf!!
Irene ook jou werkstuk met de diertjes is onwijs mooi.
Lieve groetjes, Marleen

Valerija zei

Amazing projects! Love them all!

Crealientje zei

Wat een leuk compilatie Eline, van de leuke creaties die met de diertjes gemaakt zijn!
Ze zijn ook zo schattig om te maken.
Zo veel zijdig ook, of je nu een verjaardagskaart, sterkte kaart of geboorte kaart nodig hebt.
Je kunt er altijd wel een draai aangeven zodat het past.
Ik ben in ieder geval fan.
Lieve groetjes Crealientje.

Jantine zei

Heel mooi Eline. Sommige werkstukken had ik al langs zien komen.
Lijkt me voor jou wel heel bijzonder om zo wereldwijd voorbeelden op te zien duiken!
Groetjes
Jantine

Irene zei

Wat leuk al die zomer kaarten met jouw enige diertjes en wat een verrassing dat je mijn canvas laat zien, dank je wel Eline! We zijn op bezoek bij de kleine Zoe en het canvas heeft een prachtplek boven haar bedje gekregen!

Liefs, XxIrene

Angelique zei

Wat moet het voor jouw ontzettend leuk zijn om allerlei mooie creatie's voorbij de zien komen met je leuke diertjes. En zo te lezen van over heel de wereld.
lieve groetjes Angelique