dinsdag 25 september 2018

Kerst Collectables, arreslee, rendier en kerstboom


De herfst is al een paar dagen begonnen en de kachel staat weer aan, maar nog steeds heb ik geen zin in kerst... Elk jaar vind ik dat de kerst te snel komt. Maar de materialen liggen alweer een tijdje in de winkel, dus ik ga er toch maar even aandacht aan besteden.
Dit zijn ze, de Collectables Arreslee, Rendier en Kerstboom:

De muizen lenen zich heel goed om voor de slee te lopen, vandaar de kleine geweitjes bij de arreslee:

Iets anders, dit jaar ontwierp ik een groot deel van de catalogus van Marianne Design. Ik maakte de foto's en deed de vormgeving van alle DIY-pagina's. Weer erg leuk om te doen. Dit is de Catalog 2018:

 En Rimmie maakte ook een leuke kaart met de arreslee en kersboom voor de catalogus, zij zette de poes in de slee:

Er staat ook een bladzijde in met alle nieuwe Eline's Animals van 2018:

Ik geef deze drie Collectables binnenkort als set weg, kijk vrijdag op mijn blog en Facebook!
En daarna nog eens de twee stempelsetjes van de muizen en egeltjes.
Wordt vervolgd.

19 opmerkingen:

Irene zei

Je mag weer vol trots op alles terugkijken Eline, het een is nog leuker dan het andere en in blogland wemelt het van jouw schattige diertjes dus je maakt er onwijs veel mensen blij mee. Deze kerstserie is ook weer van een heel hoog hebbe hebbe hebbe-gehalte, vooral de slee is te gek!!

xx Irene

Margreet zei

Wat een gave collectie is het toch, Eline!
Ik heb onlangs een kaart gemaakt met het rendier en de slee en heb er Santa in gezet.
De muisjes heb ik niet, maar als ik ze hier zie, dan slaat de twijfel toch weer toe....
xxx Margreet

Angélique zei

Geweldig weer, deze drie! Maar ook alle anderen van 2018, velen staan er op mijn verlanglijstje.
Hier zijn we juist heel grote kerst-fans, het kan mijn zoon niet snel genoeg gaan :-)

by Maura zei

Ze zijn geweldig en ze staan op mijn verlanglijstje:)
groetjes Maura

KarinsArtScrap zei

prachtiggggggg Eline
Gr Karin

GerJanne zei

Prachtige dingen heb je het afgelopen jaar ontworpen en ik heb ze bijna allemaal, maar deze kerstcollectie nog niet, ik loot graag mee natuurlijk!

Crealientje zei

Heel leuk!
Die muizen zo schattig als rendier, je moet er maar opkomen. Creativiteit
alom,leuke inspiratie voor ons:)
Fijne avond, liefs Crealientje.

Judith zei

Het is een top collectie bij elkaar om verlieft op te worden, wat maak je mooie dingen...
Groetjes van Judith

Diny zei

Wat zijn ze ontzettend GAAF Eline.....een prachtige collectie!
Ik heb ze nog niet dus loot ik heel graag mee.
Groetjes Diny

Aartje zei

Wat is dit toch weer leuk en wat is het leuk om ze allemaal met elkaar te combineren.
Groeten, Aartje

Ela zei

Oh zucht, wat zijn ze allemaal toch leuk! Wat mag je trots op je mooie aanvulling van je collectie zijn Eline! Knap hoe je dat elke keer weer verzonnen krijgt en allemaal leuk! Ik heb lang niet alles helaas, dus ik doe heel graag mee voor deze kerstset, ben ik op tijd met de kerstkaarten 😄. Groetjes Ela

vintagebyina zei

Prachtige mallen zijn dit weer!Deze heb ik nog niet. Ik zou het heel leuk vinden om ze te winnen!
Groetjes Ina.

Linda Visser - van der Velden zei

Wat zijn ze weer super mooi! Leuk ook om de voorbeeldjes erbij te zien met de muisjes! En prachtige kaart van Rimmie ook met jouw materialen! Mooi om het overzicht van 2018 bij elkaar te zien ook! Ik houd de weggever zeker in de gaten, heb de stempeltjes al maar de stansmallen nog niet! Groetjes, Linda

Creaellenknutselsite zei

geweldig al die nieuwe collectables iedere keer weer een feestje
groetjes ellen

Eida zei

Super leuk al die dieren mallen. Ik wil graag een gokje wagen.
Groetjes Eida

marian zei

Geweldig leuk weer, ik hou het in de gaten.
Groetjes van Marian.

Scraptastisch zei

Wat zul jij trots zijn op al die mooie kaarten die gemaakt worden met jouw diertjes Eline. Zelf maak ik ze ook regelmatig en word altijd heel blij als ik er mee bezig ben, ze zijn ook zo schattig!!! De kerstboom is al op de mat gevallen, maar die slee is ook zo gaaf! Ik waag dus ook graag een kansje!
Succes met weer nieuwe ontwerpen.
xx Gerie

Made by Nicolette zei

Wauw geweldig zijn ze weer!

Groetjes
Nicolette

Susan Swart zei

Geweldige ontwerpen weer zin om mee aan de slag te gaan. Groetjes Susan