woensdag 11 oktober 2017

W E G G E V E R - leuke speurtocht naar Eline's Diertjes

Hier thuis heb ik een hele leuke set met mijn splinternieuwe kerst materialen liggen. Er zijn drie setjes met Kerstmuizen-Collectables, twee achtergrondknipvellen (Christmas en Snowy) en een bijpassend Pretty Papers bloc 'Eline's Berry Christmas'
Die wil ik graag weg gaan geven. En toen ik dit met Marleen besprak, en zei dat ik nu eens iets anders wilde dan een 'gewone' weggever, kwam zij met een heel leuk idee; een speurtochtje naar Eline's diertjes op Marleens blog!

Hoe gaat het in z'n werk?
Hieronder zien jullie vier stukjes van foto's van werkstukken die Marleen maakte met Collectables (de roze mallen) van mijn diertjes. Wanneer Marleen een werkstuk plaats op haar blog, schrijft ze er altijd onder welke materialen ze heeft gebruikt. Daar tussen staan ook de Collectables vermeld. Ga daar naar op zoek! En schrijf de artikelnummers van alle diertjes op. Dus bijvoorbeeld: COL1426 (Eline's cow) voor de koe en COL1431 (Eline's Tropical fish) voor de vrolijke tropische visjes. 


En om jullie een klein beetje op weg te helpen hieronder twee tips: 
• Alle werkstukken heeft Marleen in het afgelopen jaar gemaakt.
• In de sidebar (rechts op Marleens blog) vind je 'Labels'. Mijn naam staat daar ook tussen...


Dus ga naar Marleens Blog en ga zoeken!

Heb je de goede antwoorden gevonden?

PLAATS ZE NIET BIJ DE REACTIES!!! Want dan kan iedereen 'afkijken'.
Zet je antwoord in een EMAIL, met daarin ook duidelijk je naam vermeld en stuur hem naar: kerstmuizen@gmail.com


Op woensdag 18 oktober rond 12 uur trekken Marleen en ik een winnaar.
Heel veel plezier en succes met het speuren!

45 opmerkingen:

Adriana zei

Wat een leuke Actie! Marleen haar kaarten zijn heel inspirerend, dus dit is een extra kadootje voor het bladeren door haar blog.
Doei graag aan mee!
Groetjes Adriana

Miranda's Creative World zei

Wat een mooie actie!
Email is verzonden!

Groetjes Miranda

Suzan zei

Oh wat leuk...ik ga straks op muizenjacht haha
Groetjes Suzan

kaarten van Mariska zei

Wat een gave actie. Leuk om zo alle creaties van marleen weer te bewonden.
groetjes mariska

Jolanda zei

leuke actie waar ik graag aan mee doe.
Heb net een mail gestuurd

Angela Leering zei

Wat een leuke wedstrijd. Lekker bezig en ook nog inspiratie opdoen!
Eline, ik hoop dat je nog lang zulke mooie spullen mag ontwerpen.
Ik ben dol op je diertjes (heb ze helaas nog niet allemaal maar zet ze weer lekker op m'n verlanglijstje) Ook de muisjes vind ik weer zo schattig met hun kleertjes en toebehoren. Daar kunnen weer veel creaties mee ontstaan.
Dank je wel voor al je moois!

Creaellenknutselsite zei

wat een gave wedstrijd vind de muizen super ze staan op mijn verlanglijstje
mail is onderweg heb ze allemaal gevonden
groetjes ellen

Laura zei

Wat een ontzettend leuke manier om zo een speurtocht uit te zetten en wat een geweldige prijs.. mijn mail is verstuurd hoor..

Linda zei

Wat een leuke manier om iets weg te geven en wat leuk om dat via het blog van Marleen te doen. Ze maakt wel erg schattige werkstukken met de diertjes.
gr Linda Dekker

Eri zei

Hallo Eline,
Wat leuk bedacht deze speurtocht. Wie wil deze schattige muizen nu niet. Marleen heeft ook al flink haar best gedaan met haar mooie voorbeelden.
Groetjes,Eri

Irene zei

OOOOOh wat een super leuk idee, een heuse speurtocht is enig en al helemaal nu het buiten zo druilerig is en er ook nog zoiets gaafs te winnen is.....ik ga op zoek!!

xx Irene

Annemarie zei

Oh wat een leuke puzzel. En wat een geweldige prijs is er te winnen!
En het is geen straf om Marleen haar creaties nog een keer te bewonderen!

Crea Astrid zei

Wat een leuke actie, om een speurtocht te gaan houden. Helemaal geen straf om dit toen doen, kunnen we van al het moois genieten (en ideeën opdoen) op je blog. Wie wil er nu niet een kansje wagen om die mooie sets van Eline’s Collectables, Pretty Papers Blocs en achtergrondvellen winnen.

Ik heb de mail net verzonden. I keep my fingers crossed.

Ik ben ook gelijk volger geworden, kan ik de mooie ontwerpen/creaties in de gaten houden.

Groetjes, Astrid.

Anoniem zei

Wat een ontzettend leuk idee ,ga mn best doen ,wil ook wel een keer wat winnen. gr marianne

Minke van Hijum zei

Zo juist een e-mail verstuurd met de antwoorden. Echt een leuke weggever! Het is ook zo inspirerend en mooi om van jouw ontwerpen te kunnen genieten. Ook meteen volger geworden van jouw blog zodat ik niks meer kan missen. Ga zo door Eline!

Aartje zei

Wat een superleuke actie. Ik heb lekker rond gestruind op het blog van Marleen en inmiddels de mail verstuurd.
Groeten, Aartje

Rosina zei

Hoi Eline...
Een geweldig leuke speurtocht was dit op Marleen haar blog..
en zeker nu ik ze weer gezien heb...en hoe veelzijdig je er mee aan de slag kan gaan.. inspireerd het me weer om ook met deze schattige diertjes voor alle seizoenen leuke creaties te maken
Eline bedankt voor deze geweldig leuke actie...

creatieve groetjes
Rosina

by Maura zei

Super leuk candy.
Marleen inspireerd me enorm met haar kaartjes.
Het is elke keer een feestje om met jouw mallen een kaartje temaken.

Ben trots dat ik op MDchallenge gastdesigner mag zijn en heb daar jouw mallen voor gebruikt.
Groetjes Maura

Dora zei

Beste Eline,
Volgens mij ben ik nog nooit op je blog geweest. Ik herken je blog niet.
Even rond gekeken, kunstige blogposten heb je erbij. Kleuren en vormen en designs. kleurrijk.
Ik kwam net even bij Marleen vandaan en mijn mailtje gestuurd.
Wat leuk dat je dit samen met Marleen dit bedacht hebt. Dank je wel voor deze kans.
Die diertjes zijn super leuk. Succes verder!!
Groetjes Dora

Angelique zei

Hoi Eline, wat hebben Marleen en jij een leuke speurtocht verzonnen. Ik ben gelijk gaan speuren en heb mijn oplossing naar jullie doorgestuurd. Je weggever is een prachtig pakket waar ontzettend veel knutselplezier in zit.
lieve groetjes Angelique

Colien zei

Super toffe manier om via een speurtocht een weggever te organiseren! Ik ben fan van Marleen's creaties, dus geen straf om een extra bezoekje aan haar blog te brengen ;) De mail is inmiddels verstuurd en mocht ik de gelukkige winnaar zijn, gaan er de Collectables richting Terneuzen, zodat Brigitte ze kan gebruiken, ik heb ze inmiddels al in mijn bezit en ze zijn erg leuk!
grtz.Colien

Charlotte zei

Graag neem ik deel aan de weggeefactie met de kerstmuisjes. Het was leuk om het blog van Marleen te ontdekken en op dierenjacht te gaan. De mallen die je maakt zijn dan ook heel erg schattig! Op dit ogenblik heb ik nog geen Collectables in huis maar dit zou een mooie start zijn. Met ons klein meisje erbij, zullen er nu snel meer dieren tussen mijn knutselspullen kruipen denk ik.
Groetjes,
Charlotte

Linda Timpers zei

Wat een super leuke speurtocht op het blog van Marleen.
Ik ben veel diertjes onderweg tegen gekomen,
ik heb een mailtje gestuurd wie ik allemaal heb gezien.
De nieuwe collectables " kerstmuizen " staan hoog op mijn verlanglijstje.
Hopelijk kan ik ze gauw aan mijn collectie mallen toevoegen.
Ik ga vast duimen.

Groetjes Linda.

Jantine zei

Wat een leuk idee, die speurtocht, ik doe graag mee!
Groetjes
Jantine

Anoniem zei

Wat zijn die muizen leuk!
Groetjes,
Marielle

Cards made by Patricia zei

Speurtocht net volbracht. Wat een leuke actie. Mailtje is onderweg.

Groetjes,
Patricia

Valerija zei

What a great idea.
I just send you an email.
Thanks for the chance to win.
Valerija xx

Anoniem zei

Hallo Eline
Wat zijn de nieuwe spulletjes weer leuk en wat een leuk idee!
Natuurlijk heb ik mee gedaan!
De mail is onderweg.
Groetjes
Karin

Annelies zei

Wat een leuke speurtocht. Ik doe graag mee!

Myriam zei

Leuk! Ik heb gezocht én gevonden. :)
Bedankt voor de kans om dit moois te winnen.

Anoniem zei

Leuk om mee te doen met de speurtocht en op die manier weer alle leuke kaarten vam Marleen te zien.
mijn mail is al verzonden.
Groetjes Marianne

Original handmade by Janneke zei

Lieve Eline,
Wat hebben jullie een leuke fotospeurtocht verzonnen om ons eens lekker aan het werk te zetten. Nou ik kan je vertellen dat het weer op en top genieten was op het blog van Marleen. Zij brengt jou diertjes tot leven en weet van elke creatie een pronkstuk te maken!!
Ik denk dat ik alle collectables van de foto speurtocht gevonden hebt en ga nu heel hard duimen voor deze ontzettend mooie prijs.
Het lijkt me geweldig om met die schattige muisjes aan de slag te gaan!

Liefs Janneke

Marlies zei

Leuk idee om er een wedstrijd van te maken. Ik vond dat er wel een instinkertje in zat. Het was goed kijken.

Marlies

Ellen van Maaren zei

Hoi Eline,

Ik geniet altijd van de beestjes van Eline.
Ook zo knap om steeds maar weer nieuwe ontwerpen
Te maken. Ga zo door!!

Groetjes, Ellen

Anoniem zei

Wat een leuke prijsvraag. Helemaal geen straf om dit op te zoeken!
Mail is gepost :-)

Gina zei

Wat een leuke zoektocht ! Groetjes, en bedankt voor de kans ! Gina

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super leuke aktie, ik heb al meegedaan en mijn oplossing naar mailadres verstuurd. Groetjes Betha

Marijke van Dijk zei

Wat leuk! Ook ik heb gespeurd!

Annemarie en Merit zei

Wat ontzettend leuk om mee te doen...speurwerk opgestuurd via de mail.
heb genoten van al je prachtige werkstukken...

fijne dag liefs Annemarie en Merit

Jannie Smit zei

Hallo Eline

Bij de zoektocht naar de juiste nummers kwam ik er achter dat ik al heel veel mallen van jou heb. Ook de muizen staan op mijn verlanglijstje. Ze zijn zo leuk.

Freubelmina zei

Mijn mail is verstuurd! Wat een leuke weggever zeg, dank je wel!
Lieve freubelgroetjes, Wilma

Esther Jager zei

Net meegedaan en mijn e-mail met de antwoorden verstuurd. Was leuk om te speuren en zo op deze manier leuke ideetjes op te doen. Ben helemaal verliefd op de diertjes van Eline! Ze zijn stuk voor stuk allemaal even lief en leuk. De serie die je weggeeft heb ik nog niet, dus nu maar flink duimen!

Ela zei

Ouderwets gespeurd en gevonden, alle leuke diertjes! Geweldig zijn ze en de kerstmuizen zijn ook zo lief. Ik heb een mailtje gestuurd, bedankt voor de kans op een prachtige prijs. Lieve groetjes Ela

Lian zei

Wat een leuke verloting. Ik heb al heel wat Eline diertjes verzameld maar de muizen familie nog niet. Daarom heb ik de oplossing al naar het e-mailadres verstuurd. We verwachten een kleinkind en het lijkt me leuk om straks met de muizen (en de ander Eline stansen natuurlijk) uitnodigingen voor partijtjes en trakteerpresentjes te maken.
Bedankt voor de kans op zo'n leuke set. En nu maar duimen!

Groetjes, Lian

Colinda zei

Goedemorgen, gisteravond even lekker gespeurd op Marleen haar blog!
Je muizen serie is net zoals al je andere diertjes weer helemaal top en zo leuk met de uitbreidingen deze keer!!
Een fijne dag,
Colinda