woensdag 18 oktober 2017

Speurtochtwinnaar en een boel muizen


Wauw wat kregen wij veel leuke reacties op de Eline's diertjes speurtocht op Marleens blog. Velen genoten van de inspiratie die daar te vinden is en wat ook erg leuk gevonden werd is het feit dat nu ook zonder blog of Facebook meegedaan kon worden aan een weggever.
Marleen en ik hebben een winnaar getrokken. En dat is geworden:

Anita Kuiper
Gefeliciteerd Anita! Ik ga je het pakket snel opsturen, hoop dat je er veel plezier mee hebt.

Ben je geen winnaar, maar wil je toch met de muizen aan de slag... Hier zijn ze te koop :)
Hieronder nog een rijtje muizen die ik op blogs en Instagram vond. Kijk eens op Pinterest op de zoekterm 'Eline's muizen', daar kom je ook nog veel leuke voorbeelden tegen.

Wybrich

Marleen

Marleen

Deze leukerd kreeg ik van Marleen voor mijn verjaardag!

Marleen

Rimmie

Yoko

Yoko

Yoko

Sanne

Ook leuk; Boukje deed de baby's muizenkleertjes aan!
En deze VLEERmuis kreeg ik in de mail van Maura, is het geen giller?! Die tandjes en enorme ogen!

Maura

9 opmerkingen:

Original handmade by Janneke zei

Anita van harte gefeliciteerd met je muizenprijs!!
We gaan er vast en zeker iets moois van terug zien.
Bedankt Eline voor deze gezellige speurtocht en ook voor de mooie muizen-inspiratiefoto's in dit bericht!
Ik weet in iedergeval een leuk cadeautje te vragen voor mijn verjaardag ;-)
Fijne dag toegewenst!

Liefs Janneke

Dora zei

Gefelciteerd Anita.
Ja, leuk zijn die, nietwaar? Mooie serie kaarten heb je gevonden.
Ik vind die vleermuis wel super gemaakt. Wat gaaf dat zij zelf die vleugels heeft geknipt, misschien een volgende idee voor een stans???
Dank je wel voor deze kans. Leuk puzzeltocht.

Suzan zei

Anita van harte gefeliciteerd! Superleuk voor je!
Eline en Marleen bedankt voor de leuke Candy!
Groetjes Suzan

Ela zei

Van harte Anita met je prachtige muizenprijs! Inderdaad, inspiratie genoeg. Die vleermuis is een giller! 'I Bat', haha, je moet er maar op komen. Jij en Marleen bedankt voor de kans!
Groet Ela

Diny zei

De puzzeltocht was heel erg leuk....dank jullie wel!
Anita van harte gefeliciteerd met je mooie prijs.
Wat een prachtige muizenkaartje zijn er gemaakt!
Groetjes Diny

Betha Horsmeier-Bouter zei

Hartelijk gefeliciteerd Anita met deze fantastische prijs, geniet er van! Groetjes Betha

Crea Astrid zei

Anita van harte gefeliciteerd met je mooie prijs.
Wat een prachtige creaties zijn er weer gemaakt met de mooie Collectables.

Groetjes, Astrid.

Lian zei

Gefeliciteerd Anita met je leuke prijs. Daar ga je zeker mooie werkstukken me maken. Inspiratievoorbeelden genoeg. Marleen spant hierin écht de kroon. En dan die vleermuizen...je moet er maar opkomen.
Zaterdag ga ik naar de beurs Paper Passion in Tilburg.
I bat......dat ik met een muizenfamilie naar huis kom;-)

Bedankt Eline voor de leuke verloting.

Rosina zei

Gefeliciteerd Anita met die mooie prijs ...jij kan heerlijk aan de slag met die schattige muisjes...
en Eline bedankt voor de kans om mee te kunnen doen...
en wat een super leuke muisjes zitten er allemaal op jullie kaartjes....zoooooo schattig!!!

groetjes Rosina