maandag 11 september 2017

Eline's diertjes - de overzichten


De poster

Afgelopen tijd werkte ik onder anderen aan de nieuwe Catalogus voor Marianne Design, waarvoor ik een groot deel van de vormgeving deed. In deze Catalogus, die te koop is voor € 3,99, stond een geweldig canvas dat Marleen maakte eigenlijk speciaal voor de Hobby-vakbeurs de Kreavak. Op het canvas bijna alle diertjes (stansmallen genaamd Collectables) die ik ooit ontwierp voor Marianne Design.

En om het makkelijk te maken voor de verzamelaars staat in diezelfde Catalogus een overzicht van echt alle Eline's diertjes met artikelnummers erbij en aanvinkhokjes om je collectie bij te houden.

Voor de Kreavak ontwierp ik ook een poster voor winkeliers. Wederom een overzicht van alle diertjes maar nu op alfabet (Engels) gesorteerd. Ik heb me laten inspireren door de ABC-posters die je vaak in kinderkamers ziet hangen.
Ik verbaas me steeds weer als ik de hele collectie zie, wat een boel beesten! En het leuke is, ALLE stansmallen zijn gewoon nog te koop!

Het overzicht in de Catalogus
Marleens canvas
 

17 opmerkingen:

Suzan zei

Ziet er super uit!
Groetjes Suzan

Wies zei

Leuk en handig zo'n overzicht van alle Eline diertjes. Prachtige canvas heeft Marleen gemaakt.
Groetjes, Wies

Crealientje zei

Wauw ik vind het geweldig!
Kan ik in één opslag zien wat ik nog niet heb😉.
Fijne dag,groetjes Crealientje.

Nancy Soetaert zei

schitterend!

tine zei

een prchtige canvas, leuk op een kinderkamer
of
elders............

groetjes
tine

Scraptastisch zei

Wouwwww...dat zijn er heeeeeel veel als je ze zo bij elkaar ziet Eline!
prachtig overzicht zo en de diertjes zijn allemaal heel leuk!!!
Groetjes van Gerie

Valerija zei

Wow, this is just wonderful!

Judith zei

Onwijs leuke canvas en super grappig alle beestjes op ABC...
Groetjes van Judith

Marleen zei

Je hebt inmiddels een prachtige collectie aan diertjes ontworpen en ze zijn stuk voor stuk geweldig. De poster en het overzicht zijn niet alle ontzettend gaaf maar ook nog heel handig. Zo kun je snel zoeken hoe een diertje ook al weer in elkaar zat of welke leuk is voor een bepaalde kaart of idee.
De poster hangt hier gezellig in de woonkamer en mijn jongens vinden hem ook PRACHTIG! Zo leren ze ook nog gelijk de letters, want ook die vinden ze interessant, haha.
Was gezellig gisteren op de beurs en bedankt!!
Lieve groetjes, Marleen

Linda Visser - van der Velden zei

Wow wat een prachtige overzichten van de o zo schattige diertjes! Groetjes, Linda

Judith Thoonen zei

Wat een schitterende Canvas.
Wat zijn er veel leuke dieren enz mallen uitgekomen.
Grt van Judith

GerJanne zei

Prachtig!! De canvas heb ik uitgebreid bekeken, want een pronkstuk!
En ik heb even geteld....volgens mij heb ik er 28 van....
GerJanne

Angelique zei

Geweldig, wat een prachtige serie heb je al ontworpen en zo gaaf om nu alles bij elkaar te hebben op een poster. En de canvas van Marleen is super, super geweldig, wat heeft ze alles prachtig verwerkt.
lieve groetjes Angelique

Jantine zei

Heel gaaf, Eline! Wat een geweldige verzameling!
Groetjes,
Jantine

Ela zei

Inderdaad, Eline, wat een beestenboel! Zo leuk ze allemaal bij elkaar te zien, mooi overzichtelijk en stuk voor stuk zo leuk! L Groetjes Ela

Miranda V zei

Jeminee, zo bij elkaar is het echt een hele beestenboel. Fantastisch hoeveel leuke dieren je al hebt gemaakt. De poster ziet er super gezellig uit. Help mij alleen even, alle dieren zijn ingedeeld op de Engelse naam... maar de aap/monkey staat bij de a? De canvas die Marleen heeft gemaakt vind ik ook geniaal bedacht en uitgevoerd!

Nancy zei

Hey Eline,

Hoe leuk is dit gevonden...
Ik maakte afgelopen winter ook een kader met de winter-dieren. Maar kreeg hem niet zo geweldig goed op de foto...
http://tisallemaalhandwerk-nancy.blogspot.be/2016/12/een-kader-voor-mijn-mama.html

Op mijn blog kan je wel meer kaders, kaartjes en andere projecten zien met jouw leuke snijmallen. Ik heb de poster goed bestudeerd en kan met fierheid zeggen dat ik alle mallen in huis heb.

Liefs,
Nancy