zondag 11 maart 2018

Boekfeestje en enorm grote W E G G E V E R !


Het Craft Dates-boekfeestje gister was een groot succes. We hebben genoten van alle aanloop van vrienden en bekenden, en ook veel nieuwe gezichten gezien en lieve cadeautjes in ontvangst mogen nemen. Er was thee en taart (zelfgebakken door Petra en Lidy) en er kon natuurlijk gehaakt worden.
'Ons' deel van de winkel van Echtstudio in Alphen aan de Rijn had net een make-over ondergaan en zag eruit alsof het helemaal voor ons zo geschilderd en ingericht was! Zo mooi! Al de projecten uit het boek pasten echt perfect.
Dank aan Kim en alle collega's van Echtstudio voor de hartelijke ontvangst en dank aan alle fijne enthousiaste visite. Het was een echte feestdag!
www.craftdates.nl
(Scroll voor de weggever door naar beneden.)






W E G G E V E R
En nu het boek goed en wel gelanceerd is, wordt het tijd voor een WEGGEVER. En niet zomaar één... nee, de hele set geef ik weg!!
Natuurlijk het Craft Dates-boek waar het allemaal om draait, maar daarnaast ook nog twee sets bijpassende stempels, de Collectables (stansmallen) en het paperbloc.

Wat moet je doen?
Schrijf een reactie hier onder dit blog en/of op mijn Eline's Huis Facebookpagina en/of op Instagram en ik trek volgende week maandag 19 maart een winnaar. 
Bonus; als je het bericht van deze weggever op één van bovengenoemde social media kanalen deelt, dan ontvang je als winnaar ook nog een set met vijf Craft Dates-ansichtkaarten.

129 opmerkingen:

Mariëlle Kusters zei

Wat een gave set! Ik doe graag mee met deze weggeefactie

Kaatje79 zei

Lijkt me super om te winnen!!!

Jacqueline Muller zei

Wow! Echt super gaaf! Je gaat er iemand echt héél blij mee maken!

Linda Baas zei

Wow gave actie. Doe graag mee.

martine zei

Echt een gave actie!! Ik loot graag mee😀

martine zei

Echt een gave actie!! Ik loot graag mee😀

Elin zei

Yes ik doe graag mee met deze toffe actie

Suzan zei

Vind het zo mooi!! Ik heb het ook op FB gedeeld! Nu maar duimen....
Groetjes Suzan

Valerija zei

Wonderful photos and great giveaway.
Thanks for the chance to win.
Valerija xx

Marjoleins Creation zei

Dit lijkt me superleuk!��

Henriët zei

Gaaf! Ik doe graag mee omdat mijn hobby's haken en kaartjes maken mooi samengaan in deze give-away.
Groetjes van Henriët

Sandra's Kaarten zei

Gefeliciteerd met je nieuwe boek en wat een leuke actie!

Jolanda zei

Whow ook ik doe graag met deze super gave actie.

Marjolein groot belder zei

Wat tof!! Ik doe heel graag mee met deze gave actie!��

Елена zei

Поздравляю с успешным выходом и реализацией книги! Ваше угощение фантастическое!) А дизайн магазина просто потрясающий. Удачи и дальше))

Mandy zei

Ziet er super te gek uit allemaal! Jammer dat ik zaterdag niet kon langskomen.
Heel veel succes verder met jullie gave collectie! Liefs, Mandy

Unknown zei

Wat een leuke actie, ik doe graag mee!

Unknown zei

Ik moest helaas werken vh weekend, dus kon niet naar Alphen. Maar met deze superleuke weggeefactie wil ik wel meedoen. :-))

Jannie zei

Zoooo gaaf!
Dank je wel voor de kans om te winnen

ABily zei

Ik doe graag mee:)

Christel zei

Wat zou ik het boek en de set graag gebruiken om een nieuwe craftdate te organiseren met mijn lieve knutselvriendinnen. Ik waag graag een kans! Alphen was echt te ver weg maar wat zag het er prachtig uit!!

ellens papercraft zei

super collectie, ik ben een papercrafter maar ook een quilter. Dit is een collectie voor de perfectie combi van beide. Kan ik al mijn vriendinnen verrassen met mooie kaarten met als thema , haken, breien etc.

afke zei

Wow Elina, wat verwen je ons weer met deze mooie weggever. En zo te lezen waren het hele leuke dagen op de beurs. Helaas kon ik er niet naar toe, maar ik weet zeker dat iedereen heeft genoten. Graag doe ik mee om deze weggever te winnen en mij ook te wagen aan een nieuwe techniek!
Lieve groetjes,
Afke

Unknown zei

Nou ook ik doe graag mee om kans te maken op deze super leuke weggever ��

Crealientje zei

Ik doe graag mee met deze kans.
Hele mooie weggever.
Goed verzorgde beurs zo te zien.
Gezellig!
Lieve groetjes Crealientje.

Susan zei

Lijkt me leuk om het boek te winnen naast kaarten maken ni ook beginnen met haken zeker nu ik al de mooie werkstukken zie op de foto's

G.A. zei

Ik vond het zo jammer dat ik niet naar Alphen kon komen! Ik wil graag meeloten! Ik ben zo benieuwd naar alle ideeen in het nieuwe boek.

cora hoes zei

Woow wat een gaaf cadeau als je deze geweldige weggeven wint. Maak graag een kansje. Wat baal ik ervan dat ik gisteren niet naar jullie date kon komen. Vooral na het zien van die mooie foto's

Unknown zei

Lijkt me super om dit prachtpakket te mogen winnen!

Unknown zei

Wow... wat een mooie weggever.
Al een tijdje zie ik op Instagram alles over en uit dit boek voorbijkomen en wat een mooie projecten staan erin.
Ze staan staan al op mijn to do lijstje.
Ook staat het boek op mijn verlanglijstje.
De set erbij met stempels en snijmallen is een hele gave toevoeging.
Dus graag doe ik mee met deze weggever wat zou het gaaf zijn zeg.

Marga's place zei

Wat een mooie foto's. Ik hou van die stijl.
En wat een WEGGEVER😀
Ik doe heel graag mee.

NDerksen zei

Wauw, 😍, wat een mooie weggever!

Doe graag mee😍

Alike zei

Wow af zeg. Ik graag mee!

Happy Earl Grey zei

Wat een super mooie set. Ik doe graag mee, ik hou hiervan!
Succes en hartelijke groet
El

Huquette zei

Wat een gave actie doe graag mee.

AnjaWensDesigns zei

Het is een prachtige set! Het is ook zo leuk om samen creatief te zijn. Samen met vriendinnen die je al jaren kent of met nieuwe vriendinnen, want je maakt heel makkelijk contact als je samen knutselt.
Mocht ik deze mooie set winnen dan plan ik zeker een craft date om de mooie spulletjes samen met vriendinnen te proberen

Henrike zei

Wat een super gave weggeefactie! Op deze manier kan ik mijn handwerkprojecten nog meer combineren met mijn kaartprojecten! Ik doe graag mee!

Rhodé zei

Een prachtige weggever! Ik doe graag mee!

Anoniem zei

Hi eline, jullie waren zo gastvrij en zo leuk om alle projecten in zo n mooie ruimte te zien. Wat een winkel. Het zou leuk zijn om de hele set kado te doen aan mijn dochter in berlijn. gefeliciteerd allemaal. twink hoeksema

WEERspiegeling zei

Wat een supergave set hobbyspullen! Ik houd van handwerken én stempelen, zo'n setje is dan bijna onmisbaar ;-)
Ik waag gewoon een gokje en ga alvast beginnen met duimen.
Groetjes, Anita

Margot zei

Ik waag ook een kans, ben wel toe aan nieuwe creatieve inspiratie na een stressvolle tijd!

Unknown zei

gefeliciteerd,met de lancering van het Craft Dates-boek, waar het allemaal om draait,loot graag mee,voor deze gave set,leuk idee craft daten

Unknown zei

Wat een super gave set...ik loot heel graag mee.

annie zei

Wauw wat gaaf om te winnen!

marian zei

Wat een gave weggeefactie, ja die zou ik wel heel erg graag willen winnen. Ik vind trouwens alle Eline artikelen ontzettend mooi
En nu duimen.
Groetjes van Marian.

Anoniem zei

mooie aktie doe graag mee, wie niet waagt wie niet wint toch? gr marianne v ringelenstein

CreaBB zei

Ziet er ontzettend mooi en kleurrijk uit
succes
Bertina

Melanie zei

zo superleuk! craftdates are the best!!!!!

Original handmade by Janneke zei

Je laat ons helemaal meegenieten met jullie boekenfeestje Eline! Wat een prachtige sfeerfoto’s en zo te zien hadden jullie aan belangstelling geen gebrek ;-)
Graag doe ik mee met je weggever, want het lijkt me erg leuk om hier in huis ook een craftdate te organiseren!

Groetjes Janneke

Arja zei

Wowww wat een grote giveaway actie is dit, al zoveel moois gelezen over het boek dat ik dolgraag een kans wil wagen.
Ga het zeker delen op facebook (instagram kan bij mij helaas moeilijk)

Supertof, en bedankt voor deze mogelijkheid Arja

Unknown zei

Ooh wow wat een enorme weggever."Ik kan niet zonder garen en haaknaald", "1 dag niet gehaakt is 1 dag niet geleefd","elke dag iets creatiefs maken is echt "mijn ding""... daarom doe ik hééél graag mee. groet van een creatieveling..Ingrid

Aartje zei

Craft dates zijn wat mij betreft de leukste dates. En als je op zo'n date ook nog eens inspiratie kunt halen uit een prachtig boek en met prachtige spullen aqn de slag kunt kan zo'n date niet meer stuk.
Groeten, Aartje

Sarah zei

Wat een prachtige weggever. Ik doe heel graag mee!

Jacqueline zei

Wow, wat een gave weggever.
En wat een leuke projecten.
Ik doe graag mee met deze verloting.
groetjes Jacqueline

Nelleke zei

Wat ziet dat er gezellig uit zeg. Dan zou ik zo weer meedoen, Hihi ik wil zo veel. En die date wil ik wel aangaan! Super om mee te doen! Groetjes, Nelleke

Duwien zei

Alleen al dat schaartje zou ik graag winnen! Geweldig!

Aniet zei

Wat een superleuke candy, ik waag heel graag ook een kansje,
groetjes van Aniet

SylS creaties zei

Ik heb twee grote hobby's: haken en kaarten maken. Ik doe dus graag mee met deze verloting in de hoop deze prachtige set te winnen!
groetjes,
Syl

Janneke k zei

Zo gaaf! Mn handen jeuken om aan de slag te gaan wat een prachtige projecten!

Ageeth Mooij zei

Wat een inspiratie-boost! Ik doe graag me met de giveaway.

Linda zei

Ik doe heel graag mee voor dit gave pakket :D

CreaCaress zei

Het ziet er allemaal prachtig uit! Ik doe graag mee!

Sylvia kaarten en zo. zei

Hier wordt ik zo blij van en zou dit daarom graag winnen!

jufb zei

Wat gaaaaaf! Dat zou leuk zijn..

Irene zei

Wat een prachtige foto's en die kleurtjes....zó mooi, doe heel graag mee aan deze super geweldig fantastische give away Eline!

XxIrene

Suzanne zei

Het was een inspirerend feestje gisteren. Mooie materialen, prachtige kleuren en een hoop inspiratie op gedaan!

Maaike zei

Wow, wat een mooie set. Die zou ik graag winnen. @1973maaike

Irina zei

Wauw wat Gaaf! Ik als haakster @haken.by.irina en als kaarten maakster @scrapandcardsbyirina vind dit zo een toffe combi set! Wat hebben jullie prachtige producten gemaakt!!

Mirella zei

Wat een superleuke weggever! Ik waag graag een kans om deze te winnen. Groeten Mirella

Adriana zei

Wat een mooie foto's! Het zag er prachtig en inspirerend uit op het feest! Heb de stempels ook uitgeprobeerd en ze zijn superleuk. Wat zou het geweldig zijn om die zomaar te krijgen.

M@rgreet zei

Wat een prachtig boek! En een geweldige actie! Dat is een hele gave set om te winnen! Scrappen doe ik graag en haken ook�� Zo'n mooi pakket past precies bij beide hobby's.

Angelique zei

Geweldig dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad en wat een prachtige foto's.
lieve groetjes Angelique

Seetje zei

Wauw, wat een mooie weggeef-actie! Wordt er alhelemaal vrolijk van, dus ik doe graag mee :-)

Marga zei

Wat ziet het er prachtig uit!!! En wat een geweldige weggever!....daar zou ik heel blij van worden.

Carina zei

Wauw! Dat zou heel gaaf zijn. Lijkt me een geweldig boek!

anja zei

Het ziet er prachtig uit, wie weet ...
Succes nog.

Anja

renee zei

Ik doe graag mee....ben erg nieuwsgierig. Dit lijkt me een mega mooi.nieuw begin om weer het haken op te pakken

Unknown zei

Lijkt me super om dit te winnen!

By XaLu zei

Wow, wat ziet dat er gezellig uit! Schitterende foto's van mooie creaties.
En wat een gave set geef je weg, natuurlijk wil ik graag een kansje wagen.
Zou helemaal te gek zijn om te winnen. Kan ik lekker samen met mijn dochter van 14 aan de slag, die vindt het ook super. Ik ga hem ook even delen op Facebook.

Evelief zei

Ze staan al op mijn verlanglijstje. Zo gaaf! Fingers crossed! ��

Unknown zei

Wat een ontzettend leuke verslag en wat een mooie foto's ik loot erg graag mee voor die gave boek en de stempels en zo van craftdates, natuurlijk ben ik je gelijk gaan volgen via Facebook en instragram, nu hard duimen hihihi

MadeByGr8 zei

Wauw, wat een gave actie. Ik doe graag mee!

Jans en co zei

Super gave give away! Ik doe heel graag mee! Het boek lijkt me zo mooi, en dan nog het stempelset erbij! Erg leuk!

Monique Koomans zei

Wauw, super gaaf!
Ik doe heel graag mee! Zo'n complete set, daar kun je meteen mee aan de gang. Ik kan niet wachten!!

Colinda zei

Wat een super leuke weggever!! Lijkt me geweldig om te winnen!!

Margreet zei

Dat is een supergave weggever, Eline! Daar zou ik vele uurtjes zoet mee zijn.
Ik ga hem ook op FB delen!
xxx Margreet

Creaellenknutselsite zei

wouw wat een gave candy doe graag mee zet hem ook op mijn blog
groetjes ellen

Unknown zei

Wat een super leuk idee, ik doe heel graag mee!

Mascha Zimmerman zei

Wat ziet het er leuk uit allemaal! Mooie gedaan!

Wilma D zei

O wat een gezelligheid! En wat is je winactie stimulerend, daarmee kan je/ik toch niet meer stilzitten?
Hup aan de slag dan.

vintagebyina zei

Wat een gave actie. Ik doe graag mee. Helemaal leuk is deze set!
Groetjes Ina.

LisaStevens zei

Wat een leuke set! Ik doe graag mee aan deze giveaway! :)

Jet Boonstra zei

Geweldig, wat mooi. Mijn handen jeuken en willen aan de slag! Ik loot dus graag mee voor deze weggeefactie

Crea-roosje zei

Super gaaf zeg,ik doe ook mee met zo'n prachtig boek.
groetjes Esther

Unknown zei

Ook ik zou deze set graag willen winnen. Al gebied de eerlijkheid mij wel te zeggen dat ik het boek van Craftdates al heb (kon niet lang wachten het te kopen en het eerste werkstuk is al bijna klaar), maar daar kan ik een lieve vriendin wel blij mee maken. 😉
En voor iedereen die het straks niet wint: het is echt een aanrader om het boek dan zelf maar te kopen 😊

Saskia Vermaas zei

Wat lijkt het me een gaaf boek. Het zou toch wel heel tof zijn om die op je verjaardag te winnen

Anoniem zei

Wat een super gave giveaway!! Het boek staat nog op mijn verlanglijstje...Wat zou het te gek zijn om dit te winnen! Ik doe graag mee! Liefs, linda @wolgelukjes

Marlies zei

Graag doe ik weer mee aan deze verloting.

georgina zei

Supertoffe weggever! Ik doe dan ook heel graag mee.
En nu maar duimen!

Haak by Daphne zei

Zo’n gaaf boek! Ik heb ‘m al, maar zou er graag een vriendin blij mee maken!

Lianne zei

Gaaf! Ik doe graag mee! Kan ik craftdaten met een vriendin!!

Studio Wien-art zei

Oh Eline, wat een mooie foto's heb je gemaakt! Ik waan me helemaal in het feestje, waar ik helaas niet bij kon zijn. Wat een leuke projecten zie ik voorbij komen... begint weer helemaal te kriebelen. Daarom waag ik ook graag een gokje voor de give-away. Zo leuk en zo mooi!!! Fijne avond!

Anouk Hermanides zei

Wat leuk zeg!!
Ik waag ook graag een gokje...Wij verwachten een tweeling en gaan verhuizen. Omdat ik niet veel kan klussen, zit ik graag te handwerken. Craftdates staat zeker op mijn lijstje!
Succes met alles! Groetjes Anouk

keetje zei

Wat een leuke actie!
Ik doe graag mee. 😊

Nadine zei

Mooie foto's van Echtstudio! Ik had ook wel graag willen komen. Je boek lijkt mij erg inspirerend, ben heel benieuwd ernaar! Fijne dag!

Tamara Cremers zei

Supergeweldig! Ik doe heel graag mee ����������

Thee met een koekje zei

Gave give-away, ik doe graag mee!

Anny zei

Op deze druilerige dinsdag neusde ik even bij de boekhandel. Daar kon ik echtniet voorbij het craftdatesboek. Zo inspirerend. Echt iets voor de patchwork en handwerkgoep die elke maand bij elkaar komt. Anny van rafelsenrozen.blogspot.nl

Mar zei

Ik smul al bij de foto's :)
Doe graag mee!

Rosa zei

Wat fijn dat het zo'n groot succes was. Ik doe heel graag mee. Nu boeken lezen niet meer lukt geniet ik extra van dit soort heerlijke inspiratie boeken.

L Linderhof zei

prachtig boek, doe graag mee

Eida zei

wat een super actie, ik doe graag mee.
Groetjes Eida

Jacqueline zei

hoi Eline,
wat een super weggever heb je weer!!
ik wil graag een gokje wagen! ik ben heel benieuwd naar dit nieuwe boek!
en wat een combi: handwerken en stempelen!!
heel veel succes ermee!!

Doutzen zei

Hallo Eline,
Wat een prachtige weggever!
En mijn twee hobby's bij elkaar...haken en kaarten maken.
Je snapt dat ik heel graag mee doe ;-)
Groetjes Doutzen

Jacqueline zei

Super Give-Away!! Prachtig boek!! Ik waag een kansje!! Fingers crossed!!

Femminde zei

Wat een toffe collectie weer Eline!! Weer wat anders dan we van je gewend zijn maar wel weer heel leuk. En die kleuren in het papierblokje zijn echt gaaf!!
Ik doe graag mee dus.
Groeten van Femminde

lenywim35 zei

Weer een toffe collectie. Toevallig vandaag aan bezoekkinderen oude Eline plaatjes meegegeven. De Oma was superblij. Maar voor de nieuwe sta ik weer in de rij. heel graag. grts leny

Anita van Reemst zei

Wat een gave weggever! Ik ben binnenkort jarig en dan zou dit al een heel gaaf cadeau zijn.

Annie zei

Als, als, als ... daar draait het in ons leven toch vaak om. ;)
Maar ... ALS ik deze super gave give-away toch eens zou winnen,
dan kan ik mijn geluk niet op!

Liefs, Annie

Ilse * BY IK * zei

Wat een gezelligheid op al die mooie foto's.
Heerlijke baksels en prachtig gehaakte dingen.
Die blauwe vlaggenlijn! Wauw ...
Ik loot graag mee.
Groetjes, Ilse

Heidi zei

Doe graag mee met deze weggever.Wat ziet het er fantastisch uit. Kan er heel wat uurtjes creatief mee bezig zijn. Dank je wel voor de kans.

Cigale zei

Deze hele set vind ik geweldig. Het past helemaal in mijn straatje. Daarom doe ik graag mee!

Cindy Vermeulen zei

Oh wat een leuke win actie. Zo'n geweldige set zou ik heel graag winnen ��

Kimmie zei

Wat een ontzettend mooi pakket om te winnen. Ik doe dan ook graag mee , want ben gek op jouw spullen !

Bea zei

wowww wat een super gaaf pakket, voor vele uurtjes knutsel plezier, ik doe heel graag mee om een klein kansje te wagen, wie niet waagt die niet wint toch?!

Anoniem zei

Wat een leuke aanvulling voor mijn net verbouwde hobbyzolder! Ik doe graag mee!

Lian zei

O, wat een leuke weggever!! Ik loot heel graag mee. Buiten het leuke papier heb ik er nog niets van.

Monique zei

Wederom weer een leuke actie.... Ik heb mezelf haken aangeleerd want ik ken niemand die het kan. Maar ontzettend leuk. Vooral omdat ik het op school een drama vond. ( ik heb het vast allemaal verdrongen)
Je zou met die set gelijk aan de slag willen gaan...
Top weer!!

Esther Jager zei

Wat een leuke set! Daar kan ik veel leuke dingen mee maken. Inspiratie genoeg! Ik doe graag weer mee!