zondag 19 augustus 2018

Vakantie Weggever!


De tropische dagen hebben we gehad, maar om het vakantiegevoel nog even vast te houden geef ik weer een paar producten van mijn eigen collectie weg. Dit keer maak je kans op een eerste óf een tweede prijs. Eerste prijs bestaat uit twee Collectable stansmallen flamingo en toekan met een achtergrondknipvel in tropische sferen. Tweede prijs is een Collectable stansmal met vele mogelijkheden, namelijk de leeuwen waar je ook tijgers van kan maken, met het savanne achtergrondknipvel.

Laat hier op het blog en/of op Facebook een reactie achter, dan trek ik dinsdag 28 augustus na 12 uur twee winnaars.
Hieronder weer de mooiste voorbeelden met de te winnen materialen die ik van internet viste:

Marleen

Marleen

Marleen

Marleen

Rimmie

Rimmie

Rimmie

Marjolein

Marjolein

Colette

Montse

Montse

Susan

Yoko

Setsu Mikami



56 opmerkingen:

Wilma Huizinga zei

Wat gaaf! En met die temperaturen van de afgelopen weken héél toepasselijk 🤗. Maak graag kans op 1 van de 2 hoor

Unknown zei

Wat een leuke ontwerpen. Ik vind die toekan echt fantastisch!

Sylvia zei

Wauw wat een prachtige creaties allemaal. Ik vind ze allemaal mooi. Maar de toekan en de flamingo zijn toch wel mijn favoriet.

Groetjes Sylvia

Unknown zei

O dan zou ik de prijs delen met mijn buuf zij is gek van flamingo,s

Loes van Hout zei

Wat een mooie creaties en nu hier de zomervakantie voorbij is en de regelmaat we toe slaat doe ik graag een gokje voor een van deze mooie mallen kan ik met min hobbymaatje weer mooie kaarten gaan maken en ideeën genoeg op deze site.

Unknown zei

De toekan staat hoog op mijn wensenlijstje

Alice zei

Wat super gaaf datje die weg geeft ik wil ze alle 3 nog hebben dus maakt hij niet uit welke ik win. Ik ben alle diertjes aan het sparen ze zijn zo leuk😍😍😍 ik zie er zo veel mooie inspiratie mee voorbij komen.

Groetjes alice

Sandra zei

Wat een mooie vrolijke zomerse kaarten.
Je krijgt er inspiratie genoeg door.

Angela elshout zei

Ze zijn allen heel mooi, wat een super serie

Ik zou heel graag de flamingo voor m’n dochter willen maken

Groet angela

Yvonne zei

Hallo
Ze zijn weer allemaal super leuk. Loot graag mee

Cynthia Zagwijn zei

Ik vind ze zo super leuk! Als ik ze win kan ik straks na mijn vakantie nog heerlijk nazomeren door deze vrolijke, gezellige en tropische dieren en plaatjes. Iedereen succes!

Wilma zei

Geweldige prijzen, kan hier iemand blij mee maken.

Paula zei

Wauw super leuk! En wat een geweldige voorbeelden! Waanzinnig!! Ik heb nu heerlijk 3 weken vakantie.. en zag dat het weer niet al te best wordt.. zou dus super zijn om dit te winnen.. kan ik mij vermaken met knutselen haha

Ans S. zei

Super leuk , ik loot graag mee.

Groetjes Ans

Lia zei

De flamingo is wel heeeeeel erg mooi. Dan waan he je toch gewoon op Aruba!!

Jannie zei

Ze zijn geweldig!!!
Ik hoop dat ik naar je toekan om eentje misschien tw winnen!!

Crea Astrid zei

Ik zou graag de toekan en de flamingo willen winnen. Ik ben helemaal weg van de Collectables. Kan ik ze weer gebruiken voor de kinderkaarten van mijn kleinkinderen. Zo wordt het straks nog een hele dierentuin. Daar zijn ze helemaal weg van.
De Leeuw heb ik al, die had ik pas verwerkt op de kaart die ik voor de geboorte van onze kleinzoon heb gemaakt.
https://creaastrid.blogspot.com/2018/08/baby.html

Weer hele prachtige voorbeelden zijn er met deze Collectables gemaakt.

Groetjes, Astrid.

Debby zei

Wat een super leuke kaarten allemaal. De toekan en flamingo zijn toch mijn favoriet. Zo lekker kleurrijk en zomers ����.

Sarah zei

Ik wil graag meedoen. De zomerse vogels zijn zo leuk. Instant happy gevoel!

Marieke zei

Wat een leuke weg gever weer zeg! En meteen wat super inspiratie. Groet Marieke

Lil zei

Wat een mooie weggever en prachtige kaarten hebben de dames gemaakt. Leuk bij mijn verzameling beestjes van je.
Groetjes Lil

De Hobbyzolder zei

Ze zijn zo leuk!
Ik loot graag mee, kan ik op de valreep ook nog wat zomerse kaartjes maken.
Groetjes Cecile

Rhodé zei

Deze collectables zijn zo leuk! Ik heb er al heel wat mooie kaarten mee gezien. Ik doe graag mee! Als ik win ga ik er met mijn bovenbouwgroep mee aan de slag. Dat zullen ze echt leuk vinden!

Colinda froger zei

Geweldig deze zijn echt heel erg zomers. Zeker oook gaaf voor een kinderkaart . WoW

Henny zei

Zijn stuk voor stuk superleuk.
Krijg er gelijk weer vakantiegevoel van. Wat een leuke voorbeelden weer. ��

Unknown zei

Zomerse sfeer zit er nog goed in, het zijn allemaal liefjes!

Frosien zei

Eline ik vind het altijd knap van je hoe jij zo mooi de dieren kunt ontwerpen. En als die mallen uitkomen dan worden wij zo hebzuchtig van... en hoe raar het ook klinkt, want ik heb heel veel mallen van je.. van deze serie heb ik nog niets gekocht. Je weet hoe het gaat, de vakantie voor de deur en dan het mooie weer er nog bij en dan te bedenken van wat komt er na de vakantie... maar ik heb wel vaak in de winkel de flamingo en de toekan in de hand gehad van zou ik het doen of niet, zelfs afgelopen zaterdag nog... En nu deze weggevertje, als je deze mooie voorbeeldkaarten ziet, dan zou ik nu de vakantie om is zo mee aan de slag willen gaan, ik doe een poging, ik doe graag mee, wie weet, groetjes Frosien

Petra zei

Wauw gaaf!!! Ik doe graag mee En als ik zou winnen dan graag de flamingo ; ga ik voor enkele collega's een kaart maken daar wij ook een flamingo app hebben samen.

Joke zei

Wow wat een schitterende voorbeelden. Dat geeft echt weer nieuwe inspiratie. Ik doe graag mee.
Groetjes Joke

Joke zei

Wow wat een schitterende voorbeelden. Dat geeft echt weer nieuwe inspiratie. Ik doe graag mee.
Groetjes Joke

Angélique zei

Ook ik doe heel graag mee, wat een geweldige ontwerpen maak je toch!

hobbydingen.com zei

Wat prachtig en wat kun je er veel veschillende mooie ceaties van maken. Ik vind de flamingo echt zo mooi..dan blijft het vakantie gevoel fijn door dobberen ;-)

Myriam zei

Wow zeg, wat een prachtige voorbeeldcreaties! Genoeg inspiratie. :)
Bedankt voor de kans om dit moois te winnen.

Myrthe zei

Ik ben weer helemaal verliefd op deze geweldige zomerse diertjes. Wat een fantastische ontwerpen heb je weer gemaakt, en de voorbeelden erbij zijn ook helemaal geweldig. Ze staan heel hoog bovenaan mijn verlanglijstje dus een mogelijkheid om ze te kunnen winnen is helemaal super :).

KarinsArtScrap zei

wow wat gaaaaaf en wat een super mooie kaarten en projecten zijn ermee gemaakt.
het zijn ook geweldige dieren daar kun je een mooie dierentuin van maken.

Mirella zei

Tijdens de vakantie op Sardinie hebben we flamingo's gezien. De stans van de flamingo zou dan ook geweldig zijn om bij de foto's te gebruiken!
Ik waag dan ook graag een kansje om deze te winnen.
Groeten Mirella.

Diny zei

Wow.....wat ontzettend gave kaartjes zijn er met deze prachtige dierenserie gemaakt.....petje af!
Ik waag ook graag een kansje om te winnen.....wat zijn ze leuk!
Groetjes Diny

Colinda zei

Wat een gave mallen weer!! Super de toekan kan ik leuk gebruiken in de scrapboeken van mijn 3 zoons, die vroeger vaak een fietstocht met opa hebben gemaakt met Avifauna als eindbestemming!

Prachtige voorbeeld kaarten zo geweldig leuk al die gekleurde flamingo's!
Groetjes en een gezellige dag,
Colinda

Aartje zei

Wat lief dat je weer zoiets moois weggeeft. De flamingo's mocht ik deze vakantie in levende lijve aanschouwen. Dat zou een mooie herinnering zijn.
Groeten, Aartje

Trijntje zei

Ook deze dieren zijn weer geweldig. De achtergronden een leuk erbij bedacht. Ee kunnen er weer hele mooie kaarten mee maken. Rimmie en Marleen. Inspireren ons weer heel leuk . Prachtige zomerse kaarten. Ik doe graag mee met deze actie.groeten Trijntje

Cards made by Patricia zei

Wat leuk dat je weer een aantal mallen weggeeft, Eline. En met de prachtige voorbeelden krijg je gewoon weer in vakantie. Graag waag ik een kansje op een van de mallen om de vakantieherinnering nog wat vast te houden.

Groetjes,
Patricia

Heidi zei

WOW, wat zijn ze weer mooi. En wat kun je er weer iets prachtigs mee maken.

Cigale zei

Prachtig zijn ze. Ik doe graag mee!

Jantine zei

Ik loot heel graag mee, Eline! Hartstikke leuk!
Groetjes,
Jantine

by Maura zei

Ze zijn zoooooooooo gaaf zou ze heeeeeel graag willen winnen:)
De voorbeelden zijn ook weer fantatich.
alvast bedankt voor de kans.
Groetjes Maura

Marlies zei

Graag waag ik weer een kans. De voorbeelden zijn erg mooi.

Groeten Marlies

Susan Swart zei

Beste Eline, vind het zo leuk dat je mijn Toekan kaart bij deze wedstrijd heb geplaats (klein beetje trots) ha ha. De leeuw is nog niet in mij bezit maar wie weet. Blijf zulke fantastisch ontwerpen maken dan kunnen wij kaarten blijven maken. Groetjes Susan

Anoniem zei

Wat zijn deze super gaaf😍😍😍! Ik loot graag mee! Gr Charlotte Crea

Valerija zei

Wonderful new dies, love them all.
Amazing inspiration. Thanks for sharing.
Hugs, Valerija

Eida zei

Super gaaf, deze nieuwe mallen. Ik doe graag mee.
Groetjes Eida

Linda Visser - van der Velden zei

Wat zijn deze mallen ook weer ontzettend leuk. Ik ben vooral groot fan van de flamingo! Lekker zomers ook! Je maakt elke keer weer fantastische diertjes en toebehoren. Ik vroeg me af of er misschien ook ooit wat accessoires en kledingstukken voor de baby-diertjes komen? Dat lijkt me zo ontzettend leuk! Een mini- kerstmutsje, -jurkje, -pakje, -feesthoedje etc. Het is maar een ideetje hihi. Liefs, Linda

Linda zei

Wat leuk dat je deze gave diertjes weer weggeeft!
De flamingo en toekan zijn mijn favoriet!
Ik waag graag weer eens een kans :)
Leuke en mooie voorbeelden heb je weer opgezocht
Ik ben benieuwd naar de volgende reeks dieren ;)
Lieve groet, Linda

Judith zei

Wat een leuke diertjes geef je weg. Natuurlijk wil ik deze graag winnen.
Ik volg je blog met veel plezier.
Creatieve groeten, Judith

Martine zei

Het zijn weer super leuke mallen. De zomerse vogels een schattige leeuwen en tijgers: heel mooi gemaakt weer. Ik doe graag mee voor een kans op deze leukerds in mijn collectie!

Rineke zei


Wat leuk weer en een mooie aanvulling
De diertjes vervelen nooit en zijn voor veel dingen te gebruiken

groetjes Rineke

karien zei

Wat een gave mallen weer!! en wat een leuke voorbeeld kaarten!!
Groetjes Karien