donderdag 12 april 2018

Yvestown tea room & shop


Afgelopen weekend reisde ik samen met Donata en Monique af naar Lommel (B) voor de opening van de Yvestownshop. Onze lieve vriendin Yvonne was al een paar maanden bezig met haar plan om een winkel mét tearoom te beginnen. Of een tearoom mét winkel. En nu was het dan zover. Het is eigenlijk een concept store geworden, want Boris van der Grint, de man van Yvonne zit ook in het pand met zijn schildersatelier.
De winkel voelt aan als het woonhuis van Yvonne en Boris. Zo mooi en helder en fris. Alles is in wit- en pasteltinten en Yvonne verkoopt alle merken waar ze zelf helemaal gelukkig van wordt en die je ook bij haar thuis vindt.
Ook bakt ze de lekkerste taarten en scones en de thee die geschonken wordt is van het merk Teapigs, heerlijk en ook te koop in pakjes in de winkel. Je bent eigenlijk gewoon even gezellig bij Yvonne op visite. En je kan er high tea reserveren, mooi wandelen in de buurt en natuurlijk cadeautjes voor jezelf kopen, wat ik dan ook deed. Oh en het voelde aan als een vakantie want Donata en ik bleven ook nog overnachten en het was zomers qua weer en temperatuur!

Yvestown Tea Room & Shop
Slinkerstraat 95 in Lommel, België
Open: woensdag t/m zondag








En ik nam een stapeltje Craft Dates boeken mee, dus die verkoopt de Yvestownshop nu ook!!


Theetjes!!




De eigenaresse herself



Het atelier van Boris

Daan (met Maantje Piet), Donata en ik
Cadeautjes voor mijzelf

3 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Eline,
wat en feestje moet dat zijn om daar thee te drinken en rond te neuzen! Ziet er prachtig uit! En je foto's zijn ook heel mooi!

Jantine zei

Wat gaaf! Jammer dat ik niet vaak (lees: tot nu toe nooit) in Lommel kom, want wat ziet het er mooi en gezellig uit. Wie weet...
Groetjes
Jantine

Jeanette Renting zei

Ziet er geweldig uit. Misschien maar eens een reisje Lommel organiseren....